Polèmica pels cartells sexistes d’una festa de Bombers i Policia a València

 

La regidora de Protecció Ciutadana en l’Ajuntament de València, Anaïs Menguzzato, ha demanat este dijous que es retiren els cartells amb imatges «molt desafortunades i masclistes» que el Sindicat Professional de Policies Locals i Bombers (SPPLB) ha publicat per a anunciar un sopar este divendres.

 

  

  

Menguzzato ha destacat que «en la Policia Local de València no cap este tipus de manifestacions» i ha considerat que estos agents «han de donar exemple en la seua lluita per la igualtat». Ha dit que «afortunadament» açò és «el que fa la majoria» però ha lamentat que «un dels sindicats haja mostrat en els seus cartells imatges que són molt desafortunades i masclistes».

 

 

  

La responsable municipal ha sol·licitat la «retirada» dels cartells i ha instat al SPPLB a «disculpar-se, en general, amb les dones» i, «especialment, amb les dones policia, que són professionals i no l’entreteniment de ningú com li les representa en eixes imatges».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.