Tres persones investigades per furtar i usar la targeta crèdit d’una dona en un hospital de València

 

La Guàrdia Civil de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘SUAMA’ ha investigat a tres persones per delictes de furt i estafa bancària en robar i usar la targeta bancària mentres la propietària estava en un hospital de València.

 

La víctima en eixir de l’hospital es va donar compte que no tènia la seua targeta de crèdit entre els seus objectes personals, i des de la seua entitat bancària la van informar que havien fet dos extraccions de diners en una entitat bancària de Picassent.

 

Immediatament, en tindre coneixement d’eixos fets, la Guàrdia Civil de Picassent inicie una investigació per a determinar la identitat del responsable o responsables d’eixos il·lícits. Fruit de la investigació es va poder comprovar que la víctima havia compartit habitació amb una dona que residia en Picassent.

 

A mesura que va avançar l’operació es va conseguir saber la identitat de l’home que havia tret diners del caixer, coincidint la casa d’este amb la dona que va compartir l’habitació amb la víctima. Per això, es va procedir a investigar a tres persones, una xica i dos xics, d’edats compreses entre els 24 i 35 anys, per delictes de furt i estafa. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció núm. 3 de Picassent.

Últimes notícies

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.