Rebaixen la pena de presó d’onze anys a dos per no tindre antecedents després de violar a una menor a Albal

 

L’home de 31 anys que va agredir sexualment a una xica a Albal, s’enfronta ara a dos anys de presó després de violar a una adolescent menor d’edat al polígon d’este municipi, després d’haver coincidit a una discoteca la mateixa nit. Per no tindre antecedents, la pena de presó ha passat d’11 anys a tan sols 2, tal com s’ha decretat en el judici celebrat en el dia d’ahir. Se li imposa només dos anys de presó per un delicte d’agressió sexual per uns fets que van ocórrer en la matinada del 6 de gener de fa dos anys quan els dos es trobaven en el pàrquing d’una discoteca d’Albal. La menor es va negar a tindre cap relació amb l’agressor, que va fer cas omís i va començar a tocar-la, furtant-li també el telèfon mòbil posteriorment.

El mateix agressor, a més, ha reconegut que va violar a la seua víctima sense importar-li que esta tinguera la menstruació. Així i tot, sorprenentment, tan sols se li ha sol·licitat dos anys de presó, i no onze, ja que no tenia antecedents.

Detingut un jove a Burjassot per apallissar a una dona i agredir a una menor el mateix dia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot, a la comarca de l’Horta Nord, a un jove de 20 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de suposadament agredir en el mateix dia i sense creuar cap paraula a dos dones, una d’elles menor, a la qual va tractar de robar el mòbil, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Una de les víctimes va estar un dia a l’hospital mentre que a la menor, a la qual no aconseguir robar-li el telèfon, suposadament li va pegar en la cara i li va llevar una arracada.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de dues agressions registrades el 30 de gener a Godella on un jove, sense creuar cap paraula, havia agredit a dos dones, una d’elles menor. A una d’elles presumptament li va causar lesions de consideració mentre que l’altra va aconseguir evitar que continuara l’agressió, ja que es va refugiar en un portal i va ser ajudada per una altra dona. Una de les víctimes va ser traslladada a un hospital on va romandre un dia en observació.

 

Durant les investigacions, els agents van esbrinar que el sospitós havia abordat a una xiqueta de 12 anys i li havia tractat de robar el telèfon mòbil i en no aconseguir-ho, li va llevar una arracada i li va propinar diversos colps en la cara. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, un jove de nacionalitat espanyola i de 20 anys, i després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.