11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Un camioner rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 superava en 10 vegades el límit d’alcohol

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

Un conductor que va haver de ser rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 la setmana passada tenia una taxa d’alcohol 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L), segons ha informat l’Institut Armat.

L’incident va tenir lloc el passat 3 d’octubre, sobre les 13.45 hores, en la incorporació des de la CV-32 (Massamagrell) a la A7 en el punt quilomètric 313,800.

El conductor del camió es va eixir de la via pel marge dret i va col·lisionar el cap tractora amb el lateral de l’inici d’un túnel, girant sobre el seu propi eix i quedant encaixonat en el mateix.

A causa dels danys ocasionats, es van abocar líquids inflamables, motiu pel qual la cabina i part del remolc van començar a cremar, mentre que el seu conductor va quedar atrapat dins de l’habitacle sense possibilitat de poder eixir pels seus propis mitjans.

Gràcies a la ràpida actuació d’un Guàrdia Civil de Trànsit afecte al Destacament de València B, es va poder salvar la vida al conductor, en aconseguir introduir-se en la cabina i tallar el cinturó de seguretat. Va aconseguir excarcerar al ferit i traure-ho del vehicle, malgrat les flames i de l’intens fum que es va produir.

Després de rescatar al ferit i ser atès pels servicis sanitaris, va ser sotmès a la prova de detecció alcohòlica i va llançar una taxa 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L).

Per part d’un Equip d’Investigació de Sinistres vials de la Guàrdia Civil de Trànsitc es van confeccionar diligències per un delicte contra la seguretat vial, que seran remeses al Jutjat de Massamagrell. El conductor s’enfronta a la pena de presó de fins a sis mesos i privació del dret de conduir vehicles a motor i ciclomotors de fins a quatre anys.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.