Tres persones investigades per furtar i usar la targeta crèdit d’una dona en un hospital de València

 

La Guàrdia Civil de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘SUAMA’ ha investigat a tres persones per delictes de furt i estafa bancària en robar i usar la targeta bancària mentres la propietària estava en un hospital de València.

 

La víctima en eixir de l’hospital es va donar compte que no tènia la seua targeta de crèdit entre els seus objectes personals, i des de la seua entitat bancària la van informar que havien fet dos extraccions de diners en una entitat bancària de Picassent.

 

Immediatament, en tindre coneixement d’eixos fets, la Guàrdia Civil de Picassent inicie una investigació per a determinar la identitat del responsable o responsables d’eixos il·lícits. Fruit de la investigació es va poder comprovar que la víctima havia compartit habitació amb una dona que residia en Picassent.

 

A mesura que va avançar l’operació es va conseguir saber la identitat de l’home que havia tret diners del caixer, coincidint la casa d’este amb la dona que va compartir l’habitació amb la víctima. Per això, es va procedir a investigar a tres persones, una xica i dos xics, d’edats compreses entre els 24 i 35 anys, per delictes de furt i estafa. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció núm. 3 de Picassent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.