16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un veí de l’Alfàs del Pi amenaça a l’ambaixada del seu país per a que li donen la custòdia del fill

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Diversos veïns de Reus han denunciat una possible estafa telefònica | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola, per presumptament amenaçar amb tocades de telèfon a una ambaixada en Madrid i a la seua secció consular en Alacant, en el marc d’una baralla que mantenia amb la seua exparella per la custòdia d’un fill en comú, de la que s’encarreguen els jutjats del país titular de les dependències.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el presumpte autor dels fets, a qui se li atribuïx un delicte de desordres públics, advertia en les tocades que digueren a l’ambaixador que no s’obrira la seu al dia següent, «pel que poguera passar», i que es feren les gestions necessàries per a «aclarir la seua disputa» per la custòdia d’un xiquet que té en comú amb la seua exparella.

 

Un dispositiu especial

Els agents de la Brigada Provincial d’Informació pertanyents a la Comissaria Provincial d’Alacant van conéixer els fets arran d’un avís al 091 de la secció consular d’Alacant, que havia rebut diferents tocades de telèfon «amenaçadores». Este fet ja s’havia produït el dia anterior en la seu de l’ambaixada en Madrid.

 

L’Àrea de Seguretat Diplomàtica del Ministeri d’Afers Exteriors va sol·licitar la col·laboració de la Policia Nacional per a establir un dispositiu especial per a reforçar la seguretat de les instal·lacions del país en Espanya.

 

Els policies encarregats del cas van començar a recaptar totes les dades per a poder identificar i localitzar a l’autor d’estes tocades i van demanar col·laboració a la Brigada d’Informació de la Comissaria de Benidorm, ja que la casa del presumpte autor es trobava a l’Alfàs del Pi.

 

Els agents van establir un dispositiu pròxim a la casa per a poder detindre’l i, després d’hores d’espera, van poder localitzar i detindre al presumpte autor dels fets, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.