Els dos reporters i la ‘Fabrica de la Tele’ denuncien a la Guàrdia Civil la suposada agressió de Jesulín

 

L'agressió de Jesulín a dos reporters de 'Socialité' este passat dissabte, 16 de desembre, ja ha arribat a la Guàrdia Civil. Els periodistes que estaven fent carrer davant de la casa de l'extorer i María José Campanar van presentar la corresponent denúncia en la comandància de la benemèrita d'Arcos de la Frontera i van adjuntar un part de lesions i també els greus danys que hauria patit la seua càmera.

 

 

 

 

La Fábrica de la Tele ha fet pública la denúncia 

Així, la denúncia que haurien presentat els reporters Jorge i Roberto ha sigut penjada per part de la productora en les xarxes socials i diu el següent: «Apareix Jesús Janeiro Bazán, en el seu vehicle, marca Audi de color blanc, el qual es baixa del mateix de forma violenta cap a l'operador de càmera, amb la intenció de llevar-li l'equip d'enregistrament per a impedir que este no poguera gravar, i al no poder llevar-li este aparell, est trenca el mateix en tirar d'ell amb força, fins i tot fins en diverses ocasions colpeja el mateix».

  

  

Pel que fa als danys físics, la denúncia explica que després del forcejament el periodista hauria intentat calmar la situació però sense sort i amb el jardiner pel mig.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.