El jutge rebutja comparar l’ADN dels fills de Julio Iglesias amb el del valencià que reclama la paternitat

Julio Iglesias durant un dels seus últims concerts | Europa Press

 

El Jutjat de Primera Instància número 13 de València ha rebutjat la pràctica d’una prova biològica als fills de Julio Iglesias per a comparar-les amb l’ADN del valencià Javier Santos, que reclama ser reconegut també com a fill del cantant. Així consta en una provisió del passat 12 de febrer, a la qual ha tingut accés Europa Press, en la qual el jutjat denega també tornar a reclamar que el mateix Julio Iglesias siga sotmés a una prova biològica.

Respecte a la realització de les proves biològiques als fills del cantant, en la resolució s’indica que «no es pot» per «no ser comunicat en el present procediment». Després de conèixer esta decisió, el lletrat del demandant de filiació, Fernando Osuna, ha afirmat en un comunicat que «el ‘no’ del cantant a la comparació del seu ADN amb el de Javier Santos és molt significatiu i desfavorable per a Julio Iglesias i ja és suficient». 

Respecte a la negativa al fet que els fills de Julio Iglesias siguen sotmesos a la prova, Osuna ha recordat que «hi ha una prova d’ADN que confirma que Javier Santos i Julio José Iglesias són germans», en referència a la prova realitzada per esta defensa de forma particular amb restes extretes de Julio José Iglesias que atribuïa a l’intèrpret la paternitat de Javier Sánchez en un 99 per cent. 

«El Jutjat li ha donat validesa a esta prova tot i que ara no permet que Julio José Iglesias vinga a fer-se la comparació d’ADN amb Javier Santos», ha lamentat l’advocat, que ha defensat que «en este tipus de judicis el que preval per damunt d’altres qüestions és descobrir la veritat material o la veritat científica». 

Per això, la defensa de Javier Santos ha anunciat que recorrerà esta negativa del Jutjat al fet que es duga a terme la prova d’ADN entre «presumptes germans» per a «assegurar millor el resultat del judici i guanyar-lo». Així mateix, Osuna ha criticat que «el presumpte pare mostra una clara i evident actitud obstruccionista, en oposar-se injustificadament a la pràctica de la prova de l’ADN, col·locant al presumpte fill en una situació d’autèntica indefensió».

Últimes notícies

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.