La Policia Nacional deté a una dona amb una ordre d’ingrés a la presó després de cometre nombrosos furts

Agents de la Policia Nacional, en el marc del Pla Comerç Segur que s’està desenvolupant amb motiu de la campanya nadalenca, han detingut a una dona de 24 anys sobre la qual pesava una ordre de detenció i ingrés a la presó decretada per un jutjat de Barcelona amb motiu d’un delicte de furt.

La detenció es va produir ahir, al voltant de les sis de la tarda, al carrer Xàtiva de València, quan agents que formen part del dispositiu especial establert per la Policia Nacional en estes dates han identificat a la sospitosa, comprovant que tenia en vigor una ordre de cerca, detenció i ingrés a la presó per un Jutjat penal de Barcelona, procedint al seu arrest.

La jove ha estat detinguda en més de vint ocasions, sempre per delictes contra la propietat. Esta ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Pla Comerç Segur

El dispositiu en el qual s’ha dut a terme esta detenció, l’anomenat Pla Comerç Segur, ha estat posat en marxa per la Policia Nacional fins al pròxim 9 de gener. La seua finalitat és incrementar el nombre d’agents en les zones comercials de gran afluència de públic per a minimitzar la proliferació de les infraccions penals que es cometen durant estes dates, com ara furts, robatoris amb violència o intimidació i fraus. Així mateix, també s’augmenta els efectius policials en llocs d’oci i turisme de la capital del Túria.

En este Pla Comerç Segur, que va sorgir l’any 2013, intervenen diferents unitats policials, com ara les Brigades Provincials de Seguretat Ciutadana, de Policia Judicial, de Científica, d’Estrangeria i Davanteres i les delegacions de Participació Ciutadana.

Últimes notícies

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.