8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

El jutge rebutja comparar l’ADN dels fills de Julio Iglesias amb el del valencià que reclama la paternitat

Julio Iglesias durant un dels seus últims concerts | Europa Press

 

El Jutjat de Primera Instància número 13 de València ha rebutjat la pràctica d’una prova biològica als fills de Julio Iglesias per a comparar-les amb l’ADN del valencià Javier Santos, que reclama ser reconegut també com a fill del cantant. Així consta en una provisió del passat 12 de febrer, a la qual ha tingut accés Europa Press, en la qual el jutjat denega també tornar a reclamar que el mateix Julio Iglesias siga sotmés a una prova biològica.

Respecte a la realització de les proves biològiques als fills del cantant, en la resolució s’indica que “no es pot” per “no ser comunicat en el present procediment”. Després de conèixer esta decisió, el lletrat del demandant de filiació, Fernando Osuna, ha afirmat en un comunicat que “el ‘no’ del cantant a la comparació del seu ADN amb el de Javier Santos és molt significatiu i desfavorable per a Julio Iglesias i ja és suficient”. 

Respecte a la negativa al fet que els fills de Julio Iglesias siguen sotmesos a la prova, Osuna ha recordat que “hi ha una prova d’ADN que confirma que Javier Santos i Julio José Iglesias són germans”, en referència a la prova realitzada per esta defensa de forma particular amb restes extretes de Julio José Iglesias que atribuïa a l’intèrpret la paternitat de Javier Sánchez en un 99 per cent. 

“El Jutjat li ha donat validesa a esta prova tot i que ara no permet que Julio José Iglesias vinga a fer-se la comparació d’ADN amb Javier Santos”, ha lamentat l’advocat, que ha defensat que “en este tipus de judicis el que preval per damunt d’altres qüestions és descobrir la veritat material o la veritat científica”. 

Per això, la defensa de Javier Santos ha anunciat que recorrerà esta negativa del Jutjat al fet que es duga a terme la prova d’ADN entre “presumptes germans” per a “assegurar millor el resultat del judici i guanyar-lo”. Així mateix, Osuna ha criticat que “el presumpte pare mostra una clara i evident actitud obstruccionista, en oposar-se injustificadament a la pràctica de la prova de l’ADN, col·locant al presumpte fill en una situació d’autèntica indefensió”.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.