La Policia Nacional deté a una dona amb una ordre d’ingrés a la presó després de cometre nombrosos furts

Agents de la Policia Nacional, en el marc del Pla Comerç Segur que s’està desenvolupant amb motiu de la campanya nadalenca, han detingut a una dona de 24 anys sobre la qual pesava una ordre de detenció i ingrés a la presó decretada per un jutjat de Barcelona amb motiu d’un delicte de furt.

La detenció es va produir ahir, al voltant de les sis de la tarda, al carrer Xàtiva de València, quan agents que formen part del dispositiu especial establert per la Policia Nacional en estes dates han identificat a la sospitosa, comprovant que tenia en vigor una ordre de cerca, detenció i ingrés a la presó per un Jutjat penal de Barcelona, procedint al seu arrest.

La jove ha estat detinguda en més de vint ocasions, sempre per delictes contra la propietat. Esta ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Pla Comerç Segur

El dispositiu en el qual s’ha dut a terme esta detenció, l’anomenat Pla Comerç Segur, ha estat posat en marxa per la Policia Nacional fins al pròxim 9 de gener. La seua finalitat és incrementar el nombre d’agents en les zones comercials de gran afluència de públic per a minimitzar la proliferació de les infraccions penals que es cometen durant estes dates, com ara furts, robatoris amb violència o intimidació i fraus. Així mateix, també s’augmenta els efectius policials en llocs d’oci i turisme de la capital del Túria.

En este Pla Comerç Segur, que va sorgir l’any 2013, intervenen diferents unitats policials, com ara les Brigades Provincials de Seguretat Ciutadana, de Policia Judicial, de Científica, d’Estrangeria i Davanteres i les delegacions de Participació Ciutadana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles

Les Falles esquiven el mal temps i ja lluïxen el seu art efímer i satíric per tota València

Després de dies d'incertesa per la pluja i el vent, les Falles de 2026 han plantat quasi 770 monuments i esperen el veredicte del jurat esta vesprada.

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.