111 llocs de treball als quals pots accedir a l’Ajuntament de València

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat un pla d’ocupació (EMCORP) amb el qual 111 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals durant sis mesos. A més, s’oferirà formació, orientació i assessorament empresarial perquè a la ciutat les persones desocupades «tinguen la seua oportunitat».
Es tracta d’un programa cofinançat per l’Ajuntament de València i LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, amb fons procedents del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE), amb un import total d’1.662.125,43 euros, ha indicat el consistori en un comunicat.

En esta línia, podran optar al programa les persones desocupades de més de 30 anys empadronades en el terme municipal de València i inscrites com a demandants d’ocupació en Espai Labora.

La previsió és contractar més d’un centenar de persones de diferents perfils professionals per a la realització d’obres o serveis d’interés general en diferents serveis municipals, com advocats/as, arquitectes/as, tècnics/as d’electricitat o preimpressió, o jardiners/as, entre altres.

Així mateix, el pla contempla tant els contractes laborals directes en dependències municipals, com la contractació, orientació laboral, coaching i assessorament especialitzat i suport en emprenedoria. En este últim cas, podran rebre atenció personalitzada en els Punts d’Atenció a l’Emprenedoria o començar la seua activitat empresarial en els centres de coworking ‘Petxina’ i Co-Create.

Els beneficiaris podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació‘, on disposaran d’un servei d’informació dels recursos i programes de l’Ajuntament, així com de personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de cerca d’ocupació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.