9.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un jove mor després de ser atropellat per un tren quan intentava rescatar al seu gos

Un home de 27 anys va morir anit després de ser atropellat per un tren en el municipi malagueny de Ronda, segons informa Emergències 112.

L’accident es va produir a les 21.20 hores, quan diversos testimonis van alertar al 112 d’un enrotllament, que va tindre lloc en les vies fèrries al seu pas pel carrer Doctor Castella del Pi. Des del centre coordinador es va activar a la Policia Local, al Cos Nacional de Policia, als Bombers, a Protecció Civil de Ronda i al Centre d’Emergències Sanitàries 061, que va enviar la DCCU (Dispositiu de Cures Crítiques i Urgències) de Ronda al lloc; no obstant això, a la seua arribada, no van poder més que confirmar la defunció de l’afectat en el lloc del succés.

Fonts d’ADIF han indicat que el succés es va produir quan l’home es va acostar a les vies a agafar al seu gos perquè venia un tren, i aquest li va colpejar el cap. El tren cobria la línia Antequera-Algesires i ni passatgers ni conductor van patir cap dany. La via fèrria va romandre tallada durant la intervenció dels serveis d’emergència.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.