Els caftans, l’exòtica edició limitada d’H&M ideal per este estiu

L'edició limitada d'estiu d'H&M és de caftans i túniques

L’edició limitada d’estiu d’H&M és de caftans i túniques | H&M

 

Les  edicions limitades estan de moda en les firmes de preu reduït, ja que s’han convertit en articles imprescindibles per als amants de la moda; són articles que enamoren a l’instant i que desapareixen en segons. La firma H&M, conscient del fervor que causen les seues edicions limitades, acaba de traure’n una totalment pensada per als dies de calor que venen, i que ha causat verdadera sensació: la marca sueca ha tret una col·lecció de caftans i túniques d’inspiració oriental de teixits frescos i lleugers, ideals per a portar durant tot el dia gràcies a la seua comoditat.

 

Els caftans són peces de roba de teixits de gasa i ras, amb teles de cotó i colors càlids, i alguns acabats amb flocs; per això s’han convertit en la roba ideal per lluir este estiu. L’aire de sofisticació que aporten estes teles ens traslladen a un món exòtic i de somni i són, a més a més, una roba comodíssima i fresca.

Descobrix les túniques i caftans d’H&M

Caftà roca amb detalls de pedreria brodada

Caftà rosa amb detalls de pedreria brodada | H&M

 

Un dels preferits d’esta edició limitada d’H&M és un caftà de color rosa en teixit de setí, que du uns detalls de lluentons brodats del mateix color; de coll redó amb un poc d’obertura, d’esta peça es desprén una elegància discreta. El pots conseguir per 99 euros.

 

Negre, amb serrell i vaporós, un caftà perfecte per la platja

Negre, amb flocs i vaporós, un caftà perfecte per a la platja | H&M

 

Este caftà de color negre amb estampat blanc de grans flors està elaborat en un teixit vaporós de viscosa i du un acabat de flocs en les mànigues; un caftà ideal per als dies de platja, que pots comprar per 59,99 euros.

 

Túnica blanca amb teixit de jaquard

Túnica blanca en teixit de jacquard | H&M

 

De les túniques de la nova edició limitada d’H&M destaquem esta en color blanc brillant de teixit jacquard. D’altura mitjana i coll ‘mao’, també existix el mateix model en color rosa amb detalls platejats, del que ja s’han acabat les existències. El seu preu és de 69,99 euros.

 

Túnica rosa en teixit jacquard

Túnica rosa en teixit jacquard | H&M

 

També pots adquirir un vestit de classe caftà amb cintura cenyida; el que pots vore a continuació aporta un aire de misticisme amb el seu escot de pic i mànigues amples. Pots conseguir-ne un en daurat o bé en blanc, per 79,99 euros.

 

Vestit estil caftà en teixit de jacquard

Vestit caftà en teixit de jacquard | H&M
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.