Els dos reporters i la ‘Fabrica de la Tele’ denuncien a la Guàrdia Civil la suposada agressió de Jesulín

 

L'agressió de Jesulín a dos reporters de 'Socialité' este passat dissabte, 16 de desembre, ja ha arribat a la Guàrdia Civil. Els periodistes que estaven fent carrer davant de la casa de l'extorer i María José Campanar van presentar la corresponent denúncia en la comandància de la benemèrita d'Arcos de la Frontera i van adjuntar un part de lesions i també els greus danys que hauria patit la seua càmera.

 

 

 

 

La Fábrica de la Tele ha fet pública la denúncia 

Així, la denúncia que haurien presentat els reporters Jorge i Roberto ha sigut penjada per part de la productora en les xarxes socials i diu el següent: «Apareix Jesús Janeiro Bazán, en el seu vehicle, marca Audi de color blanc, el qual es baixa del mateix de forma violenta cap a l'operador de càmera, amb la intenció de llevar-li l'equip d'enregistrament per a impedir que este no poguera gravar, i al no poder llevar-li este aparell, est trenca el mateix en tirar d'ell amb força, fins i tot fins en diverses ocasions colpeja el mateix».

  

  

Pel que fa als danys físics, la denúncia explica que després del forcejament el periodista hauria intentat calmar la situació però sense sort i amb el jardiner pel mig.

 

 

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.