Les paraules d’Olga Moreno a Gianmarco que posen gelosa a Valeria

Olga Moreno i Gianmarco Onestini han tingut una connexió molt especial des que van arribar a l’illa de ‘Supervivientes’, el dos se senten molt units i la seua amistat ha anat creixent cada vegada més.
Este fet ha quedat més que demostrat quan Olga li ha regalat a l’italià una polsera de l’amistat perquè la seua relació dure per sempre.

La supervivent es va acostar al seu company amb una corda per a construir davant d’ell les dos polseres que simbolitzarien la seua unió. «Espere que el que hem sembrat ací que ho vegem fora i que vingues a veure’m a Màlaga i que nosaltres puguem anar a Itàlia», li va dir. A Gianmarco li va semblar un gest tan bonic que no va parar de somriure i d’abraçar-la, cosa que no li farà gens de gràcia a Antonio David.

Cal recordar, que Gianmarco va començar la seua relació amb Adara a la casa de ‘Gran Hermano VIP’, i que en eixir este va forjar una «gran amistat» amb Antonio David, fins que l’excol·laborador va començar a parlar malament de l’italià per a malmetre en la seua parella, que al final es va trencar.

A partir d’ací, Gianmarco i el marit d’Olga Moreno van acabar molt mal i es van fer «grans enemics«.

Olga Moreno i Gianmarco van començar a fer tres nusos en cada polsera. «Per què són tres?», es qüestionava l’italià. «Això és per a estrényer l’amistat i no es trenque mai. Són els tres nusos de la força. Poden ser d’amistat, d’amor, de diners, del que siga però sempre amb molta força», li va explicar ella.

 

Valeria, ‘picada’ amb l’amistat d’Olga i Gianmarco

 

En esta escena va resultar que hi havia algú més: Valeria. «Eixa corda era meua, jo també vull una polsera«, assenyalava. Però Olga li va dir que això era una cosa de Gianmarco i ella.

Com a Valeria no li va agradar que la deixaren de costat, casualment després ella també va fabricar un amulet, però li ho va regalar a Tom Brusse. «Si vens a Itàlia, ara tens una germana rossa. Tu em pots cridar Valeria. Et vull molt i vull que et quedes», va dir davant de tots.

Últimes notícies

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.