Un Policia Nacional evita que un jove es tire per la finestra del saló del seu domicili

Un agent de la Policia Nacional ha evitat a Paterna (València) que un jove saltés per la finestra del saló de la seua casa, quan este ja es trobava amb mig cos fora.

Els fets van ocórrer cap a les dos de la matinada, en un pis d’esta localitat valenciana, al qual van acudir els agents després de rebre una trucada la Sala del 091, segons la qual es podria estar produint algun tipus d’agressió en un domicili.

Una vegada allí, els policies van trobar en l’habitatge a una dona i al seu fill i van observar la taula del saló destrossada i part del mobiliari regirat, si bé van esbrinar que no s’hauria produït cap agressió física.

El jove es trobava molt nerviós, per la qual cosa els agents van intentar calmar-lo i van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari. Mentre esperaven la seua arribada, sobtadament, el  xic es va dirigir ràpidament cap a una de les finestres del saló, que es trobava totalment oberta, amb la intenció, pel que sembla, de llançar-se al buit.

Ràpidament un dels policies es va abalançar sobre el jove, arribant a sostenir-lo a l’altura de la cintura i per l’espatlla, quan este ja tenia mig cos fora de la finestra, evitant així que saltés a la via pública.

Finalment, va acudir al lloc personal sanitari, que el va traslladar a un centre hospitalari per a la seua valoració.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.