‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

Des de finals de juny, la Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València) obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics, a un preu molt assequible i amb totes les mesures de protecció davant del coronavirus activades. En este sentit, la pròxima setmana, del dimecres 15 al diumenge 19 de juliol, els espectadors del cine d’estiu local tindran a la seua disposició dos noves estrenes: ‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’.

 

Els dies 15 i 16 de juliol arriba al cine ‘La llamada de lo salvaje’, una estrena nouvinguda a les sales protagonitzada per l’incombustible Harrison Ford, que es projectarà els dos dies a les 22.30 hores. Basada en la novel·la clàssica de Jack London i dirigida a un públic familiar, conta la història de Buck, un gos a qui li canvia la vida de la nit al dia quan el seu amo es muda de Califòrnia als exòtics paratges d’Alaska, durant la febre de l’or, a finals del segle XIX. Com a novençà d’un grup de gossos de trineu, i posteriorment el seu líder, Buck experimentarà una aventura que mai oblidarà, trobant el seu lloc en el món i convertint-se en el seu propi amo.

 

Amb l’arribada del cap de setmana, del 17 al 19 de juliol, aterrarà en la Terrassa d’Estiu ‘Superagente Makey’, una comèdia espanyola molt estiuenca amb projeccions de divendres a diumenge, a les 22.30 hores. Dirigida per Alfonso Sánchez, té a Leo Harlem com a protagonista, acompanyant-li en el repartiment Jordi Sánchez i Silvia Abril, entre altres. ‘Superagente Makey’ és una aventura familiar, en to de comèdia, amb grans dosis d’acció. La trama ens presenta a José Miguel ‘Makey’, un policia trempat que adora el seu treball en el barri de Carabanchel i amb un sentit de la responsabilitat i l’honor desmesurat. La seua vida fa un tomb quan és degradat a agent de mobilitat i destinat a la Costa del Sol a causa d’un error garrafal. Allí Makey es retrobarà amb la seua filla amb qui fa anys que no es parla al mateix temps que es vorà embolicat en una perillosa trama de narcotràfic internacional. Makey estarà a punt de convertir-se en el protagonista de les pel·lícules d’acció amb les que sempre ha somiat.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que recorda les recomanacions.

 

La setmana del 22 al 26 de juliol, la Terrassa d’Estiu rebrà un altre clàssic dels 80, ‘Els Gremlins’ i la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.