L’autòpsia de la ‘influencer’ Gabby Petito demostra que va ser assassinada

 

La jove estatunidenca Gabby Petito, que va compartir en xarxes socials la seua travessia per l’Oest dels Estats Units amb el seu nóvio i la misteriosa desaparició del qual va commocionar als Estats Units, va ser víctima d’un homicidi, va dir el dimarts l’FBI.

L’anàlisi inicial del mèdic forense encarregat d’examinar el cos trobat el diumenge en l’estat de Wyoming és que el cadàver és el de Petito, i “la determinació inicial de la forma de mort és homicidi“, segons un comunicat de l’FBI.

La policia federal va aclarir no obstant això que “la causa de la mort segueix pendent dels resultats finals de l’autòpsia”.

 

Registre de la casa del nóvio

 

Ara els esforços de l’FBI se centren encara més a trobar a la seua parella Brian Laundrie, la casa de la qual van registrar exhaustivament el dilluns passat. La policia va demanar el dimarts a aquells que tinguen informació del cas, que la donen a conéixer.

Brian Laundrie i Gabby Petito es van embarcar al juny a bord d’una furgoneta a un viatge per reserves i parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, no obstant això, el passat 1 de setembre el jove va tornar en el vehicle i sense la seua núvia a la casa familiar, en North Port, on la parella també residia al costat dels pares d’ell.

 

Bufetejada en ple carrer

 

Petito va renunciar al seu treball i es va llançar a recórrer el país al juliol amb el seu nóvio Brian Laundrie, de 23 anys. El seu viatge semblava idíl·lic segons una sèrie de publicacions compartides en la xarxa social Instagram.

Durant el viatge es va produir una baralla entre tots dos, almenys que se sàpia, perquè un home va alertar al 911 que havia vist a Brian Laundrie bufetejar a Gabby Petito al carrer.

Després de l’avís, la policia va detindre a la parella i ella, visiblement emocionada i alterada, va explicar que havia sigut ella qui havia agredit al seu promés per una disputa originada per la neteja del cotxe.

Els agents així ho van determinar i els van obligar a dormir separats aquella nit.

Al cap de dies sense tindre notícies de Gabby Petito, de la qual els seus pares van saber per última vegada el 24 d’agost, mentre era al Parc Nacional Grand Teton, a Wyoming, la seua família va notificar la seua desaparició el passat 11 de setembre i les autoritats es van bolcar en una cerca a nivell nacional.

El cas continuava generant un gran interés en els Estats Units el dimarts.

 

La cerca del jove per la policia, que té lloc en una reserva pantanosa a Florida, es complica per la presència de serps i caimans, va anunciar este dimarts la policia de North Port, a càrrec de la investigació amb l’FBI.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.