Tres persones moren, dos d’elles menors, en un incendi en un habitatge de l’Hospitalet de Llobregat

L'home ja hauria suplantat la identitat en altres ocasions

De moment, dos persones han mort, una menor d’edat, i s’estan duent a terme tasques de rescat | València Diari

 

Tres persones han mort, dos d’elles un menors d’edat, durant un incendi en la localitat barcelonina de l’Hospitalet de Llobregat, en la matinada d’aquest dijous, 18 d’abril. Ha ocorregut en el quart pis d’un edifici.

  

  

Els morts havien sigut rescatats amb vida en un primer moment, però han acabat perdent la vida per les ferides patides. A més, un altre menor que es trobava en estat crític ha mort moments després del seu rescat després d’intentar realitzar-li maniobres de reanimació. Una altra persona ha sigut atesa per inhalació de fums i de moment no s’ha confirmat que es trobe en estat de perill.

L’incendi s’ha iniciat en la quarta planta d’un habitatge del carrer Riera Blanca i en ell treballen set dotacions dels bombers, huit unitats del Sistema de Emergéncias Mèdiques (Sem), entre elles una pediàtrica, Mossos d’Esquadra i Policia Local.

L’última informació que hem rebut, per part dels Bombers de Barcelona, és que l’incendi s’ha extingit amb èxit, havent afectat per complet a l’habitatge del quart segona de l’edifici en el qual s’ha originat l’incendi. Segons l’informe de les assistències, el foc no ha afectat l’estructura de l’edifici.

 

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.