Els dos reporters i la ‘Fabrica de la Tele’ denuncien a la Guàrdia Civil la suposada agressió de Jesulín

 

L'agressió de Jesulín a dos reporters de 'Socialité' este passat dissabte, 16 de desembre, ja ha arribat a la Guàrdia Civil. Els periodistes que estaven fent carrer davant de la casa de l'extorer i María José Campanar van presentar la corresponent denúncia en la comandància de la benemèrita d'Arcos de la Frontera i van adjuntar un part de lesions i també els greus danys que hauria patit la seua càmera.

 

 

 

 

La Fábrica de la Tele ha fet pública la denúncia 

Així, la denúncia que haurien presentat els reporters Jorge i Roberto ha sigut penjada per part de la productora en les xarxes socials i diu el següent: «Apareix Jesús Janeiro Bazán, en el seu vehicle, marca Audi de color blanc, el qual es baixa del mateix de forma violenta cap a l'operador de càmera, amb la intenció de llevar-li l'equip d'enregistrament per a impedir que este no poguera gravar, i al no poder llevar-li este aparell, est trenca el mateix en tirar d'ell amb força, fins i tot fins en diverses ocasions colpeja el mateix».

  

  

Pel que fa als danys físics, la denúncia explica que després del forcejament el periodista hauria intentat calmar la situació però sense sort i amb el jardiner pel mig.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.