Tres persones investigades per furtar i usar la targeta crèdit d’una dona en un hospital de València

 

La Guàrdia Civil de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘SUAMA’ ha investigat a tres persones per delictes de furt i estafa bancària en robar i usar la targeta bancària mentres la propietària estava en un hospital de València.

 

La víctima en eixir de l’hospital es va donar compte que no tènia la seua targeta de crèdit entre els seus objectes personals, i des de la seua entitat bancària la van informar que havien fet dos extraccions de diners en una entitat bancària de Picassent.

 

Immediatament, en tindre coneixement d’eixos fets, la Guàrdia Civil de Picassent inicie una investigació per a determinar la identitat del responsable o responsables d’eixos il·lícits. Fruit de la investigació es va poder comprovar que la víctima havia compartit habitació amb una dona que residia en Picassent.

 

A mesura que va avançar l’operació es va conseguir saber la identitat de l’home que havia tret diners del caixer, coincidint la casa d’este amb la dona que va compartir l’habitació amb la víctima. Per això, es va procedir a investigar a tres persones, una xica i dos xics, d’edats compreses entre els 24 i 35 anys, per delictes de furt i estafa. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció núm. 3 de Picassent.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.