Vídeo: Una antiga col·laboradora acusa a ‘Sálvame’ de masclista en una connexió en directe

Sálvame

Belén Ro porta setmanes sense aparéixer en pantalla | Telecinco

‘Sálvame’ es caracteritza per ser espontani i per comptar amb moments de desconcert protagonitzat pels seus col·laboradors i convidats, però en esta ocasió pareix que un testimoni va deixar del tot descol·locat a l’equip del programa. Carlota Corredera connectava en directe des de la porta de la casa de Maria Teresa Campos, a on s’havia celebrat un dinar nadalenc, en el que estava convidada l’excol·laboradora del programa Belén Rodríguez. 

 

Esta en un primer moment no volia entrar en directe, però finalment va accedir per respecte al reporter que feia hores que esperava l’eixida de la periodista a les portes de la casa de la Campos. En un primer moment la connexió estava pensada per a que Rodríguez contara que havia passat dins de la casa, donada l’actualitat que rodeja a Maria Teresa Campos, en conseqüència de la separació amb l’humorista Bigote Arrocet.

 

Però esta intenció es va diluir i les paraules de la col·laboradora eren cada volta amb un to més sarcàstic. Carlota Corredera li va voler preguntar a Belén Ro si tenia intenció de tornar al seu lloc de treball i ella va dir que de moment ho veu complicat per l’ambient que es respira.

‘Sálvame’ s’ha convertit en un programa masclista

La presentadora va voler que la col·laboradora s’explicara millor i va ser en eixe moment quan Belén Ro va dir que el programa estava donant veu a certs col·laboradors com Kiko Matamoros i Antonio David Flores que fomentaven el masclisme, convertint d’eixa manera el programa en un format de caràcter masclista.

 

Carlota Corredera posava cara de no entendre la reacció de la col·laboradora, però seguia insistint en voler saber més sobre la seua possible tornada. Per la seua banda, la col·laboradora va dir que s’ho estava pensant, però que de cap manera vol coincidir en dies amb Antonio David Flores, un dels seus majors enemics.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.