València Basket va treballar ‘fins a l’últim moment’ i va fer ‘tot el possible’ per a seguir en l’Eurolliga

L’equip taronja seguirà “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

Anuncios

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que des del club van treballar “fins a l’últim moment” i van fer “tot el possible” per a seguir “un any més” en l’Eurolliga, encara que la competició va decidir no convidar-li i jugarà l’Eurocup, per la qual cosa seguiran “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”.

“L’Eurolliga ens va comunicar que la pròxima temporada jugarem l’Eurocup, no és el que volíem, fins a l’últim moment hem estat treballant i fent tot el que estava a les nostres mans per a tractar de jugar un any més l’Eurolliga, però no ha sigut possible”, diu el director general en un vídeo publicat pel club en xarxes socials.

La competició continental va confirmar ahir dilluns que el València Basket no jugarà l’Eurolliga la pròxima temporada, en no rebre el club taronja una invitació, per la qual cosa haurà de disputar l’Eurocup el curs que ve.

El València Basket tornarà a competir en el segon torneig europeu després de dos temporades en la màxima competició continental. La gran novetat en l’Eurolliga és la participació del Paris Basketball, vigent campió de l’Eurocup.

Carbonell insta a “treballar a fer la plantilla més competitiva possible per a fer una molt bona Eurocup” la pròxima campanya, en una “competició que històricament” els “ha donat moltes alegries”.

“També, a seguir treballant a consolidar el projecte de València Basket, que en un futur segur que ens permet estar entre els millors equips d’Europa d’una forma sostinguda”, conclou el directiu de l’entitat taronja.

Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.