Trump titlla de ‘llunàtica d’esquerra radical’ a Harris en el seu primer míting després de la renúncia de Biden

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

L’expresident nord-americà Donald Trump ha celebrat el seu primer míting des que l’actual inquilí de la Casa Blanca, Joe Biden, anunciara la renúncia a la reelecció i ha centrat el seu discurs a atacar la vicepresidenta i màxima favorita per a presentar-se pel Partit Demócra, Kamala Harris, a qui ha catalogat de “llunàtica d’esquerra radical”.

“Fa tres dies derrotem oficialment al pitjor president de la història del nostre país, el corrupte Joe Biden. Va renunciar perquè estava perdent per molt en les enquestes”, ha asseverat el magnat, candidat del Partit Republicà per a les pròximes eleccions presidencials de novembre.

En el seu míting a Carolina del Nord, Trump ha subratllat que el rival a batre ara és “la mentidera Kamala Harris”, a qui ha catalogat com “la vicepresidenta més incompetent i d’extrema esquerra de la història d’Estats Units”, segons informa el portal de notícies The Hill.

Per a Trump, Harris és encara més “liberal” que el senador Bernie Sanders, figura de l’esquerra estadoundiense, i l’ha catalogat com la “tsar de la frontera” per la seua gestió de la frontera entre Estats Units i Mèxic. A més ha qualificat de “broma” que Harris estiguera a Europa dies abans de l’esclat de la guerra a Ucraïna.

Respecte a la renúncia de Biden, l’ex-president ha acusat Harris d’enganyar la població “per a encobrir l’aptitud mental” del mandatari, moment en el qual ha asseverat que “no es pot confiar” en Harris doncs “no és apta” per a liderar el país.

Al llarg del míting, l’expresident s’ha referit en repetides ocasions a Harris, a qui ha descrit com “una molt mala persona” i “boja”. L’equip de campanya de la demòcrata ha qualificat este discurs d'”estrany i divagant”, però es mostra confiat que els nord-americans “no es deixaran enagañar”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.