Detingut després de robar-li al seu fill el taxi de la seua propietat

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després de pel que sembla sostraure-li violentament al seu fill les claus del taxi del qual és propietari.

Els fets van ocórrer al voltant de les onze de la nit, en un descampat del districte de Trànsits a València, quan un home acompanyat del seu fill van acudir a aquest lloc per a parlar amb el germà d’aquest, sobre els termes relacionats amb un préstec contret entre tots dos, mitjançant aquest últim hauria adquirit una llicència d’un vehicle taxi.

En el lloc, els tres homes haurien iniciat una discussió i en un moment donat l’home hauria agarrat al seu fill per l’esquena, tapant-li la boca i així evitar que demanara ajuda, mentre que el seu germà li hauria intentat colpejar. A més, pel que sembla el progenitor li hauria llevat a la víctima les claus del taxi de la butxaca per a posteriorment sostraure-li’l.

Després de conéixer els fets, els agents van esbrinar que la víctima hauria adquirit la llicència d’un taxi amb l’ajuda econòmica del seu germà, que li hauria prestat 40.000 euros. Tots dos en una les clàusules del contracte haurien pactat que el propietari del vehicle li havia de retornar 400 euros mensuals, no obstant això malgrat que l’estipulat el prestador hauria volgut realitzar un nou acord a fi d’augmentar l’import.

Després de finalitzar les perquisicions, els investigadors han detingut al pare de la víctima com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.