El testimoni protegit assegura que li oferiren 35.000 euros per assassinar a l’alcalde de Polop

Homicidi

L’exregidor Juan Cano, durant una declaració en el juí | EFE

 

Este matí de dijous, durant el juí que se celebra per l’assassinat de l’alcalde de la localitat de Polop, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), Alejandro Ponsoda (PP), el testimoni protegit ha declarat que li oferiren 35.000 euros per matar-lo.

 

Segons ‘Información’, el confident, que ha declarat entre un discret dispositiu de seguretat, havia treballat com a porter en el club d’altern de Mesalina de Finestrat i que, pocs mesos abans de la mort de l’alcalde, es van reunir amb ell els seus caps per a proposar-li l’assassinat. El testimoni es va negar, però va sugerir el nom de dos persones que ara estan acusades de l’assassinat, Radim Rakowski i Robert Franek.

 

En la mateixa reunió estava també Juan Cano, un dels investigats i el posterior successor de Ponsoda i abans regidor d’Urbanisme. Sobre ell ha declarat que era conegut com ‘el director’, que era un client habitual i que consumia drogues. El confident ha assegurat que el va identificar anys després de què la Guàrdia Civil li ensenyara una fotografia. El testimoni també ha dit que fer estes declaracions no li aporten res bo, ja que va haver de fugir de Benidorm i que ha viscut amenaçat per a que canviara el seu testimoni.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.