Tres persones detingudes i 20 sancionades per organitzar una festa en una perruqueria de Benetússer

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.00 hores, la Guàrdia Civil, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat de Benetússer, en la comarca de l’Horta (València), ha detingut a tres persones i ha sancionat a altres vint per celebrar una festa privada i il·legal en una perruqueria del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, dos agents de la Guàrdia Civil han acabat ferits a causa de la forta resistència que han posat els assistents de la festa. Els fets han passat després que diferents veïns avisaren al 112 de què hi havia molt de soroll en una perruqueria que, des de fora, pareixia estar tancada.

 

Immediatament, els agents van anar fins al lloc dels fets i quan els van obrir la porta del local, es van trobar a unes vint persones de festa, sense mascareta ni respectant les mesures de distància i saltant-se el toc de queda.

 

Davant d’esta situació, els agents de la Guàrdia Civil els van obligar a desallotjar el local i els va informar als assistents que anaven a ser sancionats, al que tres d’ells van reaccionar mal i els van amenaçar. Per eixe motiu, van demanar reforços a la Policia Local de la localitat, qui va detindre a les tres persones que van posar resistència. A demés, també va posar sancions per no portar mascareta i saltar-se el toc de queda a la resta d’assistents.

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.