Un veí de l’Alfàs del Pi amenaça a l’ambaixada del seu país per a que li donen la custòdia del fill

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Diversos veïns de Reus han denunciat una possible estafa telefònica | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola, per presumptament amenaçar amb tocades de telèfon a una ambaixada en Madrid i a la seua secció consular en Alacant, en el marc d’una baralla que mantenia amb la seua exparella per la custòdia d’un fill en comú, de la que s’encarreguen els jutjats del país titular de les dependències.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el presumpte autor dels fets, a qui se li atribuïx un delicte de desordres públics, advertia en les tocades que digueren a l’ambaixador que no s’obrira la seu al dia següent, «pel que poguera passar», i que es feren les gestions necessàries per a «aclarir la seua disputa» per la custòdia d’un xiquet que té en comú amb la seua exparella.

 

Un dispositiu especial

Els agents de la Brigada Provincial d’Informació pertanyents a la Comissaria Provincial d’Alacant van conéixer els fets arran d’un avís al 091 de la secció consular d’Alacant, que havia rebut diferents tocades de telèfon «amenaçadores». Este fet ja s’havia produït el dia anterior en la seu de l’ambaixada en Madrid.

 

L’Àrea de Seguretat Diplomàtica del Ministeri d’Afers Exteriors va sol·licitar la col·laboració de la Policia Nacional per a establir un dispositiu especial per a reforçar la seguretat de les instal·lacions del país en Espanya.

 

Els policies encarregats del cas van començar a recaptar totes les dades per a poder identificar i localitzar a l’autor d’estes tocades i van demanar col·laboració a la Brigada d’Informació de la Comissaria de Benidorm, ja que la casa del presumpte autor es trobava a l’Alfàs del Pi.

 

Els agents van establir un dispositiu pròxim a la casa per a poder detindre’l i, després d’hores d’espera, van poder localitzar i detindre al presumpte autor dels fets, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.