17.1 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Un Policia Nacional evita que un jove es tire per la finestra del saló del seu domicili

Un agent de la Policia Nacional ha evitat a Paterna (València) que un jove saltés per la finestra del saló de la seua casa, quan este ja es trobava amb mig cos fora.

Els fets van ocórrer cap a les dos de la matinada, en un pis d’esta localitat valenciana, al qual van acudir els agents després de rebre una trucada la Sala del 091, segons la qual es podria estar produint algun tipus d’agressió en un domicili.

Una vegada allí, els policies van trobar en l’habitatge a una dona i al seu fill i van observar la taula del saló destrossada i part del mobiliari regirat, si bé van esbrinar que no s’hauria produït cap agressió física.

El jove es trobava molt nerviós, per la qual cosa els agents van intentar calmar-lo i van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari. Mentre esperaven la seua arribada, sobtadament, el  xic es va dirigir ràpidament cap a una de les finestres del saló, que es trobava totalment oberta, amb la intenció, pel que sembla, de llançar-se al buit.

Ràpidament un dels policies es va abalançar sobre el jove, arribant a sostenir-lo a l’altura de la cintura i per l’espatlla, quan este ja tenia mig cos fora de la finestra, evitant així que saltés a la via pública.

Finalment, va acudir al lloc personal sanitari, que el va traslladar a un centre hospitalari per a la seua valoració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.