Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Rescaten en llanxa a un bebé amb febre i auxilien a 1.932 persones este diumenge en la província d’Alacant

Gota freda Dolores

El bebé havia passat tota la nit amb febre | Guàrdia Civil

 

Els efectius de la Guàrdia Civil d’Alacant han auxiliat a un total 1.932 persones en la província d’Alacant a causa dels efectes i inundacions del temporal. Entre les persones assistides es troba un bebé amb febre en Dolores, en la comarca del Baix Segura, que necessitava atenció mèdica, segons ha informat l’institut armat.

 

El rescat del xicotet s’ha produït cap a les 12.45 hores d’este diumenge. El menor ha passat la nit amb febre, pel que la Guàrdia Civil l’ha evacuat amb llanxa. El bebé ha sigut traslladat a un centre de salut. També en Dolores, s’ha rescatat a tres persones aïllades per l’aigua.

 

 

En total, al llarg de la jornada, s’ha auxiliat a 1.932 persones i a set animals. Esta xifra inclou el desallotjament de dos càmpings, en Crevillent i Guardamar del Segura, els dos pertanyents a la mateixa empresa. El primer càmping, en Crevillent, albergava a 1.500 persones segons les dades de la Guàrdia Civil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les obres en el Mercat Central destapen mosaic Nolla, reixeria i una taula numerada

La retirada de set parades per a ampliar el Central Bar trau a la llum pavimente de mosaic Nolla, reixeria i una taula de marbre amb bancada. Les troballes es conservaran i es posaran en valor amb supervisió arqueològica.

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.

Compromís i PSPV denuncien que la Generalitat va llevar la placa veïnal del Pont de la Solidaritat

L'oposició a València critica que la Generalitat haja substituït la placa veïnal del Pont de la Solidaritat per una altra amb el seu logotip i en castellà. Acusen el Consell de desoir a les entitats que van impulsar l'homenatge després de la DANA.

Arxivades les demandes per presumpte assetjament laboral contra l’alcaldessa de La Vall d’Uixó

La directora dels Coves de Sant Josep retira dos demandes per presumpte assetjament laboral contra l'alcaldessa i l'empresa pública Emsevall. Les parts pacten l'extinció del contracte amb una indemnització de 41.500 euros i el jutjat arxiva el cas.

El València negocia que Awa Fam i Raquel Carrera compaginen la WNBA amb el club

València Basket prepara acords perquè les seues jugadores drafteadas puguen disputar la WNBA sense deixar l'equip, a l'espera del nou conveni de la lliga. El club ajusta el perímetre i actualitza l'estat de diverses jugadores clau.

Cobo crida a blindar la sanitat universal i alerta d’una deriva cap al privat

Tomás Cobo defén protegir la sanitat universal, pública i gratuïta amb més finançament i millors condicions per als metges. Advertix de desigualtat si creix la fugida a la privada.

María Araújo destaca que la part humana és la clau en el projecte del València Basket

La nova pivot subratlla que el tracte a les jugadores va ser decisiu per al seu fitxatge i s'il·lusiona amb el Roig Arena. Demana ambició sense perdre el treball diari.

Mazón anuncia un acord amb Indra que permetrà crear 1.000 ocupacions en 2026

Indra reforçarà la seua activitat estratègica en la Comunitat Valenciana després d'un acord amb la Generalitat. El pla preveu 1.000 ocupacions qualificades durant 2026.