Anuncios

Rebaixen la pena de presó d’onze anys a dos per no tindre antecedents després de violar a una menor a Albal

 

L’home de 31 anys que va agredir sexualment a una xica a Albal, s’enfronta ara a dos anys de presó després de violar a una adolescent menor d’edat al polígon d’este municipi, després d’haver coincidit a una discoteca la mateixa nit. Per no tindre antecedents, la pena de presó ha passat d’11 anys a tan sols 2, tal com s’ha decretat en el judici celebrat en el dia d’ahir. Se li imposa només dos anys de presó per un delicte d’agressió sexual per uns fets que van ocórrer en la matinada del 6 de gener de fa dos anys quan els dos es trobaven en el pàrquing d’una discoteca d’Albal. La menor es va negar a tindre cap relació amb l’agressor, que va fer cas omís i va començar a tocar-la, furtant-li també el telèfon mòbil posteriorment.

El mateix agressor, a més, ha reconegut que va violar a la seua víctima sense importar-li que esta tinguera la menstruació. Així i tot, sorprenentment, tan sols se li ha sol·licitat dos anys de presó, i no onze, ja que no tenia antecedents.

Detingut un jove a Burjassot per apallissar a una dona i agredir a una menor el mateix dia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot, a la comarca de l’Horta Nord, a un jove de 20 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de suposadament agredir en el mateix dia i sense creuar cap paraula a dos dones, una d’elles menor, a la qual va tractar de robar el mòbil, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Una de les víctimes va estar un dia a l’hospital mentre que a la menor, a la qual no aconseguir robar-li el telèfon, suposadament li va pegar en la cara i li va llevar una arracada.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de dues agressions registrades el 30 de gener a Godella on un jove, sense creuar cap paraula, havia agredit a dos dones, una d’elles menor. A una d’elles presumptament li va causar lesions de consideració mentre que l’altra va aconseguir evitar que continuara l’agressió, ja que es va refugiar en un portal i va ser ajudada per una altra dona. Una de les víctimes va ser traslladada a un hospital on va romandre un dia en observació.

 

Durant les investigacions, els agents van esbrinar que el sospitós havia abordat a una xiqueta de 12 anys i li havia tractat de robar el telèfon mòbil i en no aconseguir-ho, li va llevar una arracada i li va propinar diversos colps en la cara. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, un jove de nacionalitat espanyola i de 20 anys, i després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.