Rescaten en llanxa a un bebé amb febre i auxilien a 1.932 persones este diumenge en la província d’Alacant

Gota freda Dolores

El bebé havia passat tota la nit amb febre | Guàrdia Civil

 

Els efectius de la Guàrdia Civil d’Alacant han auxiliat a un total 1.932 persones en la província d’Alacant a causa dels efectes i inundacions del temporal. Entre les persones assistides es troba un bebé amb febre en Dolores, en la comarca del Baix Segura, que necessitava atenció mèdica, segons ha informat l’institut armat.

 

El rescat del xicotet s’ha produït cap a les 12.45 hores d’este diumenge. El menor ha passat la nit amb febre, pel que la Guàrdia Civil l’ha evacuat amb llanxa. El bebé ha sigut traslladat a un centre de salut. També en Dolores, s’ha rescatat a tres persones aïllades per l’aigua.

 

 

En total, al llarg de la jornada, s’ha auxiliat a 1.932 persones i a set animals. Esta xifra inclou el desallotjament de dos càmpings, en Crevillent i Guardamar del Segura, els dos pertanyents a la mateixa empresa. El primer càmping, en Crevillent, albergava a 1.500 persones segons les dades de la Guàrdia Civil.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.