Un accident múltiple en l’A-7 a Torrent, ja resolt, ha causat 12 km de retenció

Un camió i dos turismes s’han vist implicats en un accident múltiple en l’A-7, a l’altura de Torrent, que no ha deixat ferits. El xoc ha provocat a primera hora d’este dijous prop de 12 km de retenció en sentit Barcelona, però els vehicles han sigut retirats al voral i la circulació ha anat recuperant el seu ritme fins a normalitzar-se.

Poc després, en el quilòmetre 342 de la mateixa autovia s’ha produït un altre sinistre del qual no han transcendit més detalls. Este incident provoca en estos moments una cua d’uns dos quilòmetres també en direcció a Barcelona, prolongant el temps de pas en el corredor.

Retencions en l’A-7, V-30 i V-31

Segons la Direcció General de Trànsit, en l’A-7 persistix una retenció entre el quilòmetre 330, a l’altura dels Simetes, i el 324,5, en Cruz de Gràcia, en sentit Barcelona. Encara que el primer accident ha quedat en el voral, l’arrossegament de les cues formades i la proximitat del segon sinistre han mantingut la circulació densa en diversos trams. L’hora punta incrementa el volum de vehicles i qualsevol reducció de la velocitat es traduïx en un efecte embut.

La congestió aconseguix també als accessos metropolitans: la V-30 circula lenta des del km 6, en Forn de Alcedo, al 10, a Mislata, en direcció a la A-7; i la V-31 registra cues a l’altura de Forn de Alcedo, del km 11,5 al 13, cap a València. Estos ramals canalitzen el trànsit cap a la A-7, per la qual cosa l’embós principal repercutix en els enllaços i rotondes d’incorporació. Es recomana planificar un marge addicional de temps, consultar l’estat de les carreteres i mantindre distància de seguretat per a evitar frenades en cadena mentres es buiden els últims obstacles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla