El testimoni protegit assegura que li oferiren 35.000 euros per assassinar a l’alcalde de Polop

Homicidi

L’exregidor Juan Cano, durant una declaració en el juí | EFE

 

Este matí de dijous, durant el juí que se celebra per l’assassinat de l’alcalde de la localitat de Polop, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), Alejandro Ponsoda (PP), el testimoni protegit ha declarat que li oferiren 35.000 euros per matar-lo.

 

Segons ‘Información’, el confident, que ha declarat entre un discret dispositiu de seguretat, havia treballat com a porter en el club d’altern de Mesalina de Finestrat i que, pocs mesos abans de la mort de l’alcalde, es van reunir amb ell els seus caps per a proposar-li l’assassinat. El testimoni es va negar, però va sugerir el nom de dos persones que ara estan acusades de l’assassinat, Radim Rakowski i Robert Franek.

 

En la mateixa reunió estava també Juan Cano, un dels investigats i el posterior successor de Ponsoda i abans regidor d’Urbanisme. Sobre ell ha declarat que era conegut com ‘el director’, que era un client habitual i que consumia drogues. El confident ha assegurat que el va identificar anys després de què la Guàrdia Civil li ensenyara una fotografia. El testimoni també ha dit que fer estes declaracions no li aporten res bo, ja que va haver de fugir de Benidorm i que ha viscut amenaçat per a que canviara el seu testimoni.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.