Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air presenta un pla de creixement per a 2026 amb un augment del 43% i una nova ruta directa

Wizz Air ha presentat, al costat de la Fundació Visit València, un pla de creixement per a 2026 que suposarà un augment del 43% en la seua capacitat de places en l’aeroport de València i l’estrena d’una nova ruta directa amb la ciutat italiana de Torí a partir d’octubre. Aquest reforç d’operacions amplia de manera notable l’oferta de vols de la companyia i consolida la presència de l’aerolínia en el mercat valencià.

Segons ha informat l’Ajuntament de València, l’expansió de Wizz Air contribuïx a afermar la ciutat com a destí estratègic a Europa, en millorar la seua connectivitat amb altres aeroports del continent. L’increment de places implica més freqüències, més seients disponibles i una major flexibilitat per als viatgers, factors que faciliten tant el turisme com els viatges de negoci.

La nova ruta amb Torí s’emmarca en l’aposta per reforçar la connexió amb Itàlia, un dels mercats emissors més rellevants per a València. Comptar amb un vol directe reduïx els temps de viatge i elimina escales, la qual cosa pot afavorir que més visitants italians trien la ciutat per a escapades urbanes i estades de mitja duració. Al seu torn, oferix als residents a València una porta d’entrada més còmoda al nord d’Itàlia.

Impacte en el turisme i la competitivitat de València

La presidenta de la Fundació Visit València i regidora de Turisme, Innovació i Captació d’Inversions, Paula Llobet, ha valorat este anunci i ha destacat que és una bona notícia per a la ciutat. La responsable municipal ha subratllat que este creixement no sols reforça la connectivitat aèria, sinó que també amplia les opcions de viatge per als valencians, que disposaran de més alternatives a l’hora de planificar els seus desplaçaments a Europa.

Llobet ha incidit en què continuar ampliant rutes internacionals és clau per a consolidar a València com un destí urbà europeu competitiu, sostenible i obert al món. La disponibilitat de més vols directes sol traduir-se en una major arribada de turistes, en un increment del gasto a la ciutat i en noves oportunitats per a sectors com l’hostaleria, la restauració, el comerç local o l’organització de congressos i fires.

Des de l’aerolínia, el responsable de comunicació de Wizz Air, Andras Rado, ha assenyalat que València és un mercat vibrant amb un potencial de creixement extraordinari, alguna cosa que al seu juí es posa de manifest en el compromís de la companyia d’augmentar de manera ambiciosa la seua oferta de seients. Este tipus de decisions sol secundar-se en la bona resposta de la demanda i en la confiança en la capacitat de la ciutat per a continuar atraient passatgers.

Rado ha explicat que l’objectiu de la companyia és que Wizz Air es convertisca en la primera opció per als anomenats viatges intel·ligents, secundant-se en una flota d’última generació, més silenciosa i eficient. Esta estratègia pretén que el creixement de la connectivitat es combine amb un major respecte a l’entorn, reduint l’impacte acústic i millorant l’eficiència en el consum de combustible, factors que guanyen pes en la planificació de les xarxes de rutes aèries.

Amb l’increment del 43% en la capacitat i l’obertura de la ruta amb Torí, València reforça la seua posició en el mapa de destins urbans europeus connectats per aerolínies de baix cost, la qual cosa pot facilitar l’arribada de nous perfils de viatgers i diversificar els mercats internacionals que trien la ciutat per a les seues estades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.