11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Sanitat registra 97 defuncions en 45 municipis valencians durant la setmana de Nadal

 

La Conselleria de Sanitat ha registrat i assignat al seu corresponent municipi 97 defuncions per coronavirus en 45 municipis del territori valencià durant la setmana de Nadal.

 

S’extrau de l’actualització de dades desagregades de la Conselleria, a on s’observa que València és la més afectada, amb 29 morts. Estes defuncions no tenen per què haver-se produït en els últims set dies, però sí que han sigut comptabilitzades i assignades al seu corresponent municipi en eixos dies.

 

Alcoi és el segon municipi més afectat, amb set defuncions, seguit del Verger, Paterna i Vila-real, amb tres i Alaquàs, Alacant, Benidorm, Castelló de la Plana, Cheste, Dénia, el Campello, Elda, la Pobla de Vallbona, Mislata, Orihuela i San Antonio de Benagéber, amb dos.

 

Una nova defunció s’ha produït en Aldaia, Algemesí, Almassora, Almenara, Borriana, Canals, Castalla, Catarroja, Cocentaina, Gandia, l’Alcúdia de Crespins, l’Alfàs del Pi, l’Eliana, la Vall d’Uixó, Ontinyent, Petrer, Picanya, Polop, Quart de Poblet, Sant Mateu, Sueca, Tàrbena, Torrent, Traiguera, Utiel, Vallada, Vilafranca i Xirivella. És la primera defunció en Tàrbena.

Últimes notícies

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.