Un camioner rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 superava en 10 vegades el límit d’alcohol

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

Un conductor que va haver de ser rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 la setmana passada tenia una taxa d’alcohol 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L), segons ha informat l’Institut Armat.

L’incident va tenir lloc el passat 3 d’octubre, sobre les 13.45 hores, en la incorporació des de la CV-32 (Massamagrell) a la A7 en el punt quilomètric 313,800.

El conductor del camió es va eixir de la via pel marge dret i va col·lisionar el cap tractora amb el lateral de l’inici d’un túnel, girant sobre el seu propi eix i quedant encaixonat en el mateix.

A causa dels danys ocasionats, es van abocar líquids inflamables, motiu pel qual la cabina i part del remolc van començar a cremar, mentre que el seu conductor va quedar atrapat dins de l’habitacle sense possibilitat de poder eixir pels seus propis mitjans.

Gràcies a la ràpida actuació d’un Guàrdia Civil de Trànsit afecte al Destacament de València B, es va poder salvar la vida al conductor, en aconseguir introduir-se en la cabina i tallar el cinturó de seguretat. Va aconseguir excarcerar al ferit i traure-ho del vehicle, malgrat les flames i de l’intens fum que es va produir.

Després de rescatar al ferit i ser atès pels servicis sanitaris, va ser sotmès a la prova de detecció alcohòlica i va llançar una taxa 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L).

Per part d’un Equip d’Investigació de Sinistres vials de la Guàrdia Civil de Trànsitc es van confeccionar diligències per un delicte contra la seguretat vial, que seran remeses al Jutjat de Massamagrell. El conductor s’enfronta a la pena de presó de fins a sis mesos i privació del dret de conduir vehicles a motor i ciclomotors de fins a quatre anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.