Uribes diu que la FIFA ‘no tanca la porta’ a València com a seu del Mundial, però insta al club a ‘fer els deures’

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

El president del Consell Superior d’Esports, José Manuel Rodríguez Uribes, ha sostingut que la seua “voluntat” és que València siga una de les seus del Mundial de 2030 i ha afirmat que la FIFA “no tanca la porta” a esta possibilitat, però ha instat el València CF i les institucions a “fer els deures”.

Així s’ha expressat hui Uribes en declaracions als mitjans de comunicació a València, en ser preguntat per si encara és possible que València siga seu del Mundial 2030 –que albergaran Espanya, Portugal i el Marroc–, després que la ciutat es quedara fóra del llistat provisional de seus.

Ha sostingut que el Consell Superior d’Esports ha “insistit a la Federació Espanyola de Futbol que València “havia d’estar”, encara que ha precisat que “donant per fet que ha de fer els deures, com tots els altres estadis i seus”.

“La nostra voluntat és que València estiga i que, en este temps per davant que queda fins al 2030, és veritat que haurà de concretar-se molt abans, doncs que l’estadi es faça i que al final les condicions es complisquen”, ha subratllat, al mateix temps que ha reiterat que l’organisme i ell personalment entenen que “la ciutat de València ha de ser una de les seus del Mundial 2030”.

Uribes ha apuntat que està en contacte amb la FIFA, els qui “no han tancat la porta” i ha destacat que, malgrat que València no va entrar en el llistat provisional de seus de juliol, “ara fins a desembre hi ha un altre procés de reflexió”.

“Estem en el moment que comencen a concretar-se des de l’Ajuntament, la Generalitat i sobretot el club els deures i que es facen. Si açò es fa, doncs jo espere que València es puga incorporar com a seu, entre altres coses perquè d’ací al 2030 tampoc sabem què succeirà amb les altres seus. Crec que és assenyat tindre València ací. Primer perquè ha d’estar i segon perquè no sabem com evolucionaran les altres”, ha recalcat Uribes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.