Els iogurts més saludables de l’estiu són de Carrefour

 

Carrefour ho ha tornat a fer i ha tret un nou producte aprofitant que l’estiu ja està ací. El producte de què parlem és el Quefir, també anomenat iogurt búlgar, que consistix en llet fermentada rica en bacteris i llevats probiòtics que ajuden a millorar la flora intestinal. Es tracta d’un aliment que ajuda a mantindre la salut general del nostre organisme, ja que ens ajuda a tindre un bon sistema immunitari i a millorar el trànsit intestinal. 

 

La simplicitat dels seus ingredients fa que molta gent opte per elaborar-lo en casa perquè només es necessiten llet, quefir, un pot de vidre i un lloc fosc i sec a on deixar reposar la mescla per a que fermente i obtindre un bon resultat. Encara que pareix molt fàcil de fer quefir, conseguir el fong és una tasca complicada. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

 

Carrefour ens ha volgut posar les coses més fàcils i per això ha tret a la venda unes varietats de sabors de iogurt búlgar. D’esta manera, pots ‘matar la gana’ amb el natural ensucrat, el de civada i nous o el de nabius. Els tres sabors es venen en paquets de quatre deliciosos iogurts que no tenen colorants i tenen un aroma natural amb una textura molt cremosa. Totes estes qualitats convertixen estos iogurts en unes postres ideals per a qualsevol moment del dia. Els packs de quatre iogurts es venen a un preu de 2,09 euros.

 

Un quefir més ecològic

Estes postres no han sigut l’única aposta de la companyia que ha comercialitzat i distribuït diferents classes de Quefir en les seues tendes i, d’entre ells, la gamma Bio és la que ha obtingut millor resposta per part dels consumidors de Carrefour. Estos productes es venen en un format de 420 grams. En este cas, la companyia ha sorprès amb tres nous quefirs 0% matèria grassa: de cabra i ovella, d’ovella i vaca i d’ovella. A demés de dos iogurts 0%, de vaca i ovella; i un iogurt d’ovella natural.

 

La seua elaboració es produïx en Espanya i es fa amb llet sencera ecològica d’origen nacional i procedent de zones a on no s’han usat adobs químics, pesticides de síntesi o organismes modificats genèticament. La seua elaboració s’ha fet respectant el medi ambient i el ritme de creixement de plantes i animals. Esta gamma de quefirs s’ha posat a disposició dels clients en xicotets envasos de vidre, ja que l’empresa de distribució està compromesa amb la sostenibilitat i la reducció de plàstic a les seues botigues.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.