Anuncios

La nova xifra de casos de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 961 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 492.229 persones. Per províncies, 98 a Castelló (51.015 en total); 514 a Alacant (178.118 en total) i 349 a València (263.092 en total). El total de casos no assignats es manté en 4.

 

A més, s’han registrat 1.801 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 481.008 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 49.997 a Castelló, 172.048 a Alacant i 258.905 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Anuncios

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 501 persones ingressades, 86 d’elles en l’UCI: 68 a la província de Castelló, 9 en UCI; 187 a la província d’Alacant, 35 d’elles en l’UCI; i 246 a la província de València, 42 d’elles en UCI. A més, s’han registrat 8 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.613: 
821 a la província de Castelló, 2.896 en la d’Alacant i 3.896 en la de València. 

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 15.062 casos actius, la qual cosa suposa un 2,99% del total de positius. Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

• L’Olleria: 11 casos. Origen laboral
• Ontinyent: 12 casos. Origen social
• Torrevieja: 14 casos. Sòcia

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.

El València Basket busca en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga davant el Panathinaikos, en un quint partit carregat de tensió en el Roig Arena, el passe a la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga després de remuntar un 0-2 en la sèrie.

El Barça obri els quarts de la Copa del Rei davant Recol·lectes Valladolid i Enforne-Huesca els tanca

El Barça, dominador del torneig, inaugurarà el 5 de juny els quarts de final de la Copa del Rei d'handbol davant Recol·lectes Atlètic Valladolid, mentres que Enforne Alacant i Bada Huesca tancaran la jornada en el Centre de Tecnificació d'Alacant.

AVA-ASAJA alerta de la sembra d’arròs més cara per l’encariment del gasoil i la urea

AVA-ASAJA calcula que els arrossers de l'Albufera pagaran uns 3 milions d'euros més esta campanya per l'augment del 7% dels costos, especialment en gasoil i urea.

Segona jornada de vaga docent: sindicats eleven el seguiment al 75% enfront del 32% que xifra Educació

La segona jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana registra un seguiment del 32,11% segons la Conselleria d'Educació i del 75% segons els sindicats, que mantenen les protestes i reclamen una negociació real.

Muñoz nega una gran decepció socialista i confia que Compromís reactive a l’electorat d’esquerres

José Muñoz rebutja que hi haja molts socialistes decebuts i veu en Compromís un aliat per a recuperar a l'electorat d'esquerres que es va abstindre en 2023, destacant el lideratge de Pedro Sánchez en l'espai progressista.

Compromís reunix més de 5.000 avisos per possibles pisos turístics il·legals a València

Compromís afirma que la web quenotetiren.com ha rebut més de 5.000 denúncies veïnals sobre possibles pisos turístics il·legals a València i acusa el govern local d'inacció davant la crisi de vivenda.

Braxton Key prova una màscara per la seua fractura nasal i seguix en dubte davant el Panathinaikos

Braxton Key es testa amb una màscara protectora per a la seua fractura nasal, però la seua presència en el decisiu València Basket-Panathinaikos d'Eurolliga seguix en l'aire.
Anuncios