‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

Des de finals de juny, la Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València) obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics, a un preu molt assequible i amb totes les mesures de protecció davant del coronavirus activades. En este sentit, la pròxima setmana, del dimecres 15 al diumenge 19 de juliol, els espectadors del cine d’estiu local tindran a la seua disposició dos noves estrenes: ‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’.

 

Els dies 15 i 16 de juliol arriba al cine ‘La llamada de lo salvaje’, una estrena nouvinguda a les sales protagonitzada per l’incombustible Harrison Ford, que es projectarà els dos dies a les 22.30 hores. Basada en la novel·la clàssica de Jack London i dirigida a un públic familiar, conta la història de Buck, un gos a qui li canvia la vida de la nit al dia quan el seu amo es muda de Califòrnia als exòtics paratges d’Alaska, durant la febre de l’or, a finals del segle XIX. Com a novençà d’un grup de gossos de trineu, i posteriorment el seu líder, Buck experimentarà una aventura que mai oblidarà, trobant el seu lloc en el món i convertint-se en el seu propi amo.

 

Amb l’arribada del cap de setmana, del 17 al 19 de juliol, aterrarà en la Terrassa d’Estiu ‘Superagente Makey’, una comèdia espanyola molt estiuenca amb projeccions de divendres a diumenge, a les 22.30 hores. Dirigida per Alfonso Sánchez, té a Leo Harlem com a protagonista, acompanyant-li en el repartiment Jordi Sánchez i Silvia Abril, entre altres. ‘Superagente Makey’ és una aventura familiar, en to de comèdia, amb grans dosis d’acció. La trama ens presenta a José Miguel ‘Makey’, un policia trempat que adora el seu treball en el barri de Carabanchel i amb un sentit de la responsabilitat i l’honor desmesurat. La seua vida fa un tomb quan és degradat a agent de mobilitat i destinat a la Costa del Sol a causa d’un error garrafal. Allí Makey es retrobarà amb la seua filla amb qui fa anys que no es parla al mateix temps que es vorà embolicat en una perillosa trama de narcotràfic internacional. Makey estarà a punt de convertir-se en el protagonista de les pel·lícules d’acció amb les que sempre ha somiat.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que recorda les recomanacions.

 

La setmana del 22 al 26 de juliol, la Terrassa d’Estiu rebrà un altre clàssic dels 80, ‘Els Gremlins’ i la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats.

Últimes notícies

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.