‘La Resistencia’ carrega contra València, la paella i les Falles

Jorge Ponce en La Resistencia

Explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament» | Twitter

 

Jorge Ponce ha fet un monòleg sobre València en el popular programa ‘La Resistència’, que ha provocat els riures tant del públic com de David Broncano, el presentador del moment. «València són moltes coses. València és tot extraradi, no hi ha centre, matemàticament n’hi haurà, potser un punt, però tu no pots arribar a ell. I no és que siga lletja, és que està ‘to’ bonic’, tampoc és bonica. València pareix que l’ha dissenyada el teu cosí el pastiller que es va traure un curs de disseny gràfic», són les paraules que han donat inici a este discurs.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este còmic porta ja algunes setmanes fent burla de les diferents províncies del país. D’esta manera, explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament». A demés, assegura que la ciutat és com un trailer d’Espanya dirigit pel director de ‘Fast & Furious’, amb un poc de corrupció, un toc de costa i alguns neons.

 

De la mateixa forma, Ponce ha destacat també que als valencians els agrada molt la festa. «Tenen gastronomia, tenen cultura, tenen investigació… però tot és una excusa per a la festa. És com… si jo a este material li pose un poc més de resistència, aguantarà més la festa?», ha qüestionant tocant algunes voltes el terra amb el peu.

 

 

Crítica a les Falles

Però no podia acabar el seu monòleg sense fer referència a la festa dels valencians, les Falles. «A pesar de pensar tot el dia en la festa, tenen la pitjor festa popular de tota Espanya, les Falles», al que Broncano ha afirmat estar d’acord. «Soroll, foc… I l’única cosa que construixen van i la cremen. Els ninots estan to’ bonics i els vestits de fallera no els cremen», ha ironitzat el còmic.

 

Per a acabar amb el seu discurs, Ponce ha enviat un beset a tots els valencians, però ha volgut afegir també un missatge: «Jo a la paella li tiraré el que m’isca dels ous… i li diré paella».

Últimes notícies

Els veïns evacuats per l’incendi de la Vall d’Uixó, excepte Artana i Eslida, ja poden tornar

Els veïns desallotjats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, excepte els d’Artana i Eslida, ja poden tornar a les seues vivendes, encara que el foc continua sense estabilitzar després de set dies. El Cecopi es reunirà de nou a les cinc de la vesprada per actualitzar la situació.

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.
FILMOTECA D'ESTIU