Els iogurts més saludables de l’estiu són de Carrefour

 

Carrefour ho ha tornat a fer i ha tret un nou producte aprofitant que l’estiu ja està ací. El producte de què parlem és el Quefir, també anomenat iogurt búlgar, que consistix en llet fermentada rica en bacteris i llevats probiòtics que ajuden a millorar la flora intestinal. Es tracta d’un aliment que ajuda a mantindre la salut general del nostre organisme, ja que ens ajuda a tindre un bon sistema immunitari i a millorar el trànsit intestinal. 

 

La simplicitat dels seus ingredients fa que molta gent opte per elaborar-lo en casa perquè només es necessiten llet, quefir, un pot de vidre i un lloc fosc i sec a on deixar reposar la mescla per a que fermente i obtindre un bon resultat. Encara que pareix molt fàcil de fer quefir, conseguir el fong és una tasca complicada. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

 

Carrefour ens ha volgut posar les coses més fàcils i per això ha tret a la venda unes varietats de sabors de iogurt búlgar. D’esta manera, pots ‘matar la gana’ amb el natural ensucrat, el de civada i nous o el de nabius. Els tres sabors es venen en paquets de quatre deliciosos iogurts que no tenen colorants i tenen un aroma natural amb una textura molt cremosa. Totes estes qualitats convertixen estos iogurts en unes postres ideals per a qualsevol moment del dia. Els packs de quatre iogurts es venen a un preu de 2,09 euros.

 

Un quefir més ecològic

Estes postres no han sigut l’única aposta de la companyia que ha comercialitzat i distribuït diferents classes de Quefir en les seues tendes i, d’entre ells, la gamma Bio és la que ha obtingut millor resposta per part dels consumidors de Carrefour. Estos productes es venen en un format de 420 grams. En este cas, la companyia ha sorprès amb tres nous quefirs 0% matèria grassa: de cabra i ovella, d’ovella i vaca i d’ovella. A demés de dos iogurts 0%, de vaca i ovella; i un iogurt d’ovella natural.

 

La seua elaboració es produïx en Espanya i es fa amb llet sencera ecològica d’origen nacional i procedent de zones a on no s’han usat adobs químics, pesticides de síntesi o organismes modificats genèticament. La seua elaboració s’ha fet respectant el medi ambient i el ritme de creixement de plantes i animals. Esta gamma de quefirs s’ha posat a disposició dels clients en xicotets envasos de vidre, ja que l’empresa de distribució està compromesa amb la sostenibilitat i la reducció de plàstic a les seues botigues.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.