10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a una dona amb una ordre d’ingrés a la presó després de cometre nombrosos furts

Agents de la Policia Nacional, en el marc del Pla Comerç Segur que s’està desenvolupant amb motiu de la campanya nadalenca, han detingut a una dona de 24 anys sobre la qual pesava una ordre de detenció i ingrés a la presó decretada per un jutjat de Barcelona amb motiu d’un delicte de furt.

La detenció es va produir ahir, al voltant de les sis de la tarda, al carrer Xàtiva de València, quan agents que formen part del dispositiu especial establert per la Policia Nacional en estes dates han identificat a la sospitosa, comprovant que tenia en vigor una ordre de cerca, detenció i ingrés a la presó per un Jutjat penal de Barcelona, procedint al seu arrest.

La jove ha estat detinguda en més de vint ocasions, sempre per delictes contra la propietat. Esta ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Pla Comerç Segur

El dispositiu en el qual s’ha dut a terme esta detenció, l’anomenat Pla Comerç Segur, ha estat posat en marxa per la Policia Nacional fins al pròxim 9 de gener. La seua finalitat és incrementar el nombre d’agents en les zones comercials de gran afluència de públic per a minimitzar la proliferació de les infraccions penals que es cometen durant estes dates, com ara furts, robatoris amb violència o intimidació i fraus. Així mateix, també s’augmenta els efectius policials en llocs d’oci i turisme de la capital del Túria.

En este Pla Comerç Segur, que va sorgir l’any 2013, intervenen diferents unitats policials, com ara les Brigades Provincials de Seguretat Ciutadana, de Policia Judicial, de Científica, d’Estrangeria i Davanteres i les delegacions de Participació Ciutadana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.