12.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Sanitat notifica 45 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 25 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 45 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 5 brots en la província de Castelló; 11 en Alacant i 29 en València.

 

A continuació, els 45 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 10 focus. A demés, cal destacar la situació d’Ontinyent en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que ha registrat tres brots.

 

Per últim, la situació de la ciutat de Castelló és molt preocupant, ja que s’han notificat 16 contagis, tots d’un brot d’origen educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Ademuz: 3 casos. Origen social
  • Aielo de Malferit: 8 casos. Origen social
  • Albuixec: 3 casos. Origen social
  • Alcoi: 4 casos. Origen laboral
  • Alacant: 4 casos. Origen social
  • Alacant: 6 casos. Origen social
  • Azuébar: 3 casos. Origen social
  • Benicarló: 4 casos. Origen social
  • Benicull de Xúquer: 4 casos. Origen social
  • Benidorm: 3 casos. Origen social
  • Benijófar: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 16 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen laboral
  • Catarroja: 6 casos. Origen laboral
  • Daya Nueva: 3 casos. Origen social
  • Foios: 8 casos. Àmbit educatiu
  • Gandia: 3 casos. Origen laboral
  • Ibi: 3 casos. Origen social
  • L’Alcúdia: 3 casos. Origen social
  • La Pobla de Vallbona: 4 casos. Origen social
  • Manises: 5 casos. Origen social
  • Miramar: 5 casos. Origen social
  • Ontinyent: 4 casos. Origen laboral
  • Ontinyent: 4 casos. Origen social
  • Ontinyent: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 6 casos. Origen social
  • Paterna: 3 casos. Origen laboral
  • Paterna: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Pilar de La Horadada: 4 casos. Origen social
  • Puçol: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Torrevieja: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Vilanova de Castelló: 5 casos. Origen social
  • Villena: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.