Juan Roig cobra 5 milions d’euros com a administrador de les seues empreses

Juan Roig, president de Mercadona

Juan Roig, president de Mercadona | Europa Press

 

L’informe anual de gestió d’Inmo Alameda, l’empresa patrimonial que utilitza l’empresari Juan Roig per a gestionar la seua participació a Mercadona, ha publicat la retribució rebuda pel mateix Roig d’aquesta empresa patrimonial en l’any 2018.

 

L’informe apunta que Roig va rebre un total de 5 milions d’euros com a administrador únic d’Inmo Alameda, que posseïx les participacions de de la cadena de supermercats. A més, l’empresari valencià també va obtindre altes 2,4 milions d’euros en dividends de les seus altres empreses.

 

Roig utilitza l’empresa patrimonial Inmo Alameda en altres projectes de negoci a més de Mercadona, com són Valencia Basket o Angels Capital.

 

Inmo Alameda va obtindre en 2018 un total de 370,8 milions d’euros, una xifra tres vegades superior a la de 2017.

 

Taxa baixa d’absentisme laboral

L’informe anual de l’empresa patrimonial ha destacat, així mateix, la política de Recursos humans de Mercadona.

 

La Harvard Business Review, escola de negocis estatunidenca de prestigi, ha valorat i reconegut aquest passat any el mètode de gestió de baixes de personal de la cadena de supermercats, que compta amb una taxa d’absentisme laboral de l’1,98%, la meitat que les altres empreses del sector.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.