‘La Resistencia’ carrega contra València, la paella i les Falles

Jorge Ponce en La Resistencia

Explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament» | Twitter

 

Jorge Ponce ha fet un monòleg sobre València en el popular programa ‘La Resistència’, que ha provocat els riures tant del públic com de David Broncano, el presentador del moment. «València són moltes coses. València és tot extraradi, no hi ha centre, matemàticament n’hi haurà, potser un punt, però tu no pots arribar a ell. I no és que siga lletja, és que està ‘to’ bonic’, tampoc és bonica. València pareix que l’ha dissenyada el teu cosí el pastiller que es va traure un curs de disseny gràfic», són les paraules que han donat inici a este discurs.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este còmic porta ja algunes setmanes fent burla de les diferents províncies del país. D’esta manera, explica que «quan arribes a València i t’ix dir ‘flipes’ molt ràpidament». A demés, assegura que la ciutat és com un trailer d’Espanya dirigit pel director de ‘Fast & Furious’, amb un poc de corrupció, un toc de costa i alguns neons.

 

De la mateixa forma, Ponce ha destacat també que als valencians els agrada molt la festa. «Tenen gastronomia, tenen cultura, tenen investigació… però tot és una excusa per a la festa. És com… si jo a este material li pose un poc més de resistència, aguantarà més la festa?», ha qüestionant tocant algunes voltes el terra amb el peu.

 

 

Crítica a les Falles

Però no podia acabar el seu monòleg sense fer referència a la festa dels valencians, les Falles. «A pesar de pensar tot el dia en la festa, tenen la pitjor festa popular de tota Espanya, les Falles», al que Broncano ha afirmat estar d’acord. «Soroll, foc… I l’única cosa que construixen van i la cremen. Els ninots estan to’ bonics i els vestits de fallera no els cremen», ha ironitzat el còmic.

 

Per a acabar amb el seu discurs, Ponce ha enviat un beset a tots els valencians, però ha volgut afegir també un missatge: «Jo a la paella li tiraré el que m’isca dels ous… i li diré paella».

Últimes notícies

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.