Mastodon
30 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Tres persones investigades per furtar i usar la targeta crèdit d’una dona en un hospital de València

 

La Guàrdia Civil de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘SUAMA’ ha investigat a tres persones per delictes de furt i estafa bancària en robar i usar la targeta bancària mentres la propietària estava en un hospital de València.

 

La víctima en eixir de l’hospital es va donar compte que no tènia la seua targeta de crèdit entre els seus objectes personals, i des de la seua entitat bancària la van informar que havien fet dos extraccions de diners en una entitat bancària de Picassent.

 

Immediatament, en tindre coneixement d’eixos fets, la Guàrdia Civil de Picassent inicie una investigació per a determinar la identitat del responsable o responsables d’eixos il·lícits. Fruit de la investigació es va poder comprovar que la víctima havia compartit habitació amb una dona que residia en Picassent.

 

A mesura que va avançar l’operació es va conseguir saber la identitat de l’home que havia tret diners del caixer, coincidint la casa d’este amb la dona que va compartir l’habitació amb la víctima. Per això, es va procedir a investigar a tres persones, una xica i dos xics, d’edats compreses entre els 24 i 35 anys, per delictes de furt i estafa. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció núm. 3 de Picassent.

Últimes notícies

RTVE es retirarà d’Eurovisió 2026 si participa Israel

RTVE va acordar retirar-se d'Eurovisió 2026 si Israel competix, amb majoria en el seu consell i sense canvis per al Benidorm Fest. Govern i partits celebren la mesura i apel·len a la coherència amb el precedent de Rússia.

El Govern presenta a Alacant el pla inversor per als aeroports 2027-2031

L'Executiu anunciarà en l'aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández el DAURA III, el marc que fixarà les inversions d'Aena per a 2027-2031. El pla s'anticipa de gran calibre per l'auge del trànsit i la necessitat de modernitzar la xarxa.

Quasi 190.000 alumnes inicien el curs en les universitats valencianes amb 51 nous títols

Les cinc universitats públiques obrin 2025-26 amb prop de 190.000 matriculats i 51 titulacions noves. El curs arranca amb focus en IA, més beques i taxes congelades.

El Xúquer baixa al 50% i el Segura es queda en el 19,6% malgrat la pluja

El Xúquer descendix al 50% i el Segura cau al 19,6% en una setmana amb precipitacions que no van elevar les reserves. La mitjana nacional baixa al 57,1%.

El València Basket incorpora ratpenats al seu primer equipament per a Europa

El club adapta la seua samarreta taronja per a Europa amb ratpenats en la part superior i manté el nom en el frontal. A la venda des de l'1 d'octubre per 70 euros.

La defensa de Sergio Blasco demana la nul·litat de la causa de l’Hospital General

El juí per les presumptes irregularitats a l'Hospital General arranca amb 11 acusats i la defensa de Sergio Blasco sol·licita anul·lar tot el procediment per investigació prospectiva i proves obtingudes sense autorització.

RTVE retirarà a Espanya d’Eurovisió 2026 si participa Israel i manté el Benidorm Fest

RTVE condiciona la participació espanyola en Eurovisió 2026 a l'absència d'Israel. La corporació confirma que el Benidorm Fest celebrarà la seua quinta edició sense canvis.

Calp decreta tres dies de dol per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament acorda per unanimitat tres dies de dol després de dos accidents mortals que han commocionat la localitat: una bebé de 20 dies i una xiqueta de 4 anys.