13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Un Policia Nacional evita que un jove es tire per la finestra del saló del seu domicili

Un agent de la Policia Nacional ha evitat a Paterna (València) que un jove saltés per la finestra del saló de la seua casa, quan este ja es trobava amb mig cos fora.

Els fets van ocórrer cap a les dos de la matinada, en un pis d’esta localitat valenciana, al qual van acudir els agents després de rebre una trucada la Sala del 091, segons la qual es podria estar produint algun tipus d’agressió en un domicili.

Una vegada allí, els policies van trobar en l’habitatge a una dona i al seu fill i van observar la taula del saló destrossada i part del mobiliari regirat, si bé van esbrinar que no s’hauria produït cap agressió física.

El jove es trobava molt nerviós, per la qual cosa els agents van intentar calmar-lo i van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari. Mentre esperaven la seua arribada, sobtadament, el  xic es va dirigir ràpidament cap a una de les finestres del saló, que es trobava totalment oberta, amb la intenció, pel que sembla, de llançar-se al buit.

Ràpidament un dels policies es va abalançar sobre el jove, arribant a sostenir-lo a l’altura de la cintura i per l’espatlla, quan este ja tenia mig cos fora de la finestra, evitant així que saltés a la via pública.

Finalment, va acudir al lloc personal sanitari, que el va traslladar a un centre hospitalari per a la seua valoració.

Últimes notícies

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.