Tres persones detingudes i 20 sancionades per organitzar una festa en una perruqueria de Benetússer

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.00 hores, la Guàrdia Civil, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat de Benetússer, en la comarca de l’Horta (València), ha detingut a tres persones i ha sancionat a altres vint per celebrar una festa privada i il·legal en una perruqueria del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, dos agents de la Guàrdia Civil han acabat ferits a causa de la forta resistència que han posat els assistents de la festa. Els fets han passat després que diferents veïns avisaren al 112 de què hi havia molt de soroll en una perruqueria que, des de fora, pareixia estar tancada.

 

Immediatament, els agents van anar fins al lloc dels fets i quan els van obrir la porta del local, es van trobar a unes vint persones de festa, sense mascareta ni respectant les mesures de distància i saltant-se el toc de queda.

 

Davant d’esta situació, els agents de la Guàrdia Civil els van obligar a desallotjar el local i els va informar als assistents que anaven a ser sancionats, al que tres d’ells van reaccionar mal i els van amenaçar. Per eixe motiu, van demanar reforços a la Policia Local de la localitat, qui va detindre a les tres persones que van posar resistència. A demés, també va posar sancions per no portar mascareta i saltar-se el toc de queda a la resta d’assistents.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.