13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Vídeo: Una antiga col·laboradora acusa a ‘Sálvame’ de masclista en una connexió en directe

Sálvame

Belén Ro porta setmanes sense aparéixer en pantalla | Telecinco

‘Sálvame’ es caracteritza per ser espontani i per comptar amb moments de desconcert protagonitzat pels seus col·laboradors i convidats, però en esta ocasió pareix que un testimoni va deixar del tot descol·locat a l’equip del programa. Carlota Corredera connectava en directe des de la porta de la casa de Maria Teresa Campos, a on s’havia celebrat un dinar nadalenc, en el que estava convidada l’excol·laboradora del programa Belén Rodríguez. 

 

Esta en un primer moment no volia entrar en directe, però finalment va accedir per respecte al reporter que feia hores que esperava l’eixida de la periodista a les portes de la casa de la Campos. En un primer moment la connexió estava pensada per a que Rodríguez contara que havia passat dins de la casa, donada l’actualitat que rodeja a Maria Teresa Campos, en conseqüència de la separació amb l’humorista Bigote Arrocet.

 

Però esta intenció es va diluir i les paraules de la col·laboradora eren cada volta amb un to més sarcàstic. Carlota Corredera li va voler preguntar a Belén Ro si tenia intenció de tornar al seu lloc de treball i ella va dir que de moment ho veu complicat per l’ambient que es respira.

‘Sálvame’ s’ha convertit en un programa masclista

La presentadora va voler que la col·laboradora s’explicara millor i va ser en eixe moment quan Belén Ro va dir que el programa estava donant veu a certs col·laboradors com Kiko Matamoros i Antonio David Flores que fomentaven el masclisme, convertint d’eixa manera el programa en un format de caràcter masclista.

 

Carlota Corredera posava cara de no entendre la reacció de la col·laboradora, però seguia insistint en voler saber més sobre la seua possible tornada. Per la seua banda, la col·laboradora va dir que s’ho estava pensant, però que de cap manera vol coincidir en dies amb Antonio David Flores, un dels seus majors enemics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.