11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Tres persones moren, dos d’elles menors, en un incendi en un habitatge de l’Hospitalet de Llobregat

L'home ja hauria suplantat la identitat en altres ocasions

De moment, dos persones han mort, una menor d’edat, i s’estan duent a terme tasques de rescat | València Diari

 

Tres persones han mort, dos d’elles un menors d’edat, durant un incendi en la localitat barcelonina de l’Hospitalet de Llobregat, en la matinada d’aquest dijous, 18 d’abril. Ha ocorregut en el quart pis d’un edifici.

  

  

Els morts havien sigut rescatats amb vida en un primer moment, però han acabat perdent la vida per les ferides patides. A més, un altre menor que es trobava en estat crític ha mort moments després del seu rescat després d’intentar realitzar-li maniobres de reanimació. Una altra persona ha sigut atesa per inhalació de fums i de moment no s’ha confirmat que es trobe en estat de perill.

L’incendi s’ha iniciat en la quarta planta d’un habitatge del carrer Riera Blanca i en ell treballen set dotacions dels bombers, huit unitats del Sistema de Emergéncias Mèdiques (Sem), entre elles una pediàtrica, Mossos d’Esquadra i Policia Local.

L’última informació que hem rebut, per part dels Bombers de Barcelona, és que l’incendi s’ha extingit amb èxit, havent afectat per complet a l’habitatge del quart segona de l’edifici en el qual s’ha originat l’incendi. Segons l’informe de les assistències, el foc no ha afectat l’estructura de l’edifici.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.