Un jove causa un edema cranial d’un colp amb un pal a un policia en Pedreguer

 

Este dilluns, un agent de la Policia Local de Pedreguer ha sigut intervingut d’urgència, a conseqüència d’una agressió patida durant una missió realitzada en el municipi el passat diumenge. 

 

L’agent va rebre un fort colp al cap, amb un pal, d’un jove de 22 anys que, segons els afectats, es trobava fora de si. L’impacte ha causat a l’agent un edema cranial, motiu pel qual ha sigut ingressat immediatament en l’Hospital de Manises i en el que encara continua després de l’operació. 

 

La brutal agressió es va produir en el transcurs de la detenció d’este jove que, segons ha informat el diari ‘Levante’, fa pocs mesos que resideix en Pedreguer, i estava intentant atracar a un ancià que passejava per la zona. Les primeres investigacions apunten que, un matrimoni d’una casa pròxima es van enfrontar a l’agressor, per a defendre a este veí d’avançada edat, i li van avisar que anaven a telefonar a la policia. Per això, el xic va accedir a la vivenda i començà a colpejar-los amb un enorme pal. 

 

La filla del matrimoni, va cridar a la policia i una patrulla municipal es va acostar fins a la residència, on, el jove va agredir tant al policia ingressat, al cap, com a la seua companya interina, que va rebre colps en la cara. 

 

Finalment, i a pesar de la commoció, l’agent va poder disparar a les cames a l’agressor, impedint la seua fugida i facilitant la seua posterior detenció amb l’ajuda de personal de la Guàrdia Civil que es va acostar fins al lloc dels fets per a ajudar-los. 

 

La resta dels ferits que van patir lesions, han sigut atesos en l’Hospital la Fe de València, d’on han sigut donats d’alta. Mentrestant, la policia contínua investigant els motius de la reacció tan agressiva del detingut. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.