21.6 C
València
Dimarts, 13 maig, 2025

Detinguda una dona com a presumpta autora de l’enviament dels vídeos sexuals del cirurgià valencià

 

La Policia nacional ha detingut a una dona com a presumpta autora de la distribució dels vídeos sexuals en els quals apareixia el cirurgià maxil·lofacial valencià Luis Senís.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

La dona va ser citada a declarar i detinguda en la comissaria de Patraix aquesta setmana, després que s’haguera posat en marxa una investigació per esclarir l’autoria dels fets, arran d’una denúncia del mateix Senís i altra dona afectada.

 

Aquestes gravacions eren vídeos amb relacions sexuals explícites on apareixia el cirurgià i altres dones. Els vídeos, que estaven en un telèfon mòbil, van ser distribuïts a totes les dones de l’agenda de Senís, i posteriorment van ser compartits de forma massiva, arribant a milers de persones en poques hores.

 

Quan els vídeos ja havien sigut distribuïts, segons sembla, Senís es va posar en contacte amb dos dones, de les quals sospitava que podien haver sigut autores dels fets, per intentar resoldre la situació sense precisar la intervenció policial. No obstant això, el cirurgià va acabar denunciant els fets, i es va posar en marxa la investigació. També va denunciar la situació altra dona afectada, que apareixia en les gravacions.

 

La detinguda va furtar un dels telèfons a Senís el passat mes de febrer. Posteriorment se li va sostraure el segon telèfon, per part d’una segona dona, on es trobaven els continguts sexuals.

 

L’arrestada és exparella de Senís i després de ser interrogada va ser posada en llibertat, amb l’obligació de comparéixer quan siga requerida. Així mateix, la investigació continua oberta, enfocada cap a una segona dona que podria haver intervingut en els mateixos fets.

 

Entre les hipòtesis sobre els motius d’aquesta acció, es considera la possibilitat que siga una venjança personal o una forma de desprestigiar a Senís.

 

Polèmica pels vídeos

Aquests vídeos sexuals van ser distribuïts de forma massiva i entre ells un va suposar una polèmica considerable, pel lloc on havia sigut gravat.

 

Senís apareixia en aquestes imatges mantenint relacions sexuals en un habitacle previ a un quiròfan. L’escàndol estava relacionat amb el fet que una zona com aquesta ha d’estar totalment asèptica, lliure de qualsevol germen que puga provocar infeccions que des d’aquest espai puguen introduir-se al quiròfan i afectar al pacient.

 

Alguns mitjans, com El Español, apuntaven que a causa d’aquestes imatges el cirurgià havia sigut acomiadat de diverses clíniques on treballava.

Últimes notícies

El Consell Expressa el seu Respecte pel Manteniment del Processament d’Oltra

La vicepresidenta portaveu del Consell, Susana Camarero, manifesta el respecte del govern valencià envers les decisions judicials relacionades amb el processament de l'exvicepresidenta Mónica Oltra i altres alts càrrecs de la Conselleria d'Igualtat, en un cas d'abusos a una menor tutelada.

Increment de la reserva hídrica: Els embassaments del Segura arriben al 29,6% i els del Xúquer al 63,9%

Els embassaments de la conca del Segura experimenten un augment en la seva reserva hídrica, arribant al 29,6%, mentre que els del Xúquer incrementen al 63,9%. Les precipitacions són abundants a la Península i milloren la situació hídrica.

El Govern espanyol Aprova una Reforma Clau per a Fortificar l’Autonomia de la Fiscalia

El Ministre de Presidència ha presentat una reforma estructural de la Fiscalia per a enfortir la seva autonomia, incloent-la en l'avantprojecte de la nova Llei d'Enjudiciament Criminal que començarà la seva tramitació parlamentària a l'estiu.

Capturades algunes de les vaques fugides a la Salzadella, però queden tres per localitzar

Una de les vaques que havien fugit al municipi de la Salzadella ha estat capturada, quan encara queden tres que es troben desaparegudes. Les autoritats coordinen els esforços de recerca amb l'ajuda de drons.

El Ministeri de Drets Socials Investiga la denúncia sobre els Preus de les Entrades de Bad Bunny

El Ministeri de Drets Socials estudiarà la denúncia presentada per l'OCU sobre les elevades tarifes de les entrades dels concerts d'Bad Bunny, destacant la importància de la transparència en els preus finals.

Marcos Morau, Marina Monzó i Aarón Cobos: Talents valencians en els Premis Talía

Marcos Morau, Marina Monzó i Aarón Cobos s'han destacat en els Premis Talía 2023, representant la Comunitat Valenciana amb el seu excepcional talent artístic.

Úrsula von der Leyen destaca la necessitat d’un enfocament europeu davant dels desastres naturals després de reunir-se amb víctimes de la dana

La presidenta de la Comissió Europea, Úrsula von der Leyen, ha destacat la importància d'aprendre de la tragèdia de la dana per a futures preparacions de la UE davant dels desastres naturals, després de reunir-se amb víctimes a Brussel·les.

María José Catalá reafirma la seua voluntat de continuar com a alcaldessa de València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha manifestat la seua intenció de seguir liderant la ciutat en resposta a possibles ofertes per a succeir Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat.