10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Rescatat un ancià atrapat en l’interior del seu vehicle després de caure per una séquia a Gandia

Imatge de com es trobava el cotxe de l'ancià

Imatge de com es trobava el cotxe de l’ancià | Poli

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de Gandia han rescatat a un home de 84 anys el qual es trobava atrapat en l’interior del seu vehicle en una séquia després de patir un accident. A causa de l’estat de nerviosisme en què es trobava l’home va ser necessari establir un dispositiu de cerca per a localitzar el lloc exacte on es trobava. Segons informa la Direcció Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, els fets ocorregueren el passat dimarts quan els agents que es trobaven de servei reberen un avís que una persona d’edat avançada havia caigut amb el seu vehicle a una séquia prop d’una zona de Gandia, a la comarca de la Safor. Finalment, fou rescatat satisfactòriament i atés pels serveis sanitaris. L’home va agrair l’actuació dels agents «ja que portava vora 20 minuts atrapat en l’interior del seu vehicle».

Últimes notícies

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu

La Generalitat i l'Ajuntament han firmat amb la Hispanic Society i la família Sorolla l'acord que portarà a València unes 220 obres i objectes abans de l'estiu. La mostra arrancarà en el Museu de la Ciutat i, més avant, es traslladarà al Palau de les Comunicacions, futura seu europea de la institució.

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.