Sala Russafa alça el teló este divendres amb una l’obra de teatre ‘Threesome’

 

Sala Russafa es posa en marxa este divendres, 17 de setembre, després de sis mesos de tancament i arranca la seua temporada «més incerta però també més il·lusionant» en el seu 10 aniversari, amb fins a 30 propostes de dansa, teatre i música, al costat de les residències creatives i els tallers adaptats a la situació.

 

Al costat de les noves propostes, la programació de la nova temporada incorpora aquelles que no es van poder dur a terme en els mesos de març, abril i maig pel tancament temporal. És el cas de ‘Threesome’, una peça de la companyia Alarcón&Cornelles que s’incloïa en el ‘Cicle de companyies valencianes‘ amb el que el teatre, des de la seua inauguració, fa costat al talent dels professionals de l’escena autonòmica.

 

Del 17 al 20 de setembre, dins del programa ‘Oh! La Cultura Tardor’ de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), s’estrena la versió per a escenari d’esta obra presentada en el festival Russafa Escènica 2019 en un espai no convencional. Ara es mostra una nova posada i direcció d’escena per a esta versió lliure de ‘Tape’, del nord-americà Stephen Belber, que va ser portada al cinema amb Ethan Hawke, Robert Sean Leonard i Uma Thurman.

 

En este cas, Rafa Alarcón i Fran de la Torre donen vida als personatges masculins, mentres que Silvia Valero (17 i 20 de setembre) i Iolanda Muñoz (18 i 19) interpreten al vèrtex femení d’este triangle, un trio d’amics que es retroba després de deu anys sense vore’s. Jerónimo Cornelles dirigix una versió que salta àgilment entre l’humor negre i el drama i desplaça la trama al context espanyol per a reclamar canvis legislatius que distingisquen la violació de l’abús sexual.

Últimes notícies

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.

Dinou noves places estructurals al Clínic de València per a reforçar l’assistència en 2026

La Conselleria de Sanitat ha creat des de gener 19 places estructurals al Clínic de València, 17 de facultatius i 2 de zeladors, per a reforçar l’atenció i estabilitzar les plantilles.

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.

El PSPV es desmarca de la concentració de suport a Ceuta convocada per PP i Vox

Diana Morant ha confirmat que el PSPV-PSOE no participarà en la concentració de dimecres en suport a Ceuta, que associa a PP i Vox, i ha reivindicat una resposta centrada en la crisi humanitària i la protecció de la infància.