La Policia Nacional deté a una dona amb una ordre d’ingrés a la presó després de cometre nombrosos furts

Agents de la Policia Nacional, en el marc del Pla Comerç Segur que s’està desenvolupant amb motiu de la campanya nadalenca, han detingut a una dona de 24 anys sobre la qual pesava una ordre de detenció i ingrés a la presó decretada per un jutjat de Barcelona amb motiu d’un delicte de furt.

La detenció es va produir ahir, al voltant de les sis de la tarda, al carrer Xàtiva de València, quan agents que formen part del dispositiu especial establert per la Policia Nacional en estes dates han identificat a la sospitosa, comprovant que tenia en vigor una ordre de cerca, detenció i ingrés a la presó per un Jutjat penal de Barcelona, procedint al seu arrest.

La jove ha estat detinguda en més de vint ocasions, sempre per delictes contra la propietat. Esta ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Pla Comerç Segur

El dispositiu en el qual s’ha dut a terme esta detenció, l’anomenat Pla Comerç Segur, ha estat posat en marxa per la Policia Nacional fins al pròxim 9 de gener. La seua finalitat és incrementar el nombre d’agents en les zones comercials de gran afluència de públic per a minimitzar la proliferació de les infraccions penals que es cometen durant estes dates, com ara furts, robatoris amb violència o intimidació i fraus. Així mateix, també s’augmenta els efectius policials en llocs d’oci i turisme de la capital del Túria.

En este Pla Comerç Segur, que va sorgir l’any 2013, intervenen diferents unitats policials, com ara les Brigades Provincials de Seguretat Ciutadana, de Policia Judicial, de Científica, d’Estrangeria i Davanteres i les delegacions de Participació Ciutadana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.