Tres persones detingudes i 20 sancionades per organitzar una festa en una perruqueria de Benetússer

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.00 hores, la Guàrdia Civil, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat de Benetússer, en la comarca de l’Horta (València), ha detingut a tres persones i ha sancionat a altres vint per celebrar una festa privada i il·legal en una perruqueria del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, dos agents de la Guàrdia Civil han acabat ferits a causa de la forta resistència que han posat els assistents de la festa. Els fets han passat després que diferents veïns avisaren al 112 de què hi havia molt de soroll en una perruqueria que, des de fora, pareixia estar tancada.

 

Immediatament, els agents van anar fins al lloc dels fets i quan els van obrir la porta del local, es van trobar a unes vint persones de festa, sense mascareta ni respectant les mesures de distància i saltant-se el toc de queda.

 

Davant d’esta situació, els agents de la Guàrdia Civil els van obligar a desallotjar el local i els va informar als assistents que anaven a ser sancionats, al que tres d’ells van reaccionar mal i els van amenaçar. Per eixe motiu, van demanar reforços a la Policia Local de la localitat, qui va detindre a les tres persones que van posar resistència. A demés, també va posar sancions per no portar mascareta i saltar-se el toc de queda a la resta d’assistents.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.