Juan Roig cobra 5 milions d’euros com a administrador de les seues empreses

Juan Roig, president de Mercadona

Juan Roig, president de Mercadona | Europa Press

 

L’informe anual de gestió d’Inmo Alameda, l’empresa patrimonial que utilitza l’empresari Juan Roig per a gestionar la seua participació a Mercadona, ha publicat la retribució rebuda pel mateix Roig d’aquesta empresa patrimonial en l’any 2018.

 

L’informe apunta que Roig va rebre un total de 5 milions d’euros com a administrador únic d’Inmo Alameda, que posseïx les participacions de de la cadena de supermercats. A més, l’empresari valencià també va obtindre altes 2,4 milions d’euros en dividends de les seus altres empreses.

 

Roig utilitza l’empresa patrimonial Inmo Alameda en altres projectes de negoci a més de Mercadona, com són Valencia Basket o Angels Capital.

 

Inmo Alameda va obtindre en 2018 un total de 370,8 milions d’euros, una xifra tres vegades superior a la de 2017.

 

Taxa baixa d’absentisme laboral

L’informe anual de l’empresa patrimonial ha destacat, així mateix, la política de Recursos humans de Mercadona.

 

La Harvard Business Review, escola de negocis estatunidenca de prestigi, ha valorat i reconegut aquest passat any el mètode de gestió de baixes de personal de la cadena de supermercats, que compta amb una taxa d’absentisme laboral de l’1,98%, la meitat que les altres empreses del sector.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.