Una coneguda presentadora rep greus crítiques dels mitjans pel seu físic

Las colaboradoras candidatas al puesto de presentadora de 'Sálvame'

La presentadora es va sincerar en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sábado deluxe’ va voler fer-se eco sobre la tornada a la vida mediàtica de la presentadora meteorològica Minerva Piquero, que reapareixia en un acte en qualitat de directora de comunicació d’una agència. 

 

Esta tornada va ser qüestionada per molts mitjans digitals, que lluny de felicitar-se per la tornada de la comunicadora, la van jutjar i van posar èmfasi en el canvi físic que ha patit la periodista des de que va abandonar el món de la televisió. María Patiño va poder entrevistar-la i li va preguntar com va viure este acorralament per part dels mitjans i ella va respondre que no ha sigut gens fàcil, admetent que ha estat sense cap dubte un dels pitjors moments de la seua vida.

 

Demana la igualtat de gènere

En el seu discurs, Piquero va voler demanar que es jutje per igual la imatge de l’home i de la dona referint-se a que mai es fan articles parlant de com de prim, grós, guapo o lleig estan els presentadors de televisió, però en canvi, no els tremola el pols parlant de l’aspecte físic de qualsevol dona que estiga en l’aparador mediàtic. El seu discurs va ser aplaudit pels presents i les xarxes van demanar inclús que la periodista fóra contractada com a col·laboradora i que tornara a ser un personatge televisiu de primera línia.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.