La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló devia acollir este mes la vista oral contra la cap d'una trama d'explotació sexual a dones nigerianes amb vudú, però finalment dit judici s'ha postposat fins a març. La dona al capdavant d'esta organització de tracta de dones és una dona nigeriana, de 47 anys, que junt a un company seu feien presumptament nines de drap amb roba amb sang, ungles i pèl per a atemorir a les víctimes. El cas se centra concretament en una sola víctima de l'explotació. La Fiscalia, per una banda demana per a cadascun dels acusats nou anys de presó per captar a la víctima, dir-li en 2014, que vinguera a Espanya a treballar prometent-li un futur millor i a la seua arribada explotar-la sexualment. Quan la dona va arribar a Castelló li van comunicar que havia generat un deute de 50.000 euros que devia tornar exercint la prostitució en el Camí Caminàs, encara que l'afectada no ho volia fer. A la víctima se l'amenaçava amb fer-li vudú si no accedia, dient-li a més que si no ho feia, la seua família en Nigèria patiria les represàlies.
Últimes notícies
Successos
Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt
El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.
Successos
Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles
Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.
Política
Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant
Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.
Religió
La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents
La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.
Local
El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València
El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.
Local
Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions
L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.
Successos
La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant
La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.
Local
Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març
Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.



