18.8 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

La Policia Nacional deté a una dona amb una ordre d’ingrés a la presó després de cometre nombrosos furts

Agents de la Policia Nacional, en el marc del Pla Comerç Segur que s’està desenvolupant amb motiu de la campanya nadalenca, han detingut a una dona de 24 anys sobre la qual pesava una ordre de detenció i ingrés a la presó decretada per un jutjat de Barcelona amb motiu d’un delicte de furt.

La detenció es va produir ahir, al voltant de les sis de la tarda, al carrer Xàtiva de València, quan agents que formen part del dispositiu especial establert per la Policia Nacional en estes dates han identificat a la sospitosa, comprovant que tenia en vigor una ordre de cerca, detenció i ingrés a la presó per un Jutjat penal de Barcelona, procedint al seu arrest.

La jove ha estat detinguda en més de vint ocasions, sempre per delictes contra la propietat. Esta ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Pla Comerç Segur

El dispositiu en el qual s’ha dut a terme esta detenció, l’anomenat Pla Comerç Segur, ha estat posat en marxa per la Policia Nacional fins al pròxim 9 de gener. La seua finalitat és incrementar el nombre d’agents en les zones comercials de gran afluència de públic per a minimitzar la proliferació de les infraccions penals que es cometen durant estes dates, com ara furts, robatoris amb violència o intimidació i fraus. Així mateix, també s’augmenta els efectius policials en llocs d’oci i turisme de la capital del Túria.

En este Pla Comerç Segur, que va sorgir l’any 2013, intervenen diferents unitats policials, com ara les Brigades Provincials de Seguretat Ciutadana, de Policia Judicial, de Científica, d’Estrangeria i Davanteres i les delegacions de Participació Ciutadana.

Últimes notícies

Morant acusa a Mazón de tornar a mentir als valencians amb una dimissió ‘fake’

La líder del PSPV-PSOE ha titllat de 'fake' la renúncia de Carlos Mazón perquè manté tots els seus càrrecs i ha exigit responsabilitats per la gestió de la dana. També ha reclamat eleccions i ha criticat l'estratègia de PP i Vox.

El València Basket i Tanaya Atkinson rescindixen el seu contracte temporal

L'exterior estatunidenc i el club han acordat posar fi abans d'hora al vincle que expirava el 30 de novembre. Va firmar al juny per a cobrir l'absència de Leo Fiebich.

Álvaro Rodríguez reivindica l’arrancada de l’Elx: ‘Tots hauríem firmat tindre els punts que tenim ara’

El davanter no es va mostrar preocupat per la ratxa sense victòries i va valorar els 15 punts reeixits en 12 jornades. El seu primer gol de la temporada reforça la seua confiança abans de l'aturada.

El Teatre Arniches oferix sis espectacles de la Mostra d’Autors Contemporanis

El Teatre Arniches del IVC torna a ser seu de la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis i programa sis funcions fins al 16 de novembre. L'oferta combina comèdia, sàtira i estrenes amb sessions a les 21.30 i un tancament dominical a les 19.00.

Ivace+i finança una nova línia de cosmètica amb tecnologia tèxtil i biopolímers

La Conselleria d'Innovació finança, a través de Ivace+i, una línia de cosmètica basada en biopolímers que aplica electrohilado i meltblown per a estabilitzar actius. El projecte 'PROVECTUS+' reunix a Nonwovens Ibèrica, Bioinicia, Germaine de Capuccini i Brevia, amb suport de AITEX i fons FEDER 2021-2027.

La Comunitat Valenciana, entre les primeres amb protocol per a gestionar colònies felines

La Vicepresidència segona ha aprovat un protocol marc per a la gestió de colònies felines que servirà de guia als ajuntaments i harmonitza criteris en tota la Comunitat. La mesura s'alinea amb la llei estatal de benestar animal i prioritza el mètode CER per a controlar la població i millorar la convivència.

El IVC llança una programació didàctica de cinema per a escoles afectades per la dana

El IVC presenta una programació especial de la Filmoteca Valenciana per als centres afectats per la dana, amb sessions gratuïtes i transport opcional en Cinesa Bonaire. El calendari, entre novembre i desembre, abasta títols per a Primària, Secundària i Batxillerat.

Multinacionals que impulsen l’economia local amb ocupació, PIB i cultura empresarial

La implantació de multinacionals no sols suma ocupació i PIB: també arrossega proveïdors, eleva la capacitació i consolida una visió a llarg termini. Exemples en la Comunitat Valenciana mostren eixe impacte.