111 llocs de treball als quals pots accedir a l’Ajuntament de València

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat un pla d’ocupació (EMCORP) amb el qual 111 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals durant sis mesos. A més, s’oferirà formació, orientació i assessorament empresarial perquè a la ciutat les persones desocupades «tinguen la seua oportunitat».
Es tracta d’un programa cofinançat per l’Ajuntament de València i LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, amb fons procedents del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE), amb un import total d’1.662.125,43 euros, ha indicat el consistori en un comunicat.

En esta línia, podran optar al programa les persones desocupades de més de 30 anys empadronades en el terme municipal de València i inscrites com a demandants d’ocupació en Espai Labora.

La previsió és contractar més d’un centenar de persones de diferents perfils professionals per a la realització d’obres o serveis d’interés general en diferents serveis municipals, com advocats/as, arquitectes/as, tècnics/as d’electricitat o preimpressió, o jardiners/as, entre altres.

Així mateix, el pla contempla tant els contractes laborals directes en dependències municipals, com la contractació, orientació laboral, coaching i assessorament especialitzat i suport en emprenedoria. En este últim cas, podran rebre atenció personalitzada en els Punts d’Atenció a l’Emprenedoria o començar la seua activitat empresarial en els centres de coworking ‘Petxina’ i Co-Create.

Els beneficiaris podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació‘, on disposaran d’un servei d’informació dels recursos i programes de l’Ajuntament, així com de personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de cerca d’ocupació.

Últimes notícies

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.