Un jutge demanarà l’extradició del presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela

 

Actualització 04/09/2020 a les 15.00 hores. La titular del Jutjat contra la Violència Masclista número 3 de València demanarà a Suïssa l’extradició del sospitós de l’assassinat ocorregut en el valencià barri de Patraix la setmana passada, després què el dijous fora detingut en la ciutat de Ginebra el considerat responsable de la mort de Yésica Daniela.

 

Fonts de l’Audiència Nacional han informat a Efe que, després de la detenció del sospitós, la jutgessa valenciana que va demanar l’arrest haurà de rebre una comunicació de les autoritats judicials suïsses perquè formalitze la petició d’extradició del detingut en un termini màxim de 40 dies. A partir d’eixe moment, Suïssa decidirà si accepta el lliurament, una opció molt probable.

 

Troben al presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela en Suïssa

Este matí de dijous la Policia Cantonal de Ginebra (Suïssa) ha detingut en este país al nóvio de Yésica Daniela, el presumpte autor de l’assassinat de la xica, qui va ser trobada morta en el maleter del seu cotxe en el barri de Patraix de la ciutat de València este dilluns.

 

Les investigacions de la policia van apuntar des d’un primer moment que l’autor dels fets havia escapat d’Espanya després de cometre l’assassinat, pel que ràpidament es va contactar amb els mecanismes de col·laboració internacional per tal de trobar-lo.

 

Al llarg de les anàlisis, agents policials van saber que el nóvio de Yésica podria estar amagat en un municipi entre la frontera de França i Suïssa, pel que es va activar en eixe moment l’Ordre Internacional de Detenció. Finalment, gràcies a la cooperació, s’ha detingut a l’autor dels fets, qui tenia planejat anar-se’n de Suïssa pròximament en tren.

Últimes notícies

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.