Tres persones investigades per furtar i usar la targeta crèdit d’una dona en un hospital de València

 

La Guàrdia Civil de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘SUAMA’ ha investigat a tres persones per delictes de furt i estafa bancària en robar i usar la targeta bancària mentres la propietària estava en un hospital de València.

 

La víctima en eixir de l’hospital es va donar compte que no tènia la seua targeta de crèdit entre els seus objectes personals, i des de la seua entitat bancària la van informar que havien fet dos extraccions de diners en una entitat bancària de Picassent.

 

Immediatament, en tindre coneixement d’eixos fets, la Guàrdia Civil de Picassent inicie una investigació per a determinar la identitat del responsable o responsables d’eixos il·lícits. Fruit de la investigació es va poder comprovar que la víctima havia compartit habitació amb una dona que residia en Picassent.

 

A mesura que va avançar l’operació es va conseguir saber la identitat de l’home que havia tret diners del caixer, coincidint la casa d’este amb la dona que va compartir l’habitació amb la víctima. Per això, es va procedir a investigar a tres persones, una xica i dos xics, d’edats compreses entre els 24 i 35 anys, per delictes de furt i estafa. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció núm. 3 de Picassent.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.