16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

111 llocs de treball als quals pots accedir a l’Ajuntament de València

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat un pla d’ocupació (EMCORP) amb el qual 111 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals durant sis mesos. A més, s’oferirà formació, orientació i assessorament empresarial perquè a la ciutat les persones desocupades «tinguen la seua oportunitat».
Es tracta d’un programa cofinançat per l’Ajuntament de València i LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, amb fons procedents del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE), amb un import total d’1.662.125,43 euros, ha indicat el consistori en un comunicat.

En esta línia, podran optar al programa les persones desocupades de més de 30 anys empadronades en el terme municipal de València i inscrites com a demandants d’ocupació en Espai Labora.

La previsió és contractar més d’un centenar de persones de diferents perfils professionals per a la realització d’obres o serveis d’interés general en diferents serveis municipals, com advocats/as, arquitectes/as, tècnics/as d’electricitat o preimpressió, o jardiners/as, entre altres.

Així mateix, el pla contempla tant els contractes laborals directes en dependències municipals, com la contractació, orientació laboral, coaching i assessorament especialitzat i suport en emprenedoria. En este últim cas, podran rebre atenció personalitzada en els Punts d’Atenció a l’Emprenedoria o començar la seua activitat empresarial en els centres de coworking ‘Petxina’ i Co-Create.

Els beneficiaris podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació‘, on disposaran d’un servei d’informació dels recursos i programes de l’Ajuntament, així com de personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de cerca d’ocupació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.