10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Una coneguda presentadora rep greus crítiques dels mitjans pel seu físic

Las colaboradoras candidatas al puesto de presentadora de 'Sálvame'

La presentadora es va sincerar en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sábado deluxe’ va voler fer-se eco sobre la tornada a la vida mediàtica de la presentadora meteorològica Minerva Piquero, que reapareixia en un acte en qualitat de directora de comunicació d’una agència. 

 

Esta tornada va ser qüestionada per molts mitjans digitals, que lluny de felicitar-se per la tornada de la comunicadora, la van jutjar i van posar èmfasi en el canvi físic que ha patit la periodista des de que va abandonar el món de la televisió. María Patiño va poder entrevistar-la i li va preguntar com va viure este acorralament per part dels mitjans i ella va respondre que no ha sigut gens fàcil, admetent que ha estat sense cap dubte un dels pitjors moments de la seua vida.

 

Demana la igualtat de gènere

En el seu discurs, Piquero va voler demanar que es jutje per igual la imatge de l’home i de la dona referint-se a que mai es fan articles parlant de com de prim, grós, guapo o lleig estan els presentadors de televisió, però en canvi, no els tremola el pols parlant de l’aspecte físic de qualsevol dona que estiga en l’aparador mediàtic. El seu discurs va ser aplaudit pels presents i les xarxes van demanar inclús que la periodista fóra contractada com a col·laboradora i que tornara a ser un personatge televisiu de primera línia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.