Un jutge demanarà l’extradició del presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela

 

Actualització 04/09/2020 a les 15.00 hores. La titular del Jutjat contra la Violència Masclista número 3 de València demanarà a Suïssa l’extradició del sospitós de l’assassinat ocorregut en el valencià barri de Patraix la setmana passada, després què el dijous fora detingut en la ciutat de Ginebra el considerat responsable de la mort de Yésica Daniela.

 

Fonts de l’Audiència Nacional han informat a Efe que, després de la detenció del sospitós, la jutgessa valenciana que va demanar l’arrest haurà de rebre una comunicació de les autoritats judicials suïsses perquè formalitze la petició d’extradició del detingut en un termini màxim de 40 dies. A partir d’eixe moment, Suïssa decidirà si accepta el lliurament, una opció molt probable.

 

Troben al presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela en Suïssa

Este matí de dijous la Policia Cantonal de Ginebra (Suïssa) ha detingut en este país al nóvio de Yésica Daniela, el presumpte autor de l’assassinat de la xica, qui va ser trobada morta en el maleter del seu cotxe en el barri de Patraix de la ciutat de València este dilluns.

 

Les investigacions de la policia van apuntar des d’un primer moment que l’autor dels fets havia escapat d’Espanya després de cometre l’assassinat, pel que ràpidament es va contactar amb els mecanismes de col·laboració internacional per tal de trobar-lo.

 

Al llarg de les anàlisis, agents policials van saber que el nóvio de Yésica podria estar amagat en un municipi entre la frontera de França i Suïssa, pel que es va activar en eixe moment l’Ordre Internacional de Detenció. Finalment, gràcies a la cooperació, s’ha detingut a l’autor dels fets, qui tenia planejat anar-se’n de Suïssa pròximament en tren.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.