Juan Roig cobra 5 milions d’euros com a administrador de les seues empreses

Juan Roig, president de Mercadona

Juan Roig, president de Mercadona | Europa Press

 

L’informe anual de gestió d’Inmo Alameda, l’empresa patrimonial que utilitza l’empresari Juan Roig per a gestionar la seua participació a Mercadona, ha publicat la retribució rebuda pel mateix Roig d’aquesta empresa patrimonial en l’any 2018.

 

L’informe apunta que Roig va rebre un total de 5 milions d’euros com a administrador únic d’Inmo Alameda, que posseïx les participacions de de la cadena de supermercats. A més, l’empresari valencià també va obtindre altes 2,4 milions d’euros en dividends de les seus altres empreses.

 

Roig utilitza l’empresa patrimonial Inmo Alameda en altres projectes de negoci a més de Mercadona, com són Valencia Basket o Angels Capital.

 

Inmo Alameda va obtindre en 2018 un total de 370,8 milions d’euros, una xifra tres vegades superior a la de 2017.

 

Taxa baixa d’absentisme laboral

L’informe anual de l’empresa patrimonial ha destacat, així mateix, la política de Recursos humans de Mercadona.

 

La Harvard Business Review, escola de negocis estatunidenca de prestigi, ha valorat i reconegut aquest passat any el mètode de gestió de baixes de personal de la cadena de supermercats, que compta amb una taxa d’absentisme laboral de l’1,98%, la meitat que les altres empreses del sector.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.