Sala Russafa alça el teló este divendres amb una l’obra de teatre ‘Threesome’

 

Sala Russafa es posa en marxa este divendres, 17 de setembre, després de sis mesos de tancament i arranca la seua temporada «més incerta però també més il·lusionant» en el seu 10 aniversari, amb fins a 30 propostes de dansa, teatre i música, al costat de les residències creatives i els tallers adaptats a la situació.

 

Al costat de les noves propostes, la programació de la nova temporada incorpora aquelles que no es van poder dur a terme en els mesos de març, abril i maig pel tancament temporal. És el cas de ‘Threesome’, una peça de la companyia Alarcón&Cornelles que s’incloïa en el ‘Cicle de companyies valencianes‘ amb el que el teatre, des de la seua inauguració, fa costat al talent dels professionals de l’escena autonòmica.

 

Del 17 al 20 de setembre, dins del programa ‘Oh! La Cultura Tardor’ de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), s’estrena la versió per a escenari d’esta obra presentada en el festival Russafa Escènica 2019 en un espai no convencional. Ara es mostra una nova posada i direcció d’escena per a esta versió lliure de ‘Tape’, del nord-americà Stephen Belber, que va ser portada al cinema amb Ethan Hawke, Robert Sean Leonard i Uma Thurman.

 

En este cas, Rafa Alarcón i Fran de la Torre donen vida als personatges masculins, mentres que Silvia Valero (17 i 20 de setembre) i Iolanda Muñoz (18 i 19) interpreten al vèrtex femení d’este triangle, un trio d’amics que es retroba després de deu anys sense vore’s. Jerónimo Cornelles dirigix una versió que salta àgilment entre l’humor negre i el drama i desplaça la trama al context espanyol per a reclamar canvis legislatius que distingisquen la violació de l’abús sexual.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.