15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

València Basket va treballar ‘fins a l’últim moment’ i va fer ‘tot el possible’ per a seguir en l’Eurolliga

L’equip taronja seguirà “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que des del club van treballar “fins a l’últim moment” i van fer “tot el possible” per a seguir “un any més” en l’Eurolliga, encara que la competició va decidir no convidar-li i jugarà l’Eurocup, per la qual cosa seguiran “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”.

“L’Eurolliga ens va comunicar que la pròxima temporada jugarem l’Eurocup, no és el que volíem, fins a l’últim moment hem estat treballant i fent tot el que estava a les nostres mans per a tractar de jugar un any més l’Eurolliga, però no ha sigut possible”, diu el director general en un vídeo publicat pel club en xarxes socials.

La competició continental va confirmar ahir dilluns que el València Basket no jugarà l’Eurolliga la pròxima temporada, en no rebre el club taronja una invitació, per la qual cosa haurà de disputar l’Eurocup el curs que ve.

El València Basket tornarà a competir en el segon torneig europeu després de dos temporades en la màxima competició continental. La gran novetat en l’Eurolliga és la participació del Paris Basketball, vigent campió de l’Eurocup.

Carbonell insta a “treballar a fer la plantilla més competitiva possible per a fer una molt bona Eurocup” la pròxima campanya, en una “competició que històricament” els “ha donat moltes alegries”.

“També, a seguir treballant a consolidar el projecte de València Basket, que en un futur segur que ens permet estar entre els millors equips d’Europa d’una forma sostinguda”, conclou el directiu de l’entitat taronja.

Últimes notícies

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.