Cau el primer premi del sorteig de la Loteria de la Hispanitat en Viver

 

Entre tantes males notícies, els veïns de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), s’han emportat una gran alegria xifrada en 10,14 milions d’euros que serà repartida entre els 1.500 habitants del municipi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, és la quantitat amb la que han sigut premiats els quasi 40 dècims del 75.541 que van comprar els clavaris de la Confraria de Sant Francesc de Paula i que ha sigut agraciat amb el primer premi del sorteig del Dia de la Hispanitat celebrat este dilluns, 12 d’octubre.

 

Els clavaris de la localitat participaren en el sorteig a través de paperetes en les que es jugava amb dos números, a 1,2 euros per cadascun. Per tant, tenint en compte que el dècim costava 15 euros, cada bitllet s’emportarà un botí de 10.400 euros.

 

Com fan cada mes, els membres d’esta confraria de Viver van adquirir 80 dècims de dos números diferents en l’administració de loteries nº1 en Jérica, en la mateixa comarca i els van vendre en paperetes de 1,20 euros entre els veïns de Viver, però també d’altres localitats de la comarca de l’Alt Palància com Jérica o Segorbe.

Últimes notícies

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.