Ja hi ha dia i hora per al debat final de ‘GH VIP 7’

Adara amb el maletí de guanyadora de GH VIP

Telecinco ja ha posat el dia per al debat final de ‘GH VIP 7’ | Instagram

Una volta els seguidors van decidir que Adara es proclamara guanyadora de ‘GH VIP 7’ en la final del passat dia 19, tots esperaven amb ganes vore el debat final, l’últim programa a on es tanquen tots els conflictes de l’edició. Per sorpresa, Telecinco va decidir posposar la seua emissió per motius que no están del tot clars.

 

A pesar d’açò, pareix que la cadena de Mediaset ja ha posat dia i hora per a emetre el famós programa. La data és este dijous 26 de desembre a les 22 hores i serà quan els espectadors podran tornar a vore els concursants i si es produïxen noves tensions o, en canvi, algunes reconciliacions. 

 

Tornen a intentar fer mal els seus competidors

En este moviment, Telecinco torna a intentar fer mal a una de les seues competidores, programant un dels seus espais estrella davant una gran estrena. I és que el debat es vorà les cares amb ‘Cuéntame’, ja que la veterana sèrie de La 1 estrena nova temporada este dijous. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.