Les paraules d’Olga Moreno a Gianmarco que posen gelosa a Valeria

Olga Moreno i Gianmarco Onestini han tingut una connexió molt especial des que van arribar a l’illa de ‘Supervivientes’, el dos se senten molt units i la seua amistat ha anat creixent cada vegada més.
Este fet ha quedat més que demostrat quan Olga li ha regalat a l’italià una polsera de l’amistat perquè la seua relació dure per sempre.

La supervivent es va acostar al seu company amb una corda per a construir davant d’ell les dos polseres que simbolitzarien la seua unió. «Espere que el que hem sembrat ací que ho vegem fora i que vingues a veure’m a Màlaga i que nosaltres puguem anar a Itàlia», li va dir. A Gianmarco li va semblar un gest tan bonic que no va parar de somriure i d’abraçar-la, cosa que no li farà gens de gràcia a Antonio David.

Cal recordar, que Gianmarco va començar la seua relació amb Adara a la casa de ‘Gran Hermano VIP’, i que en eixir este va forjar una «gran amistat» amb Antonio David, fins que l’excol·laborador va començar a parlar malament de l’italià per a malmetre en la seua parella, que al final es va trencar.

A partir d’ací, Gianmarco i el marit d’Olga Moreno van acabar molt mal i es van fer «grans enemics«.

Olga Moreno i Gianmarco van començar a fer tres nusos en cada polsera. «Per què són tres?», es qüestionava l’italià. «Això és per a estrényer l’amistat i no es trenque mai. Són els tres nusos de la força. Poden ser d’amistat, d’amor, de diners, del que siga però sempre amb molta força», li va explicar ella.

 

Valeria, ‘picada’ amb l’amistat d’Olga i Gianmarco

 

En esta escena va resultar que hi havia algú més: Valeria. «Eixa corda era meua, jo també vull una polsera«, assenyalava. Però Olga li va dir que això era una cosa de Gianmarco i ella.

Com a Valeria no li va agradar que la deixaren de costat, casualment després ella també va fabricar un amulet, però li ho va regalar a Tom Brusse. «Si vens a Itàlia, ara tens una germana rossa. Tu em pots cridar Valeria. Et vull molt i vull que et quedes», va dir davant de tots.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.