Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Juan Roig cobra 5 milions d’euros com a administrador de les seues empreses

Juan Roig, president de Mercadona

Juan Roig, president de Mercadona | Europa Press

 

L’informe anual de gestió d’Inmo Alameda, l’empresa patrimonial que utilitza l’empresari Juan Roig per a gestionar la seua participació a Mercadona, ha publicat la retribució rebuda pel mateix Roig d’aquesta empresa patrimonial en l’any 2018.

 

L’informe apunta que Roig va rebre un total de 5 milions d’euros com a administrador únic d’Inmo Alameda, que posseïx les participacions de de la cadena de supermercats. A més, l’empresari valencià també va obtindre altes 2,4 milions d’euros en dividends de les seus altres empreses.

 

Roig utilitza l’empresa patrimonial Inmo Alameda en altres projectes de negoci a més de Mercadona, com són Valencia Basket o Angels Capital.

 

Inmo Alameda va obtindre en 2018 un total de 370,8 milions d’euros, una xifra tres vegades superior a la de 2017.

 

Taxa baixa d’absentisme laboral

L’informe anual de l’empresa patrimonial ha destacat, així mateix, la política de Recursos humans de Mercadona.

 

La Harvard Business Review, escola de negocis estatunidenca de prestigi, ha valorat i reconegut aquest passat any el mètode de gestió de baixes de personal de la cadena de supermercats, que compta amb una taxa d’absentisme laboral de l’1,98%, la meitat que les altres empreses del sector.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.