Trump titlla de ‘llunàtica d’esquerra radical’ a Harris en el seu primer míting després de la renúncia de Biden

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

L’expresident nord-americà Donald Trump ha celebrat el seu primer míting des que l’actual inquilí de la Casa Blanca, Joe Biden, anunciara la renúncia a la reelecció i ha centrat el seu discurs a atacar la vicepresidenta i màxima favorita per a presentar-se pel Partit Demócra, Kamala Harris, a qui ha catalogat de “llunàtica d’esquerra radical”.

“Fa tres dies derrotem oficialment al pitjor president de la història del nostre país, el corrupte Joe Biden. Va renunciar perquè estava perdent per molt en les enquestes”, ha asseverat el magnat, candidat del Partit Republicà per a les pròximes eleccions presidencials de novembre.

En el seu míting a Carolina del Nord, Trump ha subratllat que el rival a batre ara és “la mentidera Kamala Harris”, a qui ha catalogat com “la vicepresidenta més incompetent i d’extrema esquerra de la història d’Estats Units”, segons informa el portal de notícies The Hill.

Per a Trump, Harris és encara més “liberal” que el senador Bernie Sanders, figura de l’esquerra estadoundiense, i l’ha catalogat com la “tsar de la frontera” per la seua gestió de la frontera entre Estats Units i Mèxic. A més ha qualificat de “broma” que Harris estiguera a Europa dies abans de l’esclat de la guerra a Ucraïna.

Respecte a la renúncia de Biden, l’ex-president ha acusat Harris d’enganyar la població “per a encobrir l’aptitud mental” del mandatari, moment en el qual ha asseverat que “no es pot confiar” en Harris doncs “no és apta” per a liderar el país.

Al llarg del míting, l’expresident s’ha referit en repetides ocasions a Harris, a qui ha descrit com “una molt mala persona” i “boja”. L’equip de campanya de la demòcrata ha qualificat este discurs d'”estrany i divagant”, però es mostra confiat que els nord-americans “no es deixaran enagañar”.

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.