Un camioner rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 superava en 10 vegades el límit d’alcohol

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

Un conductor que va haver de ser rescatat del seu vehicle cremant a l’A7 la setmana passada tenia una taxa d’alcohol 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L), segons ha informat l’Institut Armat.

L’incident va tenir lloc el passat 3 d’octubre, sobre les 13.45 hores, en la incorporació des de la CV-32 (Massamagrell) a la A7 en el punt quilomètric 313,800.

El conductor del camió es va eixir de la via pel marge dret i va col·lisionar el cap tractora amb el lateral de l’inici d’un túnel, girant sobre el seu propi eix i quedant encaixonat en el mateix.

A causa dels danys ocasionats, es van abocar líquids inflamables, motiu pel qual la cabina i part del remolc van començar a cremar, mentre que el seu conductor va quedar atrapat dins de l’habitacle sense possibilitat de poder eixir pels seus propis mitjans.

Gràcies a la ràpida actuació d’un Guàrdia Civil de Trànsit afecte al Destacament de València B, es va poder salvar la vida al conductor, en aconseguir introduir-se en la cabina i tallar el cinturó de seguretat. Va aconseguir excarcerar al ferit i traure-ho del vehicle, malgrat les flames i de l’intens fum que es va produir.

Després de rescatar al ferit i ser atès pels servicis sanitaris, va ser sotmès a la prova de detecció alcohòlica i va llançar una taxa 10 vegades major a la permesa per als conductors professionals (0,15 mg/L).

Per part d’un Equip d’Investigació de Sinistres vials de la Guàrdia Civil de Trànsitc es van confeccionar diligències per un delicte contra la seguretat vial, que seran remeses al Jutjat de Massamagrell. El conductor s’enfronta a la pena de presó de fins a sis mesos i privació del dret de conduir vehicles a motor i ciclomotors de fins a quatre anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.