11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut després de robar-li al seu fill el taxi de la seua propietat

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després de pel que sembla sostraure-li violentament al seu fill les claus del taxi del qual és propietari.

Els fets van ocórrer al voltant de les onze de la nit, en un descampat del districte de Trànsits a València, quan un home acompanyat del seu fill van acudir a aquest lloc per a parlar amb el germà d’aquest, sobre els termes relacionats amb un préstec contret entre tots dos, mitjançant aquest últim hauria adquirit una llicència d’un vehicle taxi.

En el lloc, els tres homes haurien iniciat una discussió i en un moment donat l’home hauria agarrat al seu fill per l’esquena, tapant-li la boca i així evitar que demanara ajuda, mentre que el seu germà li hauria intentat colpejar. A més, pel que sembla el progenitor li hauria llevat a la víctima les claus del taxi de la butxaca per a posteriorment sostraure-li’l.

Després de conéixer els fets, els agents van esbrinar que la víctima hauria adquirit la llicència d’un taxi amb l’ajuda econòmica del seu germà, que li hauria prestat 40.000 euros. Tots dos en una les clàusules del contracte haurien pactat que el propietari del vehicle li havia de retornar 400 euros mensuals, no obstant això malgrat que l’estipulat el prestador hauria volgut realitzar un nou acord a fi d’augmentar l’import.

Després de finalitzar les perquisicions, els investigadors han detingut al pare de la víctima com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.