Un jutge demanarà l’extradició del presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela

 

Actualització 04/09/2020 a les 15.00 hores. La titular del Jutjat contra la Violència Masclista número 3 de València demanarà a Suïssa l’extradició del sospitós de l’assassinat ocorregut en el valencià barri de Patraix la setmana passada, després què el dijous fora detingut en la ciutat de Ginebra el considerat responsable de la mort de Yésica Daniela.

 

Fonts de l’Audiència Nacional han informat a Efe que, després de la detenció del sospitós, la jutgessa valenciana que va demanar l’arrest haurà de rebre una comunicació de les autoritats judicials suïsses perquè formalitze la petició d’extradició del detingut en un termini màxim de 40 dies. A partir d’eixe moment, Suïssa decidirà si accepta el lliurament, una opció molt probable.

 

Troben al presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela en Suïssa

Este matí de dijous la Policia Cantonal de Ginebra (Suïssa) ha detingut en este país al nóvio de Yésica Daniela, el presumpte autor de l’assassinat de la xica, qui va ser trobada morta en el maleter del seu cotxe en el barri de Patraix de la ciutat de València este dilluns.

 

Les investigacions de la policia van apuntar des d’un primer moment que l’autor dels fets havia escapat d’Espanya després de cometre l’assassinat, pel que ràpidament es va contactar amb els mecanismes de col·laboració internacional per tal de trobar-lo.

 

Al llarg de les anàlisis, agents policials van saber que el nóvio de Yésica podria estar amagat en un municipi entre la frontera de França i Suïssa, pel que es va activar en eixe moment l’Ordre Internacional de Detenció. Finalment, gràcies a la cooperació, s’ha detingut a l’autor dels fets, qui tenia planejat anar-se’n de Suïssa pròximament en tren.

Últimes notícies

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.