111 llocs de treball als quals pots accedir a l’Ajuntament de València

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat un pla d’ocupació (EMCORP) amb el qual 111 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals durant sis mesos. A més, s’oferirà formació, orientació i assessorament empresarial perquè a la ciutat les persones desocupades «tinguen la seua oportunitat».
Es tracta d’un programa cofinançat per l’Ajuntament de València i LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, amb fons procedents del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE), amb un import total d’1.662.125,43 euros, ha indicat el consistori en un comunicat.

En esta línia, podran optar al programa les persones desocupades de més de 30 anys empadronades en el terme municipal de València i inscrites com a demandants d’ocupació en Espai Labora.

La previsió és contractar més d’un centenar de persones de diferents perfils professionals per a la realització d’obres o serveis d’interés general en diferents serveis municipals, com advocats/as, arquitectes/as, tècnics/as d’electricitat o preimpressió, o jardiners/as, entre altres.

Així mateix, el pla contempla tant els contractes laborals directes en dependències municipals, com la contractació, orientació laboral, coaching i assessorament especialitzat i suport en emprenedoria. En este últim cas, podran rebre atenció personalitzada en els Punts d’Atenció a l’Emprenedoria o començar la seua activitat empresarial en els centres de coworking ‘Petxina’ i Co-Create.

Els beneficiaris podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació‘, on disposaran d’un servei d’informació dels recursos i programes de l’Ajuntament, així com de personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de cerca d’ocupació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.