13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Polèmica pels cartells sexistes d’una festa de Bombers i Policia a València

 

La regidora de Protecció Ciutadana en l’Ajuntament de València, Anaïs Menguzzato, ha demanat este dijous que es retiren els cartells amb imatges «molt desafortunades i masclistes» que el Sindicat Professional de Policies Locals i Bombers (SPPLB) ha publicat per a anunciar un sopar este divendres.

 

  

  

Menguzzato ha destacat que «en la Policia Local de València no cap este tipus de manifestacions» i ha considerat que estos agents «han de donar exemple en la seua lluita per la igualtat». Ha dit que «afortunadament» açò és «el que fa la majoria» però ha lamentat que «un dels sindicats haja mostrat en els seus cartells imatges que són molt desafortunades i masclistes».

 

 

  

La responsable municipal ha sol·licitat la «retirada» dels cartells i ha instat al SPPLB a «disculpar-se, en general, amb les dones» i, «especialment, amb les dones policia, que són professionals i no l’entreteniment de ningú com li les representa en eixes imatges».

 

Últimes notícies

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.