Les paraules d’Olga Moreno a Gianmarco que posen gelosa a Valeria

Olga Moreno i Gianmarco Onestini han tingut una connexió molt especial des que van arribar a l’illa de ‘Supervivientes’, el dos se senten molt units i la seua amistat ha anat creixent cada vegada més.
Este fet ha quedat més que demostrat quan Olga li ha regalat a l’italià una polsera de l’amistat perquè la seua relació dure per sempre.

La supervivent es va acostar al seu company amb una corda per a construir davant d’ell les dos polseres que simbolitzarien la seua unió. “Espere que el que hem sembrat ací que ho vegem fora i que vingues a veure’m a Màlaga i que nosaltres puguem anar a Itàlia”, li va dir. A Gianmarco li va semblar un gest tan bonic que no va parar de somriure i d’abraçar-la, cosa que no li farà gens de gràcia a Antonio David.

Cal recordar, que Gianmarco va començar la seua relació amb Adara a la casa de ‘Gran Hermano VIP’, i que en eixir este va forjar una “gran amistat” amb Antonio David, fins que l’excol·laborador va començar a parlar malament de l’italià per a malmetre en la seua parella, que al final es va trencar.

A partir d’ací, Gianmarco i el marit d’Olga Moreno van acabar molt mal i es van fer “grans enemics“.

Olga Moreno i Gianmarco van començar a fer tres nusos en cada polsera. “Per què són tres?”, es qüestionava l’italià. “Això és per a estrényer l’amistat i no es trenque mai. Són els tres nusos de la força. Poden ser d’amistat, d’amor, de diners, del que siga però sempre amb molta força”, li va explicar ella.

 

Valeria, ‘picada’ amb l’amistat d’Olga i Gianmarco

 

En esta escena va resultar que hi havia algú més: Valeria. “Eixa corda era meua, jo també vull una polsera“, assenyalava. Però Olga li va dir que això era una cosa de Gianmarco i ella.

Com a Valeria no li va agradar que la deixaren de costat, casualment després ella també va fabricar un amulet, però li ho va regalar a Tom Brusse. “Si vens a Itàlia, ara tens una germana rossa. Tu em pots cridar Valeria. Et vull molt i vull que et quedes”, va dir davant de tots.

Últimes notícies

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.