Diana López a Juan Carlos Quer: «Eres el culpable de la mort de Diana»

Juan Carlos Quer i Diana López-Pinel durant la missa en honor a la seua filla, Diana Quer | València Diari

 

Fa pocs dies es va viure una situació molt tensa a les portes del jutjat de Majadahonda després de la denúncia per mals tractes i temptativa d’assassinat presentada per Diana López, contra el seu exmarit i pare de la jove Diana Quer, Juan Carlos Quer.

 

Diana López, després d’eixir del jutjat, va estar parlant amb els mitjans que es trobaven allà presents explicant la denúncia. Durant les declaracions als mitjans, Valeria Quer, la germana de la difunta Diana, li va reprotxar eixa actitud a sa mare. Valeria va dir davant dels mitjans que no dona suport a la versió de sa mare, ja que segons ella son pare era incapaç de fer els fets denunciats.

 

El programa ‘Espejo Público’ d’Atresmedia va accedir a les declaracions que van fer els pares de Diana Quer. Segons les mateixes, Diana López es trobava en casa amb la seua filla quan Juan Carlos es va posar en contacte amb la segona per a informar-la que li portaria als seus gossos.

 

La versió de Diana López

La versió de la mare és que va proposar a la seua filla «baixar amb ella per parlar amb ell», ja que ell la tenia bloquejada de tot, expressa la dona, qui assegura que en eixir al carrer, a soles, va vore com Quer, que estava fora del cotxe, pujava al vehicle i bloquejava les portes. López prosseguix: «Comença a gravar-me amb el seu mòbil. Li dic que baixe i comença a fer marxa arrere. Li dic irresponsable perquè no es fa càrrec de la meua filla, li pegue en el vidre i li dic que no se’n vaja».

 

Segons explica, Juan Carlos va baixar del cotxe i sense dir-li res li va pegar en la cara: «després em va agarrar molt fort dels braços i em va tirar contra una paret. M’insulta i em diu que estic tronada, trastornada i desequilibrada, que estic per a que em tanquen». Després d’això, i segons la versió de la dona, l’home va tornar a pujar al cotxe i ella explica que va començar a córrer entre les columnes pensant que l’atropellaria: «No hi ha càmeres de vigilància però crec que el conserge ho ha vist tot».

 

La versió de Juan Carlos Quer

La declaració del pare de Diana Quer, qui també va donar la seua versió dels fets, és prou diferent de la donada per la seua exdona. Segons ell, quan es va posar en contacte amb Valèria, ella li va dir que sa mare havia tocat a la policia. Assegura que la filla menuda li va dir: «Ves-te’n, que la mare està fora de si i ha tocat a la Policia». Al cap de pocs minuts, Valeria hauria tornat a tocar a son pare per a avisar-lo i dir-li: «Ves alerta que la mare està baixant». Justet en eixe moment, Quer assegura que, només baixar, la seua exdona li va dir: «’Fill de puta’, et mataré, eres el culpable de la mort de Diana».

 

En eixe moment, segons la seua declaració, Quer va intentar pegar mitja volta perquè volia anar-se’n: «Parle amb el conserge i li dic que no la torne a deixar entrar. La vaig denunciar per amenaces, injúries i per agressió, ara he ampliat la demana per denúncia falsa i sol·licite una ordre d’allunyament».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.