17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Juan Roig cobra 5 milions d’euros com a administrador de les seues empreses

Juan Roig, president de Mercadona

Juan Roig, president de Mercadona | Europa Press

 

L’informe anual de gestió d’Inmo Alameda, l’empresa patrimonial que utilitza l’empresari Juan Roig per a gestionar la seua participació a Mercadona, ha publicat la retribució rebuda pel mateix Roig d’aquesta empresa patrimonial en l’any 2018.

 

L’informe apunta que Roig va rebre un total de 5 milions d’euros com a administrador únic d’Inmo Alameda, que posseïx les participacions de de la cadena de supermercats. A més, l’empresari valencià també va obtindre altes 2,4 milions d’euros en dividends de les seus altres empreses.

 

Roig utilitza l’empresa patrimonial Inmo Alameda en altres projectes de negoci a més de Mercadona, com són Valencia Basket o Angels Capital.

 

Inmo Alameda va obtindre en 2018 un total de 370,8 milions d’euros, una xifra tres vegades superior a la de 2017.

 

Taxa baixa d’absentisme laboral

L’informe anual de l’empresa patrimonial ha destacat, així mateix, la política de Recursos humans de Mercadona.

 

La Harvard Business Review, escola de negocis estatunidenca de prestigi, ha valorat i reconegut aquest passat any el mètode de gestió de baixes de personal de la cadena de supermercats, que compta amb una taxa d’absentisme laboral de l’1,98%, la meitat que les altres empreses del sector.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.