Mastodon
25.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

Des de finals de juny, la Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València) obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics, a un preu molt assequible i amb totes les mesures de protecció davant del coronavirus activades. En este sentit, la pròxima setmana, del dimecres 15 al diumenge 19 de juliol, els espectadors del cine d’estiu local tindran a la seua disposició dos noves estrenes: ‘La llamada de lo salvaje’ i ‘Superagente Makey’.

 

Els dies 15 i 16 de juliol arriba al cine ‘La llamada de lo salvaje’, una estrena nouvinguda a les sales protagonitzada per l’incombustible Harrison Ford, que es projectarà els dos dies a les 22.30 hores. Basada en la novel·la clàssica de Jack London i dirigida a un públic familiar, conta la història de Buck, un gos a qui li canvia la vida de la nit al dia quan el seu amo es muda de Califòrnia als exòtics paratges d’Alaska, durant la febre de l’or, a finals del segle XIX. Com a novençà d’un grup de gossos de trineu, i posteriorment el seu líder, Buck experimentarà una aventura que mai oblidarà, trobant el seu lloc en el món i convertint-se en el seu propi amo.

 

Amb l’arribada del cap de setmana, del 17 al 19 de juliol, aterrarà en la Terrassa d’Estiu ‘Superagente Makey’, una comèdia espanyola molt estiuenca amb projeccions de divendres a diumenge, a les 22.30 hores. Dirigida per Alfonso Sánchez, té a Leo Harlem com a protagonista, acompanyant-li en el repartiment Jordi Sánchez i Silvia Abril, entre altres. ‘Superagente Makey’ és una aventura familiar, en to de comèdia, amb grans dosis d’acció. La trama ens presenta a José Miguel ‘Makey’, un policia trempat que adora el seu treball en el barri de Carabanchel i amb un sentit de la responsabilitat i l’honor desmesurat. La seua vida fa un tomb quan és degradat a agent de mobilitat i destinat a la Costa del Sol a causa d’un error garrafal. Allí Makey es retrobarà amb la seua filla amb qui fa anys que no es parla al mateix temps que es vorà embolicat en una perillosa trama de narcotràfic internacional. Makey estarà a punt de convertir-se en el protagonista de les pel·lícules d’acció amb les que sempre ha somiat.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que recorda les recomanacions.

 

La setmana del 22 al 26 de juliol, la Terrassa d’Estiu rebrà un altre clàssic dels 80, ‘Els Gremlins’ i la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats.

Últimes notícies

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.