Tres detinguts per assaltar a punta de pistola una gasolinera, una farmàcia i un bar en Elx i Aspe

Detinguts dos lladres per robar en cases i comerços en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional han detingut a tres xics com a presumptes autors de tres assalts a punta de pistola comesos en una gasolinera, un bar i una farmàcia d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), i en Aspe, el Vinalopó Mitjà (Alacant). La detenció dels tres lladres s’ha fet en Aspe i Agost, en l’Alacantí (Alacant).

 

Els cossos policials han explicat que en l’operació han participat agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aspe i la Policia Nacional d’Elx. La investigació tenia com a objectiu determinar si els presumptes autors de l’assalt a una gasolinera d’Elx eren els mateixos que havien atracat una farmàcia i un bar en Aspe.

 

En el robatori de la gasolinera, els presumptes autors cobrien les seues cares amb passamuntanyes i usaven una arma de foc i diferents armes blanques per a amenaçar a l’empleada. A demés de furtar tots els diners de la caixa, van robar un cotxe propietat de la treballadora, que finalment va ser recuperat.

 

Actuaven amb «molta agressivitat»

El robatori del cotxe va permetre sospitar que els assalts a la farmàcia i al bar, investigats per la Guàrdia Civil, es van produir de manera pareguda, el que va impulsar l’equip conjunt d’investigació. Els agents es van centrar en el modus operandi. En eixe sentit, han explicat que els presumptes autors exercien «molta agressivitat» cap a les víctimes amb l’exhibició d’objectes perillosos fins a anul·lar la seua possibilitat de defensa.

 

A demés, els agents han trobat en els registres domiciliaris peces de vestir suposadament gastades en els seus assalts. Amb tot, es van iniciar vigilàncies i seguiments entorn dels investigats, que van adoptar mesures de seguretat per a dificultar la faena dels membres de les Forces i Cossos de Seguretat.

 

Una volta identificats els presumptes components del grup, es va dissenyar un operatiu conjunt en el que van participar membres dels dos cossos i en el que va participar el Grup d’Operacions Especials i Seguretat (GOES), adscrit en la Prefectura Superior de Policia Nacional del territori valencià, per a practicar les detencions, a causa de l’especialització i a la perillositat dels investigats.

 

Els detinguts, amb edats compreses entre els 22 i els 32 anys, van ser acusats dels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació i pertinença a grup criminal i els van posar a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció número 1 d’Elx, que va decretar presó provisional per a tots.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig