Sala Russafa alça el teló este divendres amb una l’obra de teatre ‘Threesome’

 

Sala Russafa es posa en marxa este divendres, 17 de setembre, després de sis mesos de tancament i arranca la seua temporada «més incerta però també més il·lusionant» en el seu 10 aniversari, amb fins a 30 propostes de dansa, teatre i música, al costat de les residències creatives i els tallers adaptats a la situació.

 

Al costat de les noves propostes, la programació de la nova temporada incorpora aquelles que no es van poder dur a terme en els mesos de març, abril i maig pel tancament temporal. És el cas de ‘Threesome’, una peça de la companyia Alarcón&Cornelles que s’incloïa en el ‘Cicle de companyies valencianes‘ amb el que el teatre, des de la seua inauguració, fa costat al talent dels professionals de l’escena autonòmica.

 

Del 17 al 20 de setembre, dins del programa ‘Oh! La Cultura Tardor’ de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), s’estrena la versió per a escenari d’esta obra presentada en el festival Russafa Escènica 2019 en un espai no convencional. Ara es mostra una nova posada i direcció d’escena per a esta versió lliure de ‘Tape’, del nord-americà Stephen Belber, que va ser portada al cinema amb Ethan Hawke, Robert Sean Leonard i Uma Thurman.

 

En este cas, Rafa Alarcón i Fran de la Torre donen vida als personatges masculins, mentres que Silvia Valero (17 i 20 de setembre) i Iolanda Muñoz (18 i 19) interpreten al vèrtex femení d’este triangle, un trio d’amics que es retroba després de deu anys sense vore’s. Jerónimo Cornelles dirigix una versió que salta àgilment entre l’humor negre i el drama i desplaça la trama al context espanyol per a reclamar canvis legislatius que distingisquen la violació de l’abús sexual.

Últimes notícies

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.

El nou pla d’Educació arreplega propostes de tots els sindicats per a rebaixar la conflictivitat

La Conselleria d’Educació ha elaborat un nou document amb aportacions de tots els sindicats per a intentar rebaixar la conflictivitat en la cinquena setmana de vaga indefinida del professorat i confia a tancar acords en la reunió d’este dijous.

Pérez Llorca anima a mantindre el diàleg per a posar fi a la vaga del professorat

Juanfran Pérez Llorca destaca el diàleg en la Mesa d'Educació en plena vaga indefinida del professorat i anima totes les parts a mantindre la negociació per a transformar el sistema educatiu valencià.

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.

Cinc morts per calor extrema a la Comunitat Valenciana des de l’1 de maig, totes a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat cinc morts atribuïdes a la calor des de l’1 de maig, totes a la província de València, en un context de maig càlid i amb temperatures rècord en terra i en mar.