Tres persones detingudes i 20 sancionades per organitzar una festa en una perruqueria de Benetússer

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.00 hores, la Guàrdia Civil, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat de Benetússer, en la comarca de l’Horta (València), ha detingut a tres persones i ha sancionat a altres vint per celebrar una festa privada i il·legal en una perruqueria del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, dos agents de la Guàrdia Civil han acabat ferits a causa de la forta resistència que han posat els assistents de la festa. Els fets han passat després que diferents veïns avisaren al 112 de què hi havia molt de soroll en una perruqueria que, des de fora, pareixia estar tancada.

 

Immediatament, els agents van anar fins al lloc dels fets i quan els van obrir la porta del local, es van trobar a unes vint persones de festa, sense mascareta ni respectant les mesures de distància i saltant-se el toc de queda.

 

Davant d’esta situació, els agents de la Guàrdia Civil els van obligar a desallotjar el local i els va informar als assistents que anaven a ser sancionats, al que tres d’ells van reaccionar mal i els van amenaçar. Per eixe motiu, van demanar reforços a la Policia Local de la localitat, qui va detindre a les tres persones que van posar resistència. A demés, també va posar sancions per no portar mascareta i saltar-se el toc de queda a la resta d’assistents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.