S’investiga si un malalt amb legionel·la es podria haver infectat en l’Hospital Clínic de València

L'Hospital Clínic de València ha hagut d'alertar pels alts nivells del bacteri legionel·la trobats en una de les aixetes de la Unitat de Cures Intensives (UCI), i en conseqüència ha declarat davant la Direcció General de Salut Pública. Així ho han traslladat fonts de la junta personal del centre, que la setmana passada van demanar en una reunió informació concreta sobre este fet per a determinar si els treballadors podrien haver estat amb risc d'exposició a la malaltia o no. Des de l'òrgan dels treballadors, van explicar ahir que després de declarar-se un cas de pneumònia per legionel·la en un pacient de l'hospital es va trobar una presència anormal del bacteri en una aixeta d'este servei. S'investiga ara el cas, ja que el malalt, un home d'avançada edat s'havia infectat per legionel·la, i degut a una recerca es va determinar que s'havien trobat medicions elevades del bacteri en una aixeta de l'UCI. Seguint el protocol, es va notificar la troballa a Salut Pública i es va procedir a l'hiperclorat de les instal·lacions d'aigua com a xoc tèrmic contra el bacteri.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.