Sanitat registra 97 defuncions en 45 municipis valencians durant la setmana de Nadal

 

La Conselleria de Sanitat ha registrat i assignat al seu corresponent municipi 97 defuncions per coronavirus en 45 municipis del territori valencià durant la setmana de Nadal.

 

S’extrau de l’actualització de dades desagregades de la Conselleria, a on s’observa que València és la més afectada, amb 29 morts. Estes defuncions no tenen per què haver-se produït en els últims set dies, però sí que han sigut comptabilitzades i assignades al seu corresponent municipi en eixos dies.

 

Alcoi és el segon municipi més afectat, amb set defuncions, seguit del Verger, Paterna i Vila-real, amb tres i Alaquàs, Alacant, Benidorm, Castelló de la Plana, Cheste, Dénia, el Campello, Elda, la Pobla de Vallbona, Mislata, Orihuela i San Antonio de Benagéber, amb dos.

 

Una nova defunció s’ha produït en Aldaia, Algemesí, Almassora, Almenara, Borriana, Canals, Castalla, Catarroja, Cocentaina, Gandia, l’Alcúdia de Crespins, l’Alfàs del Pi, l’Eliana, la Vall d’Uixó, Ontinyent, Petrer, Picanya, Polop, Quart de Poblet, Sant Mateu, Sueca, Tàrbena, Torrent, Traiguera, Utiel, Vallada, Vilafranca i Xirivella. És la primera defunció en Tàrbena.

Últimes notícies

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.