11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

El jutge rebutja comparar l’ADN dels fills de Julio Iglesias amb el del valencià que reclama la paternitat

Julio Iglesias durant un dels seus últims concerts | Europa Press

 

El Jutjat de Primera Instància número 13 de València ha rebutjat la pràctica d’una prova biològica als fills de Julio Iglesias per a comparar-les amb l’ADN del valencià Javier Santos, que reclama ser reconegut també com a fill del cantant. Així consta en una provisió del passat 12 de febrer, a la qual ha tingut accés Europa Press, en la qual el jutjat denega també tornar a reclamar que el mateix Julio Iglesias siga sotmés a una prova biològica.

Respecte a la realització de les proves biològiques als fills del cantant, en la resolució s’indica que “no es pot” per “no ser comunicat en el present procediment”. Després de conèixer esta decisió, el lletrat del demandant de filiació, Fernando Osuna, ha afirmat en un comunicat que “el ‘no’ del cantant a la comparació del seu ADN amb el de Javier Santos és molt significatiu i desfavorable per a Julio Iglesias i ja és suficient”. 

Respecte a la negativa al fet que els fills de Julio Iglesias siguen sotmesos a la prova, Osuna ha recordat que “hi ha una prova d’ADN que confirma que Javier Santos i Julio José Iglesias són germans”, en referència a la prova realitzada per esta defensa de forma particular amb restes extretes de Julio José Iglesias que atribuïa a l’intèrpret la paternitat de Javier Sánchez en un 99 per cent. 

“El Jutjat li ha donat validesa a esta prova tot i que ara no permet que Julio José Iglesias vinga a fer-se la comparació d’ADN amb Javier Santos”, ha lamentat l’advocat, que ha defensat que “en este tipus de judicis el que preval per damunt d’altres qüestions és descobrir la veritat material o la veritat científica”. 

Per això, la defensa de Javier Santos ha anunciat que recorrerà esta negativa del Jutjat al fet que es duga a terme la prova d’ADN entre “presumptes germans” per a “assegurar millor el resultat del judici i guanyar-lo”. Així mateix, Osuna ha criticat que “el presumpte pare mostra una clara i evident actitud obstruccionista, en oposar-se injustificadament a la pràctica de la prova de l’ADN, col·locant al presumpte fill en una situació d’autèntica indefensió”.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.