‘La Resistencia’ carrega contra València, la paella i les Falles

Jorge Ponce en La Resistencia

Explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament» | Twitter

 

Jorge Ponce ha fet un monòleg sobre València en el popular programa ‘La Resistència’, que ha provocat els riures tant del públic com de David Broncano, el presentador del moment. «València són moltes coses. València és tot extraradi, no hi ha centre, matemàticament n’hi haurà, potser un punt, però tu no pots arribar a ell. I no és que siga lletja, és que està ‘to’ bonic’, tampoc és bonica. València pareix que l’ha dissenyada el teu cosí el pastiller que es va traure un curs de disseny gràfic», són les paraules que han donat inici a este discurs.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este còmic porta ja algunes setmanes fent burla de les diferents províncies del país. D’esta manera, explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament». A demés, assegura que la ciutat és com un trailer d’Espanya dirigit pel director de ‘Fast & Furious’, amb un poc de corrupció, un toc de costa i alguns neons.

 

De la mateixa forma, Ponce ha destacat també que als valencians els agrada molt la festa. «Tenen gastronomia, tenen cultura, tenen investigació… però tot és una excusa per a la festa. És com… si jo a este material li pose un poc més de resistència, aguantarà més la festa?», ha qüestionant tocant algunes voltes el terra amb el peu.

 

 

Crítica a les Falles

Però no podia acabar el seu monòleg sense fer referència a la festa dels valencians, les Falles. «A pesar de pensar tot el dia en la festa, tenen la pitjor festa popular de tota Espanya, les Falles», al que Broncano ha afirmat estar d’acord. «Soroll, foc… I l’única cosa que construixen van i la cremen. Els ninots estan to’ bonics i els vestits de fallera no els cremen», ha ironitzat el còmic.

 

Per a acabar amb el seu discurs, Ponce ha enviat un beset a tots els valencians, però ha volgut afegir també un missatge: «Jo a la paella li tiraré el que m’isca dels ous… i li diré paella».

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.