Un jutge demanarà l’extradició del presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela

 

Actualització 04/09/2020 a les 15.00 hores. La titular del Jutjat contra la Violència Masclista número 3 de València demanarà a Suïssa l’extradició del sospitós de l’assassinat ocorregut en el valencià barri de Patraix la setmana passada, després què el dijous fora detingut en la ciutat de Ginebra el considerat responsable de la mort de Yésica Daniela.

 

Fonts de l’Audiència Nacional han informat a Efe que, després de la detenció del sospitós, la jutgessa valenciana que va demanar l’arrest haurà de rebre una comunicació de les autoritats judicials suïsses perquè formalitze la petició d’extradició del detingut en un termini màxim de 40 dies. A partir d’eixe moment, Suïssa decidirà si accepta el lliurament, una opció molt probable.

 

Troben al presumpte autor de l’assassinat de Yésica Daniela en Suïssa

Este matí de dijous la Policia Cantonal de Ginebra (Suïssa) ha detingut en este país al nóvio de Yésica Daniela, el presumpte autor de l’assassinat de la xica, qui va ser trobada morta en el maleter del seu cotxe en el barri de Patraix de la ciutat de València este dilluns.

 

Les investigacions de la policia van apuntar des d’un primer moment que l’autor dels fets havia escapat d’Espanya després de cometre l’assassinat, pel que ràpidament es va contactar amb els mecanismes de col·laboració internacional per tal de trobar-lo.

 

Al llarg de les anàlisis, agents policials van saber que el nóvio de Yésica podria estar amagat en un municipi entre la frontera de França i Suïssa, pel que es va activar en eixe moment l’Ordre Internacional de Detenció. Finalment, gràcies a la cooperació, s’ha detingut a l’autor dels fets, qui tenia planejat anar-se’n de Suïssa pròximament en tren.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.