Un veí de l’Alfàs del Pi amenaça a l’ambaixada del seu país per a que li donen la custòdia del fill

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Diversos veïns de Reus han denunciat una possible estafa telefònica | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola, per presumptament amenaçar amb tocades de telèfon a una ambaixada en Madrid i a la seua secció consular en Alacant, en el marc d’una baralla que mantenia amb la seua exparella per la custòdia d’un fill en comú, de la que s’encarreguen els jutjats del país titular de les dependències.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el presumpte autor dels fets, a qui se li atribuïx un delicte de desordres públics, advertia en les tocades que digueren a l’ambaixador que no s’obrira la seu al dia següent, «pel que poguera passar», i que es feren les gestions necessàries per a «aclarir la seua disputa» per la custòdia d’un xiquet que té en comú amb la seua exparella.

 

Un dispositiu especial

Els agents de la Brigada Provincial d’Informació pertanyents a la Comissaria Provincial d’Alacant van conéixer els fets arran d’un avís al 091 de la secció consular d’Alacant, que havia rebut diferents tocades de telèfon «amenaçadores». Este fet ja s’havia produït el dia anterior en la seu de l’ambaixada en Madrid.

 

L’Àrea de Seguretat Diplomàtica del Ministeri d’Afers Exteriors va sol·licitar la col·laboració de la Policia Nacional per a establir un dispositiu especial per a reforçar la seguretat de les instal·lacions del país en Espanya.

 

Els policies encarregats del cas van començar a recaptar totes les dades per a poder identificar i localitzar a l’autor d’estes tocades i van demanar col·laboració a la Brigada d’Informació de la Comissaria de Benidorm, ja que la casa del presumpte autor es trobava a l’Alfàs del Pi.

 

Els agents van establir un dispositiu pròxim a la casa per a poder detindre’l i, després d’hores d’espera, van poder localitzar i detindre al presumpte autor dels fets, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.