6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

Des de finals de juny, la Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València) obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics, a un preu molt assequible i amb totes les mesures de protecció davant del coronavirus activades. En este sentit, la pròxima setmana, del dimecres 15 al diumenge 19 de juliol, els espectadors del cine d’estiu local tindran a la seua disposició dos noves estrenes: ‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’.

 

Els dies 15 i 16 de juliol arriba al cine ‘La llamada de lo salvaje’, una estrena nouvinguda a les sales protagonitzada per l’incombustible Harrison Ford, que es projectarà els dos dies a les 22.30 hores. Basada en la novel·la clàssica de Jack London i dirigida a un públic familiar, conta la història de Buck, un gos a qui li canvia la vida de la nit al dia quan el seu amo es muda de Califòrnia als exòtics paratges d’Alaska, durant la febre de l’or, a finals del segle XIX. Com a novençà d’un grup de gossos de trineu, i posteriorment el seu líder, Buck experimentarà una aventura que mai oblidarà, trobant el seu lloc en el món i convertint-se en el seu propi amo.

 

Amb l’arribada del cap de setmana, del 17 al 19 de juliol, aterrarà en la Terrassa d’Estiu ‘Superagente Makey’, una comèdia espanyola molt estiuenca amb projeccions de divendres a diumenge, a les 22.30 hores. Dirigida per Alfonso Sánchez, té a Leo Harlem com a protagonista, acompanyant-li en el repartiment Jordi Sánchez i Silvia Abril, entre altres. ‘Superagente Makey’ és una aventura familiar, en to de comèdia, amb grans dosis d’acció. La trama ens presenta a José Miguel ‘Makey’, un policia trempat que adora el seu treball en el barri de Carabanchel i amb un sentit de la responsabilitat i l’honor desmesurat. La seua vida fa un tomb quan és degradat a agent de mobilitat i destinat a la Costa del Sol a causa d’un error garrafal. Allí Makey es retrobarà amb la seua filla amb qui fa anys que no es parla al mateix temps que es vorà embolicat en una perillosa trama de narcotràfic internacional. Makey estarà a punt de convertir-se en el protagonista de les pel·lícules d’acció amb les que sempre ha somiat.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que recorda les recomanacions.

 

La setmana del 22 al 26 de juliol, la Terrassa d’Estiu rebrà un altre clàssic dels 80, ‘Els Gremlins’ i la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats.

Últimes notícies

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi d’un vaixell turístic amb valencians

L'enfonsament del KM Putri Sakinah, amb dos valencians morts i dos menors desapareguts, ha reactivat el debat sobre la seguretat marítima a Indonèsia. La Policia investiga i les autoritats han limitat la navegació turística pel mal temps.

L’edifici incendiat de Campanar avança: pis pilot acabat després de sis mesos d’obres

Sis mesos després de l'inici de la rehabilitació integral, el bloc de Campanar ja compta amb un pis pilot. Les obres, a càrrec de Dragatges i amb més de 20 milions de pressupost, avancen mentres la causa judicial va quedar arxivada provisionalment.

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.