15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Tres persones moren, dos d’elles menors, en un incendi en un habitatge de l’Hospitalet de Llobregat

L'home ja hauria suplantat la identitat en altres ocasions

De moment, dos persones han mort, una menor d’edat, i s’estan duent a terme tasques de rescat | València Diari

 

Tres persones han mort, dos d’elles un menors d’edat, durant un incendi en la localitat barcelonina de l’Hospitalet de Llobregat, en la matinada d’aquest dijous, 18 d’abril. Ha ocorregut en el quart pis d’un edifici.

  

  

Els morts havien sigut rescatats amb vida en un primer moment, però han acabat perdent la vida per les ferides patides. A més, un altre menor que es trobava en estat crític ha mort moments després del seu rescat després d’intentar realitzar-li maniobres de reanimació. Una altra persona ha sigut atesa per inhalació de fums i de moment no s’ha confirmat que es trobe en estat de perill.

L’incendi s’ha iniciat en la quarta planta d’un habitatge del carrer Riera Blanca i en ell treballen set dotacions dels bombers, huit unitats del Sistema de Emergéncias Mèdiques (Sem), entre elles una pediàtrica, Mossos d’Esquadra i Policia Local.

L’última informació que hem rebut, per part dels Bombers de Barcelona, és que l’incendi s’ha extingit amb èxit, havent afectat per complet a l’habitatge del quart segona de l’edifici en el qual s’ha originat l’incendi. Segons l’informe de les assistències, el foc no ha afectat l’estructura de l’edifici.

 

Últimes notícies

El Govern aportarà 45.000 m³ d’arena a la platja de Tavernes després del temporal

Costas ha iniciat l'avaluació dels danys per la borrasca Harry en tot el litoral valencià. En Tavernes activarà emergències i aportarà 45.000 m³ d'arena abans de l'estiu.

Bernabé coordina amb el València Basket la visita del Maccabi i remet als antecedents

La Delegació del Govern manté converses amb el València Basket per a organitzar la visita del Maccabi Tel Aviv en Eurolliga. Bernabé va evitar avançar si serà a porta oberta o tancada i va recordar els precedents amb equips israelians.

El PP de Mislata demana una comissió per a investigar l’accident de l’unflable de 2022

El PP de Mislata ha demanat crear una comissió municipal per a investigar l'accident de l'unflable del 4 de gener de 2022, en el qual van morir dos xiquetes. La proposta busca aclarir els fets, depurar responsabilitats i revisar actuacions per a evitar que es repetisca.

La Generalitat demana al Govern actuacions d’emergència en Tavernes i altres platges després de la borrasca Harry

La Generalitat ha reclamat al Govern mesures urgents a Tavernes de la Valldigna i altres punts del litoral després dels danys de la borrasca Harry. Advertix de risc en edificis de primera línia i exigix un pla de regeneració a llarg termini.

Dos detinguts a València per empadronar il·legalment a estrangers i lucrar-se amb 26.250 euros

La Policia Nacional ha detingut a dos jóvens per empadronar a estrangers amb contractes falsos i sense permís del propietari. La investigació va revelar 30 altes des de 2022 i pagaments de 750 euros a l'any.

180.000 hectàrees abandonades en la Comunitat Valenciana, rècord històric segons AVA-ASAJA

La Comunitat Valenciana va batre en 2025 el seu rècord de terres de cultiu abandonades amb 179.994 hectàrees. AVA-ASAJA ho atribuïx a la crisi de rendibilitat i a la DANA de 2024, i reclama un canvi de rumb.

Un clàssic per la Supercopa: el Barcelona defén la seua hegemonia davant un Reial Madrid que busca el seu primer títol

El títol es decidix en Castalia: el Barcelona arriba com a vigent campió amb cinc Supercopas i domini aclaparador; el Reial Madrid aspira a estrenar el seu palmarés després del seu 1-3 en Montjuïc

Quatre detinguts per una agressió d’extrema gravetat a Sant Vicent del Raspeig

Quatre hòmens han sigut detinguts per un presumpte homicidi en grau de temptativa després d'una agressió d'extrema violència en una zona d'oci de Sant Vicent del Raspeig. La víctima va patir lesions molt greus i va ser ingressada en l'UCI; un dels arrestats va ingressar a la presó i els altres tres van quedar en llibertat amb mesures cautelars.