9.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

València Basket va treballar ‘fins a l’últim moment’ i va fer ‘tot el possible’ per a seguir en l’Eurolliga

L’equip taronja seguirà “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que des del club van treballar “fins a l’últim moment” i van fer “tot el possible” per a seguir “un any més” en l’Eurolliga, encara que la competició va decidir no convidar-li i jugarà l’Eurocup, per la qual cosa seguiran “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”.

“L’Eurolliga ens va comunicar que la pròxima temporada jugarem l’Eurocup, no és el que volíem, fins a l’últim moment hem estat treballant i fent tot el que estava a les nostres mans per a tractar de jugar un any més l’Eurolliga, però no ha sigut possible”, diu el director general en un vídeo publicat pel club en xarxes socials.

La competició continental va confirmar ahir dilluns que el València Basket no jugarà l’Eurolliga la pròxima temporada, en no rebre el club taronja una invitació, per la qual cosa haurà de disputar l’Eurocup el curs que ve.

El València Basket tornarà a competir en el segon torneig europeu després de dos temporades en la màxima competició continental. La gran novetat en l’Eurolliga és la participació del Paris Basketball, vigent campió de l’Eurocup.

Carbonell insta a “treballar a fer la plantilla més competitiva possible per a fer una molt bona Eurocup” la pròxima campanya, en una “competició que històricament” els “ha donat moltes alegries”.

“També, a seguir treballant a consolidar el projecte de València Basket, que en un futur segur que ens permet estar entre els millors equips d’Europa d’una forma sostinguda”, conclou el directiu de l’entitat taronja.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.