València Basket va treballar ‘fins a l’últim moment’ i va fer ‘tot el possible’ per a seguir en l’Eurolliga

L’equip taronja seguirà “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que des del club van treballar “fins a l’últim moment” i van fer “tot el possible” per a seguir “un any més” en l’Eurolliga, encara que la competició va decidir no convidar-li i jugarà l’Eurocup, per la qual cosa seguiran “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”.

“L’Eurolliga ens va comunicar que la pròxima temporada jugarem l’Eurocup, no és el que volíem, fins a l’últim moment hem estat treballant i fent tot el que estava a les nostres mans per a tractar de jugar un any més l’Eurolliga, però no ha sigut possible”, diu el director general en un vídeo publicat pel club en xarxes socials.

La competició continental va confirmar ahir dilluns que el València Basket no jugarà l’Eurolliga la pròxima temporada, en no rebre el club taronja una invitació, per la qual cosa haurà de disputar l’Eurocup el curs que ve.

El València Basket tornarà a competir en el segon torneig europeu després de dos temporades en la màxima competició continental. La gran novetat en l’Eurolliga és la participació del Paris Basketball, vigent campió de l’Eurocup.

Carbonell insta a “treballar a fer la plantilla més competitiva possible per a fer una molt bona Eurocup” la pròxima campanya, en una “competició que històricament” els “ha donat moltes alegries”.

“També, a seguir treballant a consolidar el projecte de València Basket, que en un futur segur que ens permet estar entre els millors equips d’Europa d’una forma sostinguda”, conclou el directiu de l’entitat taronja.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.