Vídeo: Una antiga col·laboradora acusa a ‘Sálvame’ de masclista en una connexió en directe

Sálvame

Belén Ro porta setmanes sense aparéixer en pantalla | Telecinco

‘Sálvame’ es caracteritza per ser espontani i per comptar amb moments de desconcert protagonitzat pels seus col·laboradors i convidats, però en esta ocasió pareix que un testimoni va deixar del tot descol·locat a l’equip del programa. Carlota Corredera connectava en directe des de la porta de la casa de Maria Teresa Campos, a on s’havia celebrat un dinar nadalenc, en el que estava convidada l’excol·laboradora del programa Belén Rodríguez. 

 

Esta en un primer moment no volia entrar en directe, però finalment va accedir per respecte al reporter que feia hores que esperava l’eixida de la periodista a les portes de la casa de la Campos. En un primer moment la connexió estava pensada per a que Rodríguez contara que havia passat dins de la casa, donada l’actualitat que rodeja a Maria Teresa Campos, en conseqüència de la separació amb l’humorista Bigote Arrocet.

 

Però esta intenció es va diluir i les paraules de la col·laboradora eren cada volta amb un to més sarcàstic. Carlota Corredera li va voler preguntar a Belén Ro si tenia intenció de tornar al seu lloc de treball i ella va dir que de moment ho veu complicat per l’ambient que es respira.

‘Sálvame’ s’ha convertit en un programa masclista

La presentadora va voler que la col·laboradora s’explicara millor i va ser en eixe moment quan Belén Ro va dir que el programa estava donant veu a certs col·laboradors com Kiko Matamoros i Antonio David Flores que fomentaven el masclisme, convertint d’eixa manera el programa en un format de caràcter masclista.

 

Carlota Corredera posava cara de no entendre la reacció de la col·laboradora, però seguia insistint en voler saber més sobre la seua possible tornada. Per la seua banda, la col·laboradora va dir que s’ho estava pensant, però que de cap manera vol coincidir en dies amb Antonio David Flores, un dels seus majors enemics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.