Sala Russafa alça el teló este divendres amb una l’obra de teatre ‘Threesome’

 

Sala Russafa es posa en marxa este divendres, 17 de setembre, després de sis mesos de tancament i arranca la seua temporada «més incerta però també més il·lusionant» en el seu 10 aniversari, amb fins a 30 propostes de dansa, teatre i música, al costat de les residències creatives i els tallers adaptats a la situació.

 

Al costat de les noves propostes, la programació de la nova temporada incorpora aquelles que no es van poder dur a terme en els mesos de març, abril i maig pel tancament temporal. És el cas de ‘Threesome’, una peça de la companyia Alarcón&Cornelles que s’incloïa en el ‘Cicle de companyies valencianes‘ amb el que el teatre, des de la seua inauguració, fa costat al talent dels professionals de l’escena autonòmica.

 

Del 17 al 20 de setembre, dins del programa ‘Oh! La Cultura Tardor’ de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), s’estrena la versió per a escenari d’esta obra presentada en el festival Russafa Escènica 2019 en un espai no convencional. Ara es mostra una nova posada i direcció d’escena per a esta versió lliure de ‘Tape’, del nord-americà Stephen Belber, que va ser portada al cinema amb Ethan Hawke, Robert Sean Leonard i Uma Thurman.

 

En este cas, Rafa Alarcón i Fran de la Torre donen vida als personatges masculins, mentres que Silvia Valero (17 i 20 de setembre) i Iolanda Muñoz (18 i 19) interpreten al vèrtex femení d’este triangle, un trio d’amics que es retroba després de deu anys sense vore’s. Jerónimo Cornelles dirigix una versió que salta àgilment entre l’humor negre i el drama i desplaça la trama al context espanyol per a reclamar canvis legislatius que distingisquen la violació de l’abús sexual.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.