Les paraules d’Olga Moreno a Gianmarco que posen gelosa a Valeria

Olga Moreno i Gianmarco Onestini han tingut una connexió molt especial des que van arribar a l’illa de ‘Supervivientes’, el dos se senten molt units i la seua amistat ha anat creixent cada vegada més.
Este fet ha quedat més que demostrat quan Olga li ha regalat a l’italià una polsera de l’amistat perquè la seua relació dure per sempre.

La supervivent es va acostar al seu company amb una corda per a construir davant d’ell les dos polseres que simbolitzarien la seua unió. «Espere que el que hem sembrat ací que ho vegem fora i que vingues a veure’m a Màlaga i que nosaltres puguem anar a Itàlia», li va dir. A Gianmarco li va semblar un gest tan bonic que no va parar de somriure i d’abraçar-la, cosa que no li farà gens de gràcia a Antonio David.

Cal recordar, que Gianmarco va començar la seua relació amb Adara a la casa de ‘Gran Hermano VIP’, i que en eixir este va forjar una «gran amistat» amb Antonio David, fins que l’excol·laborador va començar a parlar malament de l’italià per a malmetre en la seua parella, que al final es va trencar.

A partir d’ací, Gianmarco i el marit d’Olga Moreno van acabar molt mal i es van fer «grans enemics«.

Olga Moreno i Gianmarco van començar a fer tres nusos en cada polsera. «Per què són tres?», es qüestionava l’italià. «Això és per a estrényer l’amistat i no es trenque mai. Són els tres nusos de la força. Poden ser d’amistat, d’amor, de diners, del que siga però sempre amb molta força», li va explicar ella.

 

Valeria, ‘picada’ amb l’amistat d’Olga i Gianmarco

 

En esta escena va resultar que hi havia algú més: Valeria. «Eixa corda era meua, jo també vull una polsera«, assenyalava. Però Olga li va dir que això era una cosa de Gianmarco i ella.

Com a Valeria no li va agradar que la deixaren de costat, casualment després ella també va fabricar un amulet, però li ho va regalar a Tom Brusse. «Si vens a Itàlia, ara tens una germana rossa. Tu em pots cridar Valeria. Et vull molt i vull que et quedes», va dir davant de tots.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.