Vídeo: Una antiga col·laboradora acusa a ‘Sálvame’ de masclista en una connexió en directe

Sálvame

Belén Ro porta setmanes sense aparéixer en pantalla | Telecinco

‘Sálvame’ es caracteritza per ser espontani i per comptar amb moments de desconcert protagonitzat pels seus col·laboradors i convidats, però en esta ocasió pareix que un testimoni va deixar del tot descol·locat a l’equip del programa. Carlota Corredera connectava en directe des de la porta de la casa de Maria Teresa Campos, a on s’havia celebrat un dinar nadalenc, en el que estava convidada l’excol·laboradora del programa Belén Rodríguez. 

 

Esta en un primer moment no volia entrar en directe, però finalment va accedir per respecte al reporter que feia hores que esperava l’eixida de la periodista a les portes de la casa de la Campos. En un primer moment la connexió estava pensada per a que Rodríguez contara que havia passat dins de la casa, donada l’actualitat que rodeja a Maria Teresa Campos, en conseqüència de la separació amb l’humorista Bigote Arrocet.

 

Però esta intenció es va diluir i les paraules de la col·laboradora eren cada volta amb un to més sarcàstic. Carlota Corredera li va voler preguntar a Belén Ro si tenia intenció de tornar al seu lloc de treball i ella va dir que de moment ho veu complicat per l’ambient que es respira.

‘Sálvame’ s’ha convertit en un programa masclista

La presentadora va voler que la col·laboradora s’explicara millor i va ser en eixe moment quan Belén Ro va dir que el programa estava donant veu a certs col·laboradors com Kiko Matamoros i Antonio David Flores que fomentaven el masclisme, convertint d’eixa manera el programa en un format de caràcter masclista.

 

Carlota Corredera posava cara de no entendre la reacció de la col·laboradora, però seguia insistint en voler saber més sobre la seua possible tornada. Per la seua banda, la col·laboradora va dir que s’ho estava pensant, però que de cap manera vol coincidir en dies amb Antonio David Flores, un dels seus majors enemics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.