12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

L’autòpsia de la ‘influencer’ Gabby Petito demostra que va ser assassinada

 

La jove estatunidenca Gabby Petito, que va compartir en xarxes socials la seua travessia per l’Oest dels Estats Units amb el seu nóvio i la misteriosa desaparició del qual va commocionar als Estats Units, va ser víctima d’un homicidi, va dir el dimarts l’FBI.

L’anàlisi inicial del mèdic forense encarregat d’examinar el cos trobat el diumenge en l’estat de Wyoming és que el cadàver és el de Petito, i “la determinació inicial de la forma de mort és homicidi“, segons un comunicat de l’FBI.

La policia federal va aclarir no obstant això que “la causa de la mort segueix pendent dels resultats finals de l’autòpsia”.

 

Registre de la casa del nóvio

 

Ara els esforços de l’FBI se centren encara més a trobar a la seua parella Brian Laundrie, la casa de la qual van registrar exhaustivament el dilluns passat. La policia va demanar el dimarts a aquells que tinguen informació del cas, que la donen a conéixer.

Brian Laundrie i Gabby Petito es van embarcar al juny a bord d’una furgoneta a un viatge per reserves i parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, no obstant això, el passat 1 de setembre el jove va tornar en el vehicle i sense la seua núvia a la casa familiar, en North Port, on la parella també residia al costat dels pares d’ell.

 

Bufetejada en ple carrer

 

Petito va renunciar al seu treball i es va llançar a recórrer el país al juliol amb el seu nóvio Brian Laundrie, de 23 anys. El seu viatge semblava idíl·lic segons una sèrie de publicacions compartides en la xarxa social Instagram.

Durant el viatge es va produir una baralla entre tots dos, almenys que se sàpia, perquè un home va alertar al 911 que havia vist a Brian Laundrie bufetejar a Gabby Petito al carrer.

Després de l’avís, la policia va detindre a la parella i ella, visiblement emocionada i alterada, va explicar que havia sigut ella qui havia agredit al seu promés per una disputa originada per la neteja del cotxe.

Els agents així ho van determinar i els van obligar a dormir separats aquella nit.

Al cap de dies sense tindre notícies de Gabby Petito, de la qual els seus pares van saber per última vegada el 24 d’agost, mentre era al Parc Nacional Grand Teton, a Wyoming, la seua família va notificar la seua desaparició el passat 11 de setembre i les autoritats es van bolcar en una cerca a nivell nacional.

El cas continuava generant un gran interés en els Estats Units el dimarts.

 

La cerca del jove per la policia, que té lloc en una reserva pantanosa a Florida, es complica per la presència de serps i caimans, va anunciar este dimarts la policia de North Port, a càrrec de la investigació amb l’FBI.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.