Els dos reporters i la ‘Fabrica de la Tele’ denuncien a la Guàrdia Civil la suposada agressió de Jesulín

 

L'agressió de Jesulín a dos reporters de 'Socialité' este passat dissabte, 16 de desembre, ja ha arribat a la Guàrdia Civil. Els periodistes que estaven fent carrer davant de la casa de l'extorer i María José Campanar van presentar la corresponent denúncia en la comandància de la benemèrita d'Arcos de la Frontera i van adjuntar un part de lesions i també els greus danys que hauria patit la seua càmera.

 

 

 

 

La Fábrica de la Tele ha fet pública la denúncia 

Així, la denúncia que haurien presentat els reporters Jorge i Roberto ha sigut penjada per part de la productora en les xarxes socials i diu el següent: «Apareix Jesús Janeiro Bazán, en el seu vehicle, marca Audi de color blanc, el qual es baixa del mateix de forma violenta cap a l'operador de càmera, amb la intenció de llevar-li l'equip d'enregistrament per a impedir que este no poguera gravar, i al no poder llevar-li este aparell, est trenca el mateix en tirar d'ell amb força, fins i tot fins en diverses ocasions colpeja el mateix».

  

  

Pel que fa als danys físics, la denúncia explica que després del forcejament el periodista hauria intentat calmar la situació però sense sort i amb el jardiner pel mig.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá sosté la legalitat de l’Ajuntament després de l’obertura de diligències per prevaricació

María José Catalá assegura que la investigació de la Fiscalia Anticorrupció per presumpta prevaricació i tràfic d'influències és un tràmit habitual i defén la transparència en la recol·locació de personal de l'extint Consorci València 2007.

Anticorrupció obri una investigació a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta trama de col·locacions

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres càrrecs i funcionaris per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de selecció de personal denunciats per Compromís i la IGAE.

Cinc dels sis tècnics citats no acudixen a la comissió per les vivendes públiques d’Alacant

Cinc dels sis tècnics municipals citats a la comissió que investiga l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan no han comparegut, generant crítiques de l'oposició per falta de transparència i accés a la documentació.

PHotoESPAÑA 2026 aposta per una mirada femenina i experimental amb més de 300 artistes

PHotoESPAÑA 2026 reunix l'obra de més de 300 artistes en prop de cent exposicions amb una marcada perspectiva femenina i una forta vocació experimental. Madrid és l'epicentre d'un festival que s'estén per altres ciutats espanyoles i arriba fins a Asunción.

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.

La Comunitat Valenciana consolida el seu lideratge en trasplantaments de cor gràcies a la donació i a l’excel·lència mèdica

La Comunitat Valenciana encapçala els trasplantaments de cor a Espanya, amb rècord històric a l'Hospital La Fe, i testimoniatges com els de Cova i María que exemplifiquen una autèntica segona vida.

Sergio García afronta el seu moment més delicat i obri dubtes sobre el seu futur

Sergio García travessa als 46 anys una crisi profunda de joc i confiança, que li fa plantejar-se el seu futur després d'un Masters d'Augusta ple de dubtes i frustració.

Els embassaments del Xúquer se situen en el 68,1% i els del Segura pugen al 56,6% de la seua capacitat

Els embassaments de la conca del Xúquer aconseguixen el 68,1% de la seua capacitat i els del Segura el 56,6%, amb increments respecte a l'última setmana i a la mitjana de l'última dècada, en un context de reserves hídriques estatals al 83,7%.