S’investiga si un malalt amb legionel·la es podria haver infectat en l’Hospital Clínic de València

L'Hospital Clínic de València ha hagut d'alertar pels alts nivells del bacteri legionel·la trobats en una de les aixetes de la Unitat de Cures Intensives (UCI), i en conseqüència ha declarat davant la Direcció General de Salut Pública. Així ho han traslladat fonts de la junta personal del centre, que la setmana passada van demanar en una reunió informació concreta sobre este fet per a determinar si els treballadors podrien haver estat amb risc d'exposició a la malaltia o no. Des de l'òrgan dels treballadors, van explicar ahir que després de declarar-se un cas de pneumònia per legionel·la en un pacient de l'hospital es va trobar una presència anormal del bacteri en una aixeta d'este servei. S'investiga ara el cas, ja que el malalt, un home d'avançada edat s'havia infectat per legionel·la, i degut a una recerca es va determinar que s'havien trobat medicions elevades del bacteri en una aixeta de l'UCI. Seguint el protocol, es va notificar la troballa a Salut Pública i es va procedir a l'hiperclorat de les instal·lacions d'aigua com a xoc tèrmic contra el bacteri.

 

 

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.