Els caftans, l’exòtica edició limitada d’H&M ideal per este estiu

L'edició limitada d'estiu d'H&M és de caftans i túniques

L’edició limitada d’estiu d’H&M és de caftans i túniques | H&M

 

Les  edicions limitades estan de moda en les firmes de preu reduït, ja que s’han convertit en articles imprescindibles per als amants de la moda; són articles que enamoren a l’instant i que desapareixen en segons. La firma H&M, conscient del fervor que causen les seues edicions limitades, acaba de traure’n una totalment pensada per als dies de calor que venen, i que ha causat verdadera sensació: la marca sueca ha tret una col·lecció de caftans i túniques d’inspiració oriental de teixits frescos i lleugers, ideals per a portar durant tot el dia gràcies a la seua comoditat.

 

Els caftans són peces de roba de teixits de gasa i ras, amb teles de cotó i colors càlids, i alguns acabats amb flocs; per això s’han convertit en la roba ideal per lluir este estiu. L’aire de sofisticació que aporten estes teles ens traslladen a un món exòtic i de somni i són, a més a més, una roba comodíssima i fresca.

Descobrix les túniques i caftans d’H&M

Caftà roca amb detalls de pedreria brodada

Caftà rosa amb detalls de pedreria brodada | H&M

 

Un dels preferits d’esta edició limitada d’H&M és un caftà de color rosa en teixit de setí, que du uns detalls de lluentons brodats del mateix color; de coll redó amb un poc d’obertura, d’esta peça es desprén una elegància discreta. El pots conseguir per 99 euros.

 

Negre, amb serrell i vaporós, un caftà perfecte per la platja

Negre, amb flocs i vaporós, un caftà perfecte per a la platja | H&M

 

Este caftà de color negre amb estampat blanc de grans flors està elaborat en un teixit vaporós de viscosa i du un acabat de flocs en les mànigues; un caftà ideal per als dies de platja, que pots comprar per 59,99 euros.

 

Túnica blanca amb teixit de jaquard

Túnica blanca en teixit de jacquard | H&M

 

De les túniques de la nova edició limitada d’H&M destaquem esta en color blanc brillant de teixit jacquard. D’altura mitjana i coll ‘mao’, també existix el mateix model en color rosa amb detalls platejats, del que ja s’han acabat les existències. El seu preu és de 69,99 euros.

 

Túnica rosa en teixit jacquard

Túnica rosa en teixit jacquard | H&M

 

També pots adquirir un vestit de classe caftà amb cintura cenyida; el que pots vore a continuació aporta un aire de misticisme amb el seu escot de pic i mànigues amples. Pots conseguir-ne un en daurat o bé en blanc, per 79,99 euros.

 

Vestit estil caftà en teixit de jacquard

Vestit caftà en teixit de jacquard | H&M

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.