Vídeo: Una antiga col·laboradora acusa a ‘Sálvame’ de masclista en una connexió en directe

Sálvame

Belén Ro porta setmanes sense aparéixer en pantalla | Telecinco

‘Sálvame’ es caracteritza per ser espontani i per comptar amb moments de desconcert protagonitzat pels seus col·laboradors i convidats, però en esta ocasió pareix que un testimoni va deixar del tot descol·locat a l’equip del programa. Carlota Corredera connectava en directe des de la porta de la casa de Maria Teresa Campos, a on s’havia celebrat un dinar nadalenc, en el que estava convidada l’excol·laboradora del programa Belén Rodríguez. 

 

Esta en un primer moment no volia entrar en directe, però finalment va accedir per respecte al reporter que feia hores que esperava l’eixida de la periodista a les portes de la casa de la Campos. En un primer moment la connexió estava pensada per a que Rodríguez contara que havia passat dins de la casa, donada l’actualitat que rodeja a Maria Teresa Campos, en conseqüència de la separació amb l’humorista Bigote Arrocet.

 

Però esta intenció es va diluir i les paraules de la col·laboradora eren cada volta amb un to més sarcàstic. Carlota Corredera li va voler preguntar a Belén Ro si tenia intenció de tornar al seu lloc de treball i ella va dir que de moment ho veu complicat per l’ambient que es respira.

‘Sálvame’ s’ha convertit en un programa masclista

La presentadora va voler que la col·laboradora s’explicara millor i va ser en eixe moment quan Belén Ro va dir que el programa estava donant veu a certs col·laboradors com Kiko Matamoros i Antonio David Flores que fomentaven el masclisme, convertint d’eixa manera el programa en un format de caràcter masclista.

 

Carlota Corredera posava cara de no entendre la reacció de la col·laboradora, però seguia insistint en voler saber més sobre la seua possible tornada. Per la seua banda, la col·laboradora va dir que s’ho estava pensant, però que de cap manera vol coincidir en dies amb Antonio David Flores, un dels seus majors enemics.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.