València sancionarà l’ús fora de l’horari de les instal·lacions esportives

 

 

L’esborrany de la nova Ordenança de Convivència de València elaborat per l’àrea de Protecció Ciutadana que dirigeix ​​el regidor Aaron Cano introduirà la possibilitat d’aplicar sancions pel mal ús o l’incompliment dels horaris de les instal·lacions esportives d’exterior.

La nova mesura pretén evitar que la utilització indeguda de les pistes urbanes desemboque en problemes de convivència amb els veïns de barri.

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha destacat la importància d’esta regulació prevista en l’esborrany de l’ordenança per millorar la convivència a la ciutat. “Entre les noves mesures que estableix l’esborrany de l’ordenança de convivència establirem una sanció per l’ús indegut de les instal·lacions esportives de lliure accés dependents de la Fundació Esportiva Municipal.

Fins a la data no hi havia una normativa municipal que sancionés l’ús indegut de les pistes, l’ús inadequat i fora del seu horari. D’esta manera, des de Policia Local volem fer passos per millorar la convivència a la ciutat, evitar estes molèsties que moltes vegades genera al veïnat l’ús de les pistes fora del seu horari i ordenar una mica més l’ús adequat d’estes instal·lacions”, ha explicat el responsable de Protecció Ciutadana.

L’esborrany estableix sancions per a qualsevol ús de les instal·lacions esportives a l’aire lliure que pertorbe els legítims drets dels veïns i veïnes o dels altres usuaris de l’espai públic “Impedint l’ús de les pistes esportives per altres usuaris”.

Així mateix, també fixa multes per al consum a les pistes de begudes alcohòliques o substàncies estupefaents. El document introdueix per primera vegada la possibilitat d’imposar sancions per incomplir l’horari d’utilització de les instal·lacions estipulat per la Fundació Esportiva Municipal i prohibeix fer qualsevol mena de reserves o llogar les pistes a tercers.

“Les instal·lacions esportives d’exterior són recursos esportius magnífics perquè puguen fer esport en els carrers de València especialment els nostres xiquets i els més joves, però és veritat que el seu mal ús provoca malestar entre els veïns i molèsties que era necessari regular. Som conscients que cal garantir el descans dels veïns i per això creiem que per millorar la qualitat de les instal·lacions i evitar deterioraments possibles per l’ús de nit fora dels horaris establerts, esta ordenança de convivència ajuda a millorar i a conservar bé les instal·lacions. A més, contribueix a garantir el descans dels veïns i, sobretot, al fet que els nostres infants i els nostres joves puguen practicar esport als nostres carrers amb les millors garanties”, ha subratllat la regidora d’Esports, Pilar Bernabé.
 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.