Tres persones detingudes i 20 sancionades per organitzar una festa en una perruqueria de Benetússer

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.00 hores, la Guàrdia Civil, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat de Benetússer, en la comarca de l’Horta (València), ha detingut a tres persones i ha sancionat a altres vint per celebrar una festa privada i il·legal en una perruqueria del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, dos agents de la Guàrdia Civil han acabat ferits a causa de la forta resistència que han posat els assistents de la festa. Els fets han passat després que diferents veïns avisaren al 112 de què hi havia molt de soroll en una perruqueria que, des de fora, pareixia estar tancada.

 

Immediatament, els agents van anar fins al lloc dels fets i quan els van obrir la porta del local, es van trobar a unes vint persones de festa, sense mascareta ni respectant les mesures de distància i saltant-se el toc de queda.

 

Davant d’esta situació, els agents de la Guàrdia Civil els van obligar a desallotjar el local i els va informar als assistents que anaven a ser sancionats, al que tres d’ells van reaccionar mal i els van amenaçar. Per eixe motiu, van demanar reforços a la Policia Local de la localitat, qui va detindre a les tres persones que van posar resistència. A demés, també va posar sancions per no portar mascareta i saltar-se el toc de queda a la resta d’assistents.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.