10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Rebaixen la pena de presó d’onze anys a dos per no tindre antecedents després de violar a una menor a Albal

 

L’home de 31 anys que va agredir sexualment a una xica a Albal, s’enfronta ara a dos anys de presó després de violar a una adolescent menor d’edat al polígon d’este municipi, després d’haver coincidit a una discoteca la mateixa nit. Per no tindre antecedents, la pena de presó ha passat d’11 anys a tan sols 2, tal com s’ha decretat en el judici celebrat en el dia d’ahir. Se li imposa només dos anys de presó per un delicte d’agressió sexual per uns fets que van ocórrer en la matinada del 6 de gener de fa dos anys quan els dos es trobaven en el pàrquing d’una discoteca d’Albal. La menor es va negar a tindre cap relació amb l’agressor, que va fer cas omís i va començar a tocar-la, furtant-li també el telèfon mòbil posteriorment.

El mateix agressor, a més, ha reconegut que va violar a la seua víctima sense importar-li que esta tinguera la menstruació. Així i tot, sorprenentment, tan sols se li ha sol·licitat dos anys de presó, i no onze, ja que no tenia antecedents.

Detingut un jove a Burjassot per apallissar a una dona i agredir a una menor el mateix dia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot, a la comarca de l’Horta Nord, a un jove de 20 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de suposadament agredir en el mateix dia i sense creuar cap paraula a dos dones, una d’elles menor, a la qual va tractar de robar el mòbil, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Una de les víctimes va estar un dia a l’hospital mentre que a la menor, a la qual no aconseguir robar-li el telèfon, suposadament li va pegar en la cara i li va llevar una arracada.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de dues agressions registrades el 30 de gener a Godella on un jove, sense creuar cap paraula, havia agredit a dos dones, una d’elles menor. A una d’elles presumptament li va causar lesions de consideració mentre que l’altra va aconseguir evitar que continuara l’agressió, ja que es va refugiar en un portal i va ser ajudada per una altra dona. Una de les víctimes va ser traslladada a un hospital on va romandre un dia en observació.

 

Durant les investigacions, els agents van esbrinar que el sospitós havia abordat a una xiqueta de 12 anys i li havia tractat de robar el telèfon mòbil i en no aconseguir-ho, li va llevar una arracada i li va propinar diversos colps en la cara. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, un jove de nacionalitat espanyola i de 20 anys, i després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.