Un jove mor després de ser atropellat per un tren quan intentava rescatar al seu gos

Un home de 27 anys va morir anit després de ser atropellat per un tren en el municipi malagueny de Ronda, segons informa Emergències 112.

L’accident es va produir a les 21.20 hores, quan diversos testimonis van alertar al 112 d’un enrotllament, que va tindre lloc en les vies fèrries al seu pas pel carrer Doctor Castella del Pi. Des del centre coordinador es va activar a la Policia Local, al Cos Nacional de Policia, als Bombers, a Protecció Civil de Ronda i al Centre d’Emergències Sanitàries 061, que va enviar la DCCU (Dispositiu de Cures Crítiques i Urgències) de Ronda al lloc; no obstant això, a la seua arribada, no van poder més que confirmar la defunció de l’afectat en el lloc del succés.

Fonts d’ADIF han indicat que el succés es va produir quan l’home es va acostar a les vies a agafar al seu gos perquè venia un tren, i aquest li va colpejar el cap. El tren cobria la línia Antequera-Algesires i ni passatgers ni conductor van patir cap dany. La via fèrria va romandre tallada durant la intervenció dels serveis d’emergència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.