111 llocs de treball als quals pots accedir a l’Ajuntament de València

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat un pla d’ocupació (EMCORP) amb el qual 111 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals durant sis mesos. A més, s’oferirà formació, orientació i assessorament empresarial perquè a la ciutat les persones desocupades «tinguen la seua oportunitat».
Es tracta d’un programa cofinançat per l’Ajuntament de València i LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, amb fons procedents del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE), amb un import total d’1.662.125,43 euros, ha indicat el consistori en un comunicat.

En esta línia, podran optar al programa les persones desocupades de més de 30 anys empadronades en el terme municipal de València i inscrites com a demandants d’ocupació en Espai Labora.

La previsió és contractar més d’un centenar de persones de diferents perfils professionals per a la realització d’obres o serveis d’interés general en diferents serveis municipals, com advocats/as, arquitectes/as, tècnics/as d’electricitat o preimpressió, o jardiners/as, entre altres.

Així mateix, el pla contempla tant els contractes laborals directes en dependències municipals, com la contractació, orientació laboral, coaching i assessorament especialitzat i suport en emprenedoria. En este últim cas, podran rebre atenció personalitzada en els Punts d’Atenció a l’Emprenedoria o començar la seua activitat empresarial en els centres de coworking ‘Petxina’ i Co-Create.

Els beneficiaris podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació‘, on disposaran d’un servei d’informació dels recursos i programes de l’Ajuntament, així com de personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de cerca d’ocupació.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.