Un Policia Nacional evita que un jove es tire per la finestra del saló del seu domicili

Un agent de la Policia Nacional ha evitat a Paterna (València) que un jove saltés per la finestra del saló de la seua casa, quan este ja es trobava amb mig cos fora.

Els fets van ocórrer cap a les dos de la matinada, en un pis d’esta localitat valenciana, al qual van acudir els agents després de rebre una trucada la Sala del 091, segons la qual es podria estar produint algun tipus d’agressió en un domicili.

Una vegada allí, els policies van trobar en l’habitatge a una dona i al seu fill i van observar la taula del saló destrossada i part del mobiliari regirat, si bé van esbrinar que no s’hauria produït cap agressió física.

El jove es trobava molt nerviós, per la qual cosa els agents van intentar calmar-lo i van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari. Mentre esperaven la seua arribada, sobtadament, el  xic es va dirigir ràpidament cap a una de les finestres del saló, que es trobava totalment oberta, amb la intenció, pel que sembla, de llançar-se al buit.

Ràpidament un dels policies es va abalançar sobre el jove, arribant a sostenir-lo a l’altura de la cintura i per l’espatlla, quan este ja tenia mig cos fora de la finestra, evitant així que saltés a la via pública.

Finalment, va acudir al lloc personal sanitari, que el va traslladar a un centre hospitalari per a la seua valoració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.