Tres persones moren, dos d’elles menors, en un incendi en un habitatge de l’Hospitalet de Llobregat

L'home ja hauria suplantat la identitat en altres ocasions

De moment, dos persones han mort, una menor d’edat, i s’estan duent a terme tasques de rescat | València Diari

 

Tres persones han mort, dos d’elles un menors d’edat, durant un incendi en la localitat barcelonina de l’Hospitalet de Llobregat, en la matinada d’aquest dijous, 18 d’abril. Ha ocorregut en el quart pis d’un edifici.

  

  

Els morts havien sigut rescatats amb vida en un primer moment, però han acabat perdent la vida per les ferides patides. A més, un altre menor que es trobava en estat crític ha mort moments després del seu rescat després d’intentar realitzar-li maniobres de reanimació. Una altra persona ha sigut atesa per inhalació de fums i de moment no s’ha confirmat que es trobe en estat de perill.

L’incendi s’ha iniciat en la quarta planta d’un habitatge del carrer Riera Blanca i en ell treballen set dotacions dels bombers, huit unitats del Sistema de Emergéncias Mèdiques (Sem), entre elles una pediàtrica, Mossos d’Esquadra i Policia Local.

L’última informació que hem rebut, per part dels Bombers de Barcelona, és que l’incendi s’ha extingit amb èxit, havent afectat per complet a l’habitatge del quart segona de l’edifici en el qual s’ha originat l’incendi. Segons l’informe de les assistències, el foc no ha afectat l’estructura de l’edifici.

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.