12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Tres persones investigades per furtar i usar la targeta crèdit d’una dona en un hospital de València

 

La Guàrdia Civil de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘SUAMA’ ha investigat a tres persones per delictes de furt i estafa bancària en robar i usar la targeta bancària mentres la propietària estava en un hospital de València.

 

La víctima en eixir de l’hospital es va donar compte que no tènia la seua targeta de crèdit entre els seus objectes personals, i des de la seua entitat bancària la van informar que havien fet dos extraccions de diners en una entitat bancària de Picassent.

 

Immediatament, en tindre coneixement d’eixos fets, la Guàrdia Civil de Picassent inicie una investigació per a determinar la identitat del responsable o responsables d’eixos il·lícits. Fruit de la investigació es va poder comprovar que la víctima havia compartit habitació amb una dona que residia en Picassent.

 

A mesura que va avançar l’operació es va conseguir saber la identitat de l’home que havia tret diners del caixer, coincidint la casa d’este amb la dona que va compartir l’habitació amb la víctima. Per això, es va procedir a investigar a tres persones, una xica i dos xics, d’edats compreses entre els 24 i 35 anys, per delictes de furt i estafa. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció núm. 3 de Picassent.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.