La baralla entre dos col·laboradores de ‘Sálvame’ que demostra que no s’aguanten

 

Després d’alguns anys compartint protagonisme en ‘Sálvame’,  tot pareixia indicar que la relació entre Mila Ximénez i Lydia Lozano era bastant bona, excloent certs moments de tensió en el programa. Pareix, però, que la relació no és tan bona, o almenys això ha assegurat Mila Ximénez en el programa.

 

La periodista assegura que Lydia Lozano no li dirigix la paraula, tot i la malaltia que està travessant. Estes declaracions han sorprès als seus companys, però sobretot a Jorge Javier Vázquez, que veia que la relació és cordial, almenys en el plató.

 

El presentador no ha dubtat en preguntar-li a Lozano els motius pels que ha decidit apartar a Mila de la seua vida. Després de les inquisitives preguntes de Jorge Javier, la col·laboradora ha començat a plorar en directe, una reacció que ha indignat a Mila, qui acusa la seua companya d’intentar fer-se la víctima davant l’audiència.

 

Els motius de l’enemistat

Finalment, Lydia Lozano ha decidit explicar-ho. Entre els motius de la seua enemistat, Lozano destaca l’última entrevista que la seua companya ha concedit en una coneguda revista. «Lydia és capaç de menjar-nos a tots», assegura la col·laboradora en esta entrevista.

 

«Jo ja no em parle amb Mila. No puc entendre que algú parle d’esta forma de mi. Crec que Mila va parlar molt malament de mi… Em va doldre tant, tant, tant que vaig decidir no parlar-li més. No puc més», assegura Lydia Lozano. Tot i que Mila reconeix no recordar haver dit estes paraules, també manifesta que estes declaracions s’havien fet després de la sonada disputa que la seua companya havia tingut amb ella i amb Kiko Matamoros dies abans de l’entrevista.

 

Mila i la resta de col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat convèncer a la periodista que el motiu del seu enuig és «una bestiesa» i més si tenen en compte que la periodista es preocupa molt per l’estat de salut de la seua companya. És més, Mila ha recordat entre llàgrimes la discussió que va tenir amb la seua companya abans d’esta entrevista. «Jo no puc estar tota la vida amb anades i vingudes. Em va doldre molt perquè si és una cosa que passa en el plató, val. Però està escrit. No puc», ha assegurat.

 

Lydia no ha canviat d’opinió

Tot i la insistència de Mila i la resta dels seus companys, Lydia no ha canviat d’opinió, i Mila s’ha enfadat: «Has de donar-li la volta a tot. Estic farta del teu victimisme i saps que és poc el que vaig dir de tu. Eres una egocèntrica i sense la tele no eres ningú. Quina merda de vida. El que vaig dir en l’entrevista va ser una tonteria si ho comparem amb el que podria haver explicat», ha sentenciat Ximénez.

 

Mentres, Jorge Javier i Belén Esteban han intentat calmar els ànims i fins i tot han aconsellat a Lydia que callara i que no empitjorara més la situació.

 

«Eres mala com la mare que et va parir. Egocèntrica. És una bestiesa», ha afegit Mila mentres la seua companya l’ha acusat de ser una terrorista emocional. «Tens la tele ficada en la sang. Tens una merda de vida», ha continuat dient Ximénez, a la que Lydia Lozano ha respost: «Jo almenys no parle dels meus companys en les entrevistes».

 

Finalment, Mila Ximénez ha cridat a la seua filla Alba per a buscar el suport familiar, mentres que Lydia Lozano ha decidit tancar-se en els banys de Mediaset. No obstant això, cap de les dos ha canviat d’opinió i la guerra pareix no haver acabat. 

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.