Tres persones moren, dos d’elles menors, en un incendi en un habitatge de l’Hospitalet de Llobregat

L'home ja hauria suplantat la identitat en altres ocasions

De moment, dos persones han mort, una menor d’edat, i s’estan duent a terme tasques de rescat | València Diari

 

Tres persones han mort, dos d’elles un menors d’edat, durant un incendi en la localitat barcelonina de l’Hospitalet de Llobregat, en la matinada d’aquest dijous, 18 d’abril. Ha ocorregut en el quart pis d’un edifici.

  

  

Els morts havien sigut rescatats amb vida en un primer moment, però han acabat perdent la vida per les ferides patides. A més, un altre menor que es trobava en estat crític ha mort moments després del seu rescat després d’intentar realitzar-li maniobres de reanimació. Una altra persona ha sigut atesa per inhalació de fums i de moment no s’ha confirmat que es trobe en estat de perill.

L’incendi s’ha iniciat en la quarta planta d’un habitatge del carrer Riera Blanca i en ell treballen set dotacions dels bombers, huit unitats del Sistema de Emergéncias Mèdiques (Sem), entre elles una pediàtrica, Mossos d’Esquadra i Policia Local.

L’última informació que hem rebut, per part dels Bombers de Barcelona, és que l’incendi s’ha extingit amb èxit, havent afectat per complet a l’habitatge del quart segona de l’edifici en el qual s’ha originat l’incendi. Segons l’informe de les assistències, el foc no ha afectat l’estructura de l’edifici.

 

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.