‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

Des de finals de juny, la Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València) obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics, a un preu molt assequible i amb totes les mesures de protecció davant del coronavirus activades. En este sentit, la pròxima setmana, del dimecres 15 al diumenge 19 de juliol, els espectadors del cine d’estiu local tindran a la seua disposició dos noves estrenes: ‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’.

 

Els dies 15 i 16 de juliol arriba al cine ‘La llamada de lo salvaje’, una estrena nouvinguda a les sales protagonitzada per l’incombustible Harrison Ford, que es projectarà els dos dies a les 22.30 hores. Basada en la novel·la clàssica de Jack London i dirigida a un públic familiar, conta la història de Buck, un gos a qui li canvia la vida de la nit al dia quan el seu amo es muda de Califòrnia als exòtics paratges d’Alaska, durant la febre de l’or, a finals del segle XIX. Com a novençà d’un grup de gossos de trineu, i posteriorment el seu líder, Buck experimentarà una aventura que mai oblidarà, trobant el seu lloc en el món i convertint-se en el seu propi amo.

 

Amb l’arribada del cap de setmana, del 17 al 19 de juliol, aterrarà en la Terrassa d’Estiu ‘Superagente Makey’, una comèdia espanyola molt estiuenca amb projeccions de divendres a diumenge, a les 22.30 hores. Dirigida per Alfonso Sánchez, té a Leo Harlem com a protagonista, acompanyant-li en el repartiment Jordi Sánchez i Silvia Abril, entre altres. ‘Superagente Makey’ és una aventura familiar, en to de comèdia, amb grans dosis d’acció. La trama ens presenta a José Miguel ‘Makey’, un policia trempat que adora el seu treball en el barri de Carabanchel i amb un sentit de la responsabilitat i l’honor desmesurat. La seua vida fa un tomb quan és degradat a agent de mobilitat i destinat a la Costa del Sol a causa d’un error garrafal. Allí Makey es retrobarà amb la seua filla amb qui fa anys que no es parla al mateix temps que es vorà embolicat en una perillosa trama de narcotràfic internacional. Makey estarà a punt de convertir-se en el protagonista de les pel·lícules d’acció amb les que sempre ha somiat.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que recorda les recomanacions.

 

La setmana del 22 al 26 de juliol, la Terrassa d’Estiu rebrà un altre clàssic dels 80, ‘Els Gremlins’ i la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.