15.3 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Rebaixen la pena de presó d’onze anys a dos per no tindre antecedents després de violar a una menor a Albal

 

L’home de 31 anys que va agredir sexualment a una xica a Albal, s’enfronta ara a dos anys de presó després de violar a una adolescent menor d’edat al polígon d’este municipi, després d’haver coincidit a una discoteca la mateixa nit. Per no tindre antecedents, la pena de presó ha passat d’11 anys a tan sols 2, tal com s’ha decretat en el judici celebrat en el dia d’ahir. Se li imposa només dos anys de presó per un delicte d’agressió sexual per uns fets que van ocórrer en la matinada del 6 de gener de fa dos anys quan els dos es trobaven en el pàrquing d’una discoteca d’Albal. La menor es va negar a tindre cap relació amb l’agressor, que va fer cas omís i va començar a tocar-la, furtant-li també el telèfon mòbil posteriorment.

El mateix agressor, a més, ha reconegut que va violar a la seua víctima sense importar-li que esta tinguera la menstruació. Així i tot, sorprenentment, tan sols se li ha sol·licitat dos anys de presó, i no onze, ja que no tenia antecedents.

Detingut un jove a Burjassot per apallissar a una dona i agredir a una menor el mateix dia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot, a la comarca de l’Horta Nord, a un jove de 20 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de suposadament agredir en el mateix dia i sense creuar cap paraula a dos dones, una d’elles menor, a la qual va tractar de robar el mòbil, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Una de les víctimes va estar un dia a l’hospital mentre que a la menor, a la qual no aconseguir robar-li el telèfon, suposadament li va pegar en la cara i li va llevar una arracada.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de dues agressions registrades el 30 de gener a Godella on un jove, sense creuar cap paraula, havia agredit a dos dones, una d’elles menor. A una d’elles presumptament li va causar lesions de consideració mentre que l’altra va aconseguir evitar que continuara l’agressió, ja que es va refugiar en un portal i va ser ajudada per una altra dona. Una de les víctimes va ser traslladada a un hospital on va romandre un dia en observació.

 

Durant les investigacions, els agents van esbrinar que el sospitós havia abordat a una xiqueta de 12 anys i li havia tractat de robar el telèfon mòbil i en no aconseguir-ho, li va llevar una arracada i li va propinar diversos colps en la cara. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, un jove de nacionalitat espanyola i de 20 anys, i després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Últimes notícies

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.