Un camioner rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 superava en 10 vegades el límit d’alcohol

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

Un conductor que va haver de ser rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 la setmana passada tenia una taxa d’alcohol 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L), segons ha informat l’Institut Armat.

L’incident va tenir lloc el passat 3 d’octubre, sobre les 13.45 hores, en la incorporació des de la CV-32 (Massamagrell) a la A7 en el punt quilomètric 313,800.

El conductor del camió es va eixir de la via pel marge dret i va col·lisionar el cap tractora amb el lateral de l’inici d’un túnel, girant sobre el seu propi eix i quedant encaixonat en el mateix.

A causa dels danys ocasionats, es van abocar líquids inflamables, motiu pel qual la cabina i part del remolc van començar a cremar, mentre que el seu conductor va quedar atrapat dins de l’habitacle sense possibilitat de poder eixir pels seus propis mitjans.

Gràcies a la ràpida actuació d’un Guàrdia Civil de Trànsit afecte al Destacament de València B, es va poder salvar la vida al conductor, en aconseguir introduir-se en la cabina i tallar el cinturó de seguretat. Va aconseguir excarcerar al ferit i traure-ho del vehicle, malgrat les flames i de l’intens fum que es va produir.

Després de rescatar al ferit i ser atès pels servicis sanitaris, va ser sotmès a la prova de detecció alcohòlica i va llançar una taxa 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L).

Per part d’un Equip d’Investigació de Sinistres vials de la Guàrdia Civil de Trànsitc es van confeccionar diligències per un delicte contra la seguretat vial, que seran remeses al Jutjat de Massamagrell. El conductor s’enfronta a la pena de presó de fins a sis mesos i privació del dret de conduir vehicles a motor i ciclomotors de fins a quatre anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.