7.8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Proposen sancionar a una ‘filà’ d’Oliva per una petició de matrimoni durant la desfilada cristiana

Tal com publica 'Levante', el passat 22 de juliol es va produir una petició de matrimoni. El Cap d'Esquadra de Dracs de la filà Jaume I d'Oliva va fer a la seua nóvia durant l'entrada cristiana. Este fet no ha sentat massa bé als veïns de la ciutat.

 

  

Així, els controladors de la desfilada, persones externes a la Federació de Moros i Cristians d'Oliva que es dediquen a comprovar que tot ocórrega segons el previst, han elaborat un informe en el qual es proposa sancionar a la fila en considerar que esta acció va afectar a la normalitat de l'acte. 

 

 

  

D'altra banda,  les xarxes socials s'han omplit de missatges per a donar suport a la parella i han expressat que consideren excessius que es senten molestes per esta original iniciativa. De moment este enllaç encara no ha tingut lloc i tal com recull el citat mitjà la parella no s'ha volgut manifestar sobre esta polèmica.

 

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.