Anuncios

València Basket va treballar ‘fins a l’últim moment’ i va fer ‘tot el possible’ per a seguir en l’Eurolliga

L’equip taronja seguirà “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que des del club van treballar “fins a l’últim moment” i van fer “tot el possible” per a seguir “un any més” en l’Eurolliga, encara que la competició va decidir no convidar-li i jugarà l’Eurocup, per la qual cosa seguiran “treballant a consolidar el projecte” per a tornar a estar “entre els millors d’Europa d’una forma sostinguda”.

“L’Eurolliga ens va comunicar que la pròxima temporada jugarem l’Eurocup, no és el que volíem, fins a l’últim moment hem estat treballant i fent tot el que estava a les nostres mans per a tractar de jugar un any més l’Eurolliga, però no ha sigut possible”, diu el director general en un vídeo publicat pel club en xarxes socials.

La competició continental va confirmar ahir dilluns que el València Basket no jugarà l’Eurolliga la pròxima temporada, en no rebre el club taronja una invitació, per la qual cosa haurà de disputar l’Eurocup el curs que ve.

El València Basket tornarà a competir en el segon torneig europeu després de dos temporades en la màxima competició continental. La gran novetat en l’Eurolliga és la participació del Paris Basketball, vigent campió de l’Eurocup.

Carbonell insta a “treballar a fer la plantilla més competitiva possible per a fer una molt bona Eurocup” la pròxima campanya, en una “competició que històricament” els “ha donat moltes alegries”.

“També, a seguir treballant a consolidar el projecte de València Basket, que en un futur segur que ens permet estar entre els millors equips d’Europa d’una forma sostinguda”, conclou el directiu de l’entitat taronja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.