11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Trump titlla de ‘llunàtica d’esquerra radical’ a Harris en el seu primer míting després de la renúncia de Biden

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

L’expresident nord-americà Donald Trump ha celebrat el seu primer míting des que l’actual inquilí de la Casa Blanca, Joe Biden, anunciara la renúncia a la reelecció i ha centrat el seu discurs a atacar la vicepresidenta i màxima favorita per a presentar-se pel Partit Demócra, Kamala Harris, a qui ha catalogat de “llunàtica d’esquerra radical”.

“Fa tres dies derrotem oficialment al pitjor president de la història del nostre país, el corrupte Joe Biden. Va renunciar perquè estava perdent per molt en les enquestes”, ha asseverat el magnat, candidat del Partit Republicà per a les pròximes eleccions presidencials de novembre.

En el seu míting a Carolina del Nord, Trump ha subratllat que el rival a batre ara és “la mentidera Kamala Harris”, a qui ha catalogat com “la vicepresidenta més incompetent i d’extrema esquerra de la història d’Estats Units”, segons informa el portal de notícies The Hill.

Per a Trump, Harris és encara més “liberal” que el senador Bernie Sanders, figura de l’esquerra estadoundiense, i l’ha catalogat com la “tsar de la frontera” per la seua gestió de la frontera entre Estats Units i Mèxic. A més ha qualificat de “broma” que Harris estiguera a Europa dies abans de l’esclat de la guerra a Ucraïna.

Respecte a la renúncia de Biden, l’ex-president ha acusat Harris d’enganyar la població “per a encobrir l’aptitud mental” del mandatari, moment en el qual ha asseverat que “no es pot confiar” en Harris doncs “no és apta” per a liderar el país.

Al llarg del míting, l’expresident s’ha referit en repetides ocasions a Harris, a qui ha descrit com “una molt mala persona” i “boja”. L’equip de campanya de la demòcrata ha qualificat este discurs d'”estrany i divagant”, però es mostra confiat que els nord-americans “no es deixaran enagañar”.

Últimes notícies

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.