Les paraules d’Olga Moreno a Gianmarco que posen gelosa a Valeria

Olga Moreno i Gianmarco Onestini han tingut una connexió molt especial des que van arribar a l’illa de ‘Supervivientes’, el dos se senten molt units i la seua amistat ha anat creixent cada vegada més.
Este fet ha quedat més que demostrat quan Olga li ha regalat a l’italià una polsera de l’amistat perquè la seua relació dure per sempre.

La supervivent es va acostar al seu company amb una corda per a construir davant d’ell les dos polseres que simbolitzarien la seua unió. “Espere que el que hem sembrat ací que ho vegem fora i que vingues a veure’m a Màlaga i que nosaltres puguem anar a Itàlia”, li va dir. A Gianmarco li va semblar un gest tan bonic que no va parar de somriure i d’abraçar-la, cosa que no li farà gens de gràcia a Antonio David.

Cal recordar, que Gianmarco va començar la seua relació amb Adara a la casa de ‘Gran Hermano VIP’, i que en eixir este va forjar una “gran amistat” amb Antonio David, fins que l’excol·laborador va començar a parlar malament de l’italià per a malmetre en la seua parella, que al final es va trencar.

A partir d’ací, Gianmarco i el marit d’Olga Moreno van acabar molt mal i es van fer “grans enemics“.

Olga Moreno i Gianmarco van començar a fer tres nusos en cada polsera. “Per què són tres?”, es qüestionava l’italià. “Això és per a estrényer l’amistat i no es trenque mai. Són els tres nusos de la força. Poden ser d’amistat, d’amor, de diners, del que siga però sempre amb molta força”, li va explicar ella.

 

Valeria, ‘picada’ amb l’amistat d’Olga i Gianmarco

 

En esta escena va resultar que hi havia algú més: Valeria. “Eixa corda era meua, jo també vull una polsera“, assenyalava. Però Olga li va dir que això era una cosa de Gianmarco i ella.

Com a Valeria no li va agradar que la deixaren de costat, casualment després ella també va fabricar un amulet, però li ho va regalar a Tom Brusse. “Si vens a Itàlia, ara tens una germana rossa. Tu em pots cridar Valeria. Et vull molt i vull que et quedes”, va dir davant de tots.

Últimes notícies

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.