Els dos reporters i la ‘Fabrica de la Tele’ denuncien a la Guàrdia Civil la suposada agressió de Jesulín

 

L'agressió de Jesulín a dos reporters de 'Socialité' este passat dissabte, 16 de desembre, ja ha arribat a la Guàrdia Civil. Els periodistes que estaven fent carrer davant de la casa de l'extorer i María José Campanar van presentar la corresponent denúncia en la comandància de la benemèrita d'Arcos de la Frontera i van adjuntar un part de lesions i també els greus danys que hauria patit la seua càmera.

 

 

 

 

La Fábrica de la Tele ha fet pública la denúncia 

Així, la denúncia que haurien presentat els reporters Jorge i Roberto ha sigut penjada per part de la productora en les xarxes socials i diu el següent: «Apareix Jesús Janeiro Bazán, en el seu vehicle, marca Audi de color blanc, el qual es baixa del mateix de forma violenta cap a l'operador de càmera, amb la intenció de llevar-li l'equip d'enregistrament per a impedir que este no poguera gravar, i al no poder llevar-li este aparell, est trenca el mateix en tirar d'ell amb força, fins i tot fins en diverses ocasions colpeja el mateix».

  

  

Pel que fa als danys físics, la denúncia explica que després del forcejament el periodista hauria intentat calmar la situació però sense sort i amb el jardiner pel mig.

 

 

 

Últimes notícies

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.