16.6 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Un Policia Nacional evita que un jove es tire per la finestra del saló del seu domicili

Un agent de la Policia Nacional ha evitat a Paterna (València) que un jove saltés per la finestra del saló de la seua casa, quan este ja es trobava amb mig cos fora.

Els fets van ocórrer cap a les dos de la matinada, en un pis d’esta localitat valenciana, al qual van acudir els agents després de rebre una trucada la Sala del 091, segons la qual es podria estar produint algun tipus d’agressió en un domicili.

Una vegada allí, els policies van trobar en l’habitatge a una dona i al seu fill i van observar la taula del saló destrossada i part del mobiliari regirat, si bé van esbrinar que no s’hauria produït cap agressió física.

El jove es trobava molt nerviós, per la qual cosa els agents van intentar calmar-lo i van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari. Mentre esperaven la seua arribada, sobtadament, el  xic es va dirigir ràpidament cap a una de les finestres del saló, que es trobava totalment oberta, amb la intenció, pel que sembla, de llançar-se al buit.

Ràpidament un dels policies es va abalançar sobre el jove, arribant a sostenir-lo a l’altura de la cintura i per l’espatlla, quan este ja tenia mig cos fora de la finestra, evitant així que saltés a la via pública.

Finalment, va acudir al lloc personal sanitari, que el va traslladar a un centre hospitalari per a la seua valoració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.