La nova xifra de casos de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 961 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 492.229 persones. Per províncies, 98 a Castelló (51.015 en total); 514 a Alacant (178.118 en total) i 349 a València (263.092 en total). El total de casos no assignats es manté en 4.

 

A més, s’han registrat 1.801 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 481.008 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 49.997 a Castelló, 172.048 a Alacant i 258.905 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 501 persones ingressades, 86 d’elles en l’UCI: 68 a la província de Castelló, 9 en UCI; 187 a la província d’Alacant, 35 d’elles en l’UCI; i 246 a la província de València, 42 d’elles en UCI. A més, s’han registrat 8 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.613: 
821 a la província de Castelló, 2.896 en la d’Alacant i 3.896 en la de València. 

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 15.062 casos actius, la qual cosa suposa un 2,99% del total de positius. Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

• L’Olleria: 11 casos. Origen laboral
• Ontinyent: 12 casos. Origen social
• Torrevieja: 14 casos. Sòcia

Últimes notícies

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.