11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Els caftans, l’exòtica edició limitada d’H&M ideal per este estiu

L'edició limitada d'estiu d'H&M és de caftans i túniques

L’edició limitada d’estiu d’H&M és de caftans i túniques | H&M

 

Les  edicions limitades estan de moda en les firmes de preu reduït, ja que s’han convertit en articles imprescindibles per als amants de la moda; són articles que enamoren a l’instant i que desapareixen en segons. La firma H&M, conscient del fervor que causen les seues edicions limitades, acaba de traure’n una totalment pensada per als dies de calor que venen, i que ha causat verdadera sensació: la marca sueca ha tret una col·lecció de caftans i túniques d’inspiració oriental de teixits frescos i lleugers, ideals per a portar durant tot el dia gràcies a la seua comoditat.

 

Els caftans són peces de roba de teixits de gasa i ras, amb teles de cotó i colors càlids, i alguns acabats amb flocs; per això s’han convertit en la roba ideal per lluir este estiu. L’aire de sofisticació que aporten estes teles ens traslladen a un món exòtic i de somni i són, a més a més, una roba comodíssima i fresca.

Descobrix les túniques i caftans d’H&M

Caftà roca amb detalls de pedreria brodada

Caftà rosa amb detalls de pedreria brodada | H&M

 

Un dels preferits d’esta edició limitada d’H&M és un caftà de color rosa en teixit de setí, que du uns detalls de lluentons brodats del mateix color; de coll redó amb un poc d’obertura, d’esta peça es desprén una elegància discreta. El pots conseguir per 99 euros.

 

Negre, amb serrell i vaporós, un caftà perfecte per la platja

Negre, amb flocs i vaporós, un caftà perfecte per a la platja | H&M

 

Este caftà de color negre amb estampat blanc de grans flors està elaborat en un teixit vaporós de viscosa i du un acabat de flocs en les mànigues; un caftà ideal per als dies de platja, que pots comprar per 59,99 euros.

 

Túnica blanca amb teixit de jaquard

Túnica blanca en teixit de jacquard | H&M

 

De les túniques de la nova edició limitada d’H&M destaquem esta en color blanc brillant de teixit jacquard. D’altura mitjana i coll ‘mao’, també existix el mateix model en color rosa amb detalls platejats, del que ja s’han acabat les existències. El seu preu és de 69,99 euros.

 

Túnica rosa en teixit jacquard

Túnica rosa en teixit jacquard | H&M

 

També pots adquirir un vestit de classe caftà amb cintura cenyida; el que pots vore a continuació aporta un aire de misticisme amb el seu escot de pic i mànigues amples. Pots conseguir-ne un en daurat o bé en blanc, per 79,99 euros.

 

Vestit estil caftà en teixit de jacquard

Vestit caftà en teixit de jacquard | H&M

Últimes notícies

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.