Sala Russafa alça el teló este divendres amb una l’obra de teatre ‘Threesome’

 

Sala Russafa es posa en marxa este divendres, 17 de setembre, després de sis mesos de tancament i arranca la seua temporada «més incerta però també més il·lusionant» en el seu 10 aniversari, amb fins a 30 propostes de dansa, teatre i música, al costat de les residències creatives i els tallers adaptats a la situació.

 

Al costat de les noves propostes, la programació de la nova temporada incorpora aquelles que no es van poder dur a terme en els mesos de març, abril i maig pel tancament temporal. És el cas de ‘Threesome’, una peça de la companyia Alarcón&Cornelles que s’incloïa en el ‘Cicle de companyies valencianes‘ amb el que el teatre, des de la seua inauguració, fa costat al talent dels professionals de l’escena autonòmica.

 

Del 17 al 20 de setembre, dins del programa ‘Oh! La Cultura Tardor’ de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), s’estrena la versió per a escenari d’esta obra presentada en el festival Russafa Escènica 2019 en un espai no convencional. Ara es mostra una nova posada i direcció d’escena per a esta versió lliure de ‘Tape’, del nord-americà Stephen Belber, que va ser portada al cinema amb Ethan Hawke, Robert Sean Leonard i Uma Thurman.

 

En este cas, Rafa Alarcón i Fran de la Torre donen vida als personatges masculins, mentres que Silvia Valero (17 i 20 de setembre) i Iolanda Muñoz (18 i 19) interpreten al vèrtex femení d’este triangle, un trio d’amics que es retroba després de deu anys sense vore’s. Jerónimo Cornelles dirigix una versió que salta àgilment entre l’humor negre i el drama i desplaça la trama al context espanyol per a reclamar canvis legislatius que distingisquen la violació de l’abús sexual.

Últimes notícies

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.