Els caftans, l’exòtica edició limitada d’H&M ideal per este estiu

L'edició limitada d'estiu d'H&M és de caftans i túniques

L’edició limitada d’estiu d’H&M és de caftans i túniques | H&M

 

Les  edicions limitades estan de moda en les firmes de preu reduït, ja que s’han convertit en articles imprescindibles per als amants de la moda; són articles que enamoren a l’instant i que desapareixen en segons. La firma H&M, conscient del fervor que causen les seues edicions limitades, acaba de traure’n una totalment pensada per als dies de calor que venen, i que ha causat verdadera sensació: la marca sueca ha tret una col·lecció de caftans i túniques d’inspiració oriental de teixits frescos i lleugers, ideals per a portar durant tot el dia gràcies a la seua comoditat.

 

Els caftans són peces de roba de teixits de gasa i ras, amb teles de cotó i colors càlids, i alguns acabats amb flocs; per això s’han convertit en la roba ideal per lluir este estiu. L’aire de sofisticació que aporten estes teles ens traslladen a un món exòtic i de somni i són, a més a més, una roba comodíssima i fresca.

Descobrix les túniques i caftans d’H&M

Caftà roca amb detalls de pedreria brodada

Caftà rosa amb detalls de pedreria brodada | H&M

 

Un dels preferits d’esta edició limitada d’H&M és un caftà de color rosa en teixit de setí, que du uns detalls de lluentons brodats del mateix color; de coll redó amb un poc d’obertura, d’esta peça es desprén una elegància discreta. El pots conseguir per 99 euros.

 

Negre, amb serrell i vaporós, un caftà perfecte per la platja

Negre, amb flocs i vaporós, un caftà perfecte per a la platja | H&M

 

Este caftà de color negre amb estampat blanc de grans flors està elaborat en un teixit vaporós de viscosa i du un acabat de flocs en les mànigues; un caftà ideal per als dies de platja, que pots comprar per 59,99 euros.

 

Túnica blanca amb teixit de jaquard

Túnica blanca en teixit de jacquard | H&M

 

De les túniques de la nova edició limitada d’H&M destaquem esta en color blanc brillant de teixit jacquard. D’altura mitjana i coll ‘mao’, també existix el mateix model en color rosa amb detalls platejats, del que ja s’han acabat les existències. El seu preu és de 69,99 euros.

 

Túnica rosa en teixit jacquard

Túnica rosa en teixit jacquard | H&M

 

També pots adquirir un vestit de classe caftà amb cintura cenyida; el que pots vore a continuació aporta un aire de misticisme amb el seu escot de pic i mànigues amples. Pots conseguir-ne un en daurat o bé en blanc, per 79,99 euros.

 

Vestit estil caftà en teixit de jacquard

Vestit caftà en teixit de jacquard | H&M
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.