Una coneguda presentadora rep greus crítiques dels mitjans pel seu físic

Las colaboradoras candidatas al puesto de presentadora de 'Sálvame'

La presentadora es va sincerar en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sábado deluxe’ va voler fer-se eco sobre la tornada a la vida mediàtica de la presentadora meteorològica Minerva Piquero, que reapareixia en un acte en qualitat de directora de comunicació d’una agència. 

 

Esta tornada va ser qüestionada per molts mitjans digitals, que lluny de felicitar-se per la tornada de la comunicadora, la van jutjar i van posar èmfasi en el canvi físic que ha patit la periodista des de que va abandonar el món de la televisió. María Patiño va poder entrevistar-la i li va preguntar com va viure este acorralament per part dels mitjans i ella va respondre que no ha sigut gens fàcil, admetent que ha estat sense cap dubte un dels pitjors moments de la seua vida.

 

Demana la igualtat de gènere

En el seu discurs, Piquero va voler demanar que es jutje per igual la imatge de l’home i de la dona referint-se a que mai es fan articles parlant de com de prim, grós, guapo o lleig estan els presentadors de televisió, però en canvi, no els tremola el pols parlant de l’aspecte físic de qualsevol dona que estiga en l’aparador mediàtic. El seu discurs va ser aplaudit pels presents i les xarxes van demanar inclús que la periodista fóra contractada com a col·laboradora i que tornara a ser un personatge televisiu de primera línia.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.