Els caftans, l’exòtica edició limitada d’H&M ideal per este estiu

L'edició limitada d'estiu d'H&M és de caftans i túniques

L’edició limitada d’estiu d’H&M és de caftans i túniques | H&M

 

Les  edicions limitades estan de moda en les firmes de preu reduït, ja que s’han convertit en articles imprescindibles per als amants de la moda; són articles que enamoren a l’instant i que desapareixen en segons. La firma H&M, conscient del fervor que causen les seues edicions limitades, acaba de traure’n una totalment pensada per als dies de calor que venen, i que ha causat verdadera sensació: la marca sueca ha tret una col·lecció de caftans i túniques d’inspiració oriental de teixits frescos i lleugers, ideals per a portar durant tot el dia gràcies a la seua comoditat.

 

Els caftans són peces de roba de teixits de gasa i ras, amb teles de cotó i colors càlids, i alguns acabats amb flocs; per això s’han convertit en la roba ideal per lluir este estiu. L’aire de sofisticació que aporten estes teles ens traslladen a un món exòtic i de somni i són, a més a més, una roba comodíssima i fresca.

Descobrix les túniques i caftans d’H&M

Caftà roca amb detalls de pedreria brodada

Caftà rosa amb detalls de pedreria brodada | H&M

 

Un dels preferits d’esta edició limitada d’H&M és un caftà de color rosa en teixit de setí, que du uns detalls de lluentons brodats del mateix color; de coll redó amb un poc d’obertura, d’esta peça es desprén una elegància discreta. El pots conseguir per 99 euros.

 

Negre, amb serrell i vaporós, un caftà perfecte per la platja

Negre, amb flocs i vaporós, un caftà perfecte per a la platja | H&M

 

Este caftà de color negre amb estampat blanc de grans flors està elaborat en un teixit vaporós de viscosa i du un acabat de flocs en les mànigues; un caftà ideal per als dies de platja, que pots comprar per 59,99 euros.

 

Túnica blanca amb teixit de jaquard

Túnica blanca en teixit de jacquard | H&M

 

De les túniques de la nova edició limitada d’H&M destaquem esta en color blanc brillant de teixit jacquard. D’altura mitjana i coll ‘mao’, també existix el mateix model en color rosa amb detalls platejats, del que ja s’han acabat les existències. El seu preu és de 69,99 euros.

 

Túnica rosa en teixit jacquard

Túnica rosa en teixit jacquard | H&M

 

També pots adquirir un vestit de classe caftà amb cintura cenyida; el que pots vore a continuació aporta un aire de misticisme amb el seu escot de pic i mànigues amples. Pots conseguir-ne un en daurat o bé en blanc, per 79,99 euros.

 

Vestit estil caftà en teixit de jacquard

Vestit caftà en teixit de jacquard | H&M
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.