L’autòpsia de la ‘influencer’ Gabby Petito demostra que va ser assassinada

 

La jove estatunidenca Gabby Petito, que va compartir en xarxes socials la seua travessia per l’Oest dels Estats Units amb el seu nóvio i la misteriosa desaparició del qual va commocionar als Estats Units, va ser víctima d’un homicidi, va dir el dimarts l’FBI.

L’anàlisi inicial del mèdic forense encarregat d’examinar el cos trobat el diumenge en l’estat de Wyoming és que el cadàver és el de Petito, i «la determinació inicial de la forma de mort és homicidi«, segons un comunicat de l’FBI.

La policia federal va aclarir no obstant això que «la causa de la mort segueix pendent dels resultats finals de l’autòpsia».

 

Registre de la casa del nóvio

 

Ara els esforços de l’FBI se centren encara més a trobar a la seua parella Brian Laundrie, la casa de la qual van registrar exhaustivament el dilluns passat. La policia va demanar el dimarts a aquells que tinguen informació del cas, que la donen a conéixer.

Brian Laundrie i Gabby Petito es van embarcar al juny a bord d’una furgoneta a un viatge per reserves i parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, no obstant això, el passat 1 de setembre el jove va tornar en el vehicle i sense la seua núvia a la casa familiar, en North Port, on la parella també residia al costat dels pares d’ell.

 

Bufetejada en ple carrer

 

Petito va renunciar al seu treball i es va llançar a recórrer el país al juliol amb el seu nóvio Brian Laundrie, de 23 anys. El seu viatge semblava idíl·lic segons una sèrie de publicacions compartides en la xarxa social Instagram.

Durant el viatge es va produir una baralla entre tots dos, almenys que se sàpia, perquè un home va alertar al 911 que havia vist a Brian Laundrie bufetejar a Gabby Petito al carrer.

Després de l’avís, la policia va detindre a la parella i ella, visiblement emocionada i alterada, va explicar que havia sigut ella qui havia agredit al seu promés per una disputa originada per la neteja del cotxe.

Els agents així ho van determinar i els van obligar a dormir separats aquella nit.

Al cap de dies sense tindre notícies de Gabby Petito, de la qual els seus pares van saber per última vegada el 24 d’agost, mentre era al Parc Nacional Grand Teton, a Wyoming, la seua família va notificar la seua desaparició el passat 11 de setembre i les autoritats es van bolcar en una cerca a nivell nacional.

El cas continuava generant un gran interés en els Estats Units el dimarts.

 

La cerca del jove per la policia, que té lloc en una reserva pantanosa a Florida, es complica per la presència de serps i caimans, va anunciar este dimarts la policia de North Port, a càrrec de la investigació amb l’FBI.

Últimes notícies

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.

Dos anys d’obres i 35.000 teules per a salvar la gran cúpula de l’Escola Pia de València

La cúpula de l'Escola Pia de València, una de les més grans d'Espanya, ha sigut restaurada després de dos anys de treballs, 35.000 teules recol·locades i un complex sistema de bastimentada dissenyada per a no tocar l'estructura original.

Reduir alumnes per aula costaria 28.184 milions en deu anys, segun un informe de Esade

Un informe de EsadEcPol calcula que baixar les ràtios escolars supondria 28.184 milions en deu anys i beneficiària sobretot a centres amb alumnat de major nivell socioeconomico.

Pérez Llorca confia a tancar este dimarts l’acord que pose fi a la vaga docent indefinida

Pérez Llorca espera firmar este dimarts amb els sindicats docents un acord que pose fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, després del suport de ANPE i CSIF a la proposta salarial d'Educació.

El temps preestiuenc s’allarga en la Comunitat Valenciana amb màximes una mica més altes

La Comunitat Valenciana manté este dimarts un ambient quasi estiuenc, amb cels poc nuvolosos, temperatures sense canvis o en lleuger ascens i vents fluixos que només seran moderats en alguns trams del litoral.

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.