‘La Resistencia’ carrega contra València, la paella i les Falles

Jorge Ponce en La Resistencia

Explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament» | Twitter

 

Jorge Ponce ha fet un monòleg sobre València en el popular programa ‘La Resistència’, que ha provocat els riures tant del públic com de David Broncano, el presentador del moment. «València són moltes coses. València és tot extraradi, no hi ha centre, matemàticament n’hi haurà, potser un punt, però tu no pots arribar a ell. I no és que siga lletja, és que està ‘to’ bonic’, tampoc és bonica. València pareix que l’ha dissenyada el teu cosí el pastiller que es va traure un curs de disseny gràfic», són les paraules que han donat inici a este discurs.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este còmic porta ja algunes setmanes fent burla de les diferents províncies del país. D’esta manera, explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament». A demés, assegura que la ciutat és com un trailer d’Espanya dirigit pel director de ‘Fast & Furious’, amb un poc de corrupció, un toc de costa i alguns neons.

 

De la mateixa forma, Ponce ha destacat també que als valencians els agrada molt la festa. «Tenen gastronomia, tenen cultura, tenen investigació… però tot és una excusa per a la festa. És com… si jo a este material li pose un poc més de resistència, aguantarà més la festa?», ha qüestionant tocant algunes voltes el terra amb el peu.

 

 

Crítica a les Falles

Però no podia acabar el seu monòleg sense fer referència a la festa dels valencians, les Falles. «A pesar de pensar tot el dia en la festa, tenen la pitjor festa popular de tota Espanya, les Falles», al que Broncano ha afirmat estar d’acord. «Soroll, foc… I l’única cosa que construixen van i la cremen. Els ninots estan to’ bonics i els vestits de fallera no els cremen», ha ironitzat el còmic.

 

Per a acabar amb el seu discurs, Ponce ha enviat un beset a tots els valencians, però ha volgut afegir també un missatge: «Jo a la paella li tiraré el que m’isca dels ous… i li diré paella».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.