Els iogurts més saludables de l’estiu són de Carrefour

 

Carrefour ho ha tornat a fer i ha tret un nou producte aprofitant que l’estiu ja està ací. El producte de què parlem és el Quefir, també anomenat iogurt búlgar, que consistix en llet fermentada rica en bacteris i llevats probiòtics que ajuden a millorar la flora intestinal. Es tracta d’un aliment que ajuda a mantindre la salut general del nostre organisme, ja que ens ajuda a tindre un bon sistema immunitari i a millorar el trànsit intestinal. 

 

La simplicitat dels seus ingredients fa que molta gent opte per elaborar-lo en casa perquè només es necessiten llet, quefir, un pot de vidre i un lloc fosc i sec a on deixar reposar la mescla per a que fermente i obtindre un bon resultat. Encara que pareix molt fàcil de fer quefir, conseguir el fong és una tasca complicada. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

 

Carrefour ens ha volgut posar les coses més fàcils i per això ha tret a la venda unes varietats de sabors de iogurt búlgar. D’esta manera, pots ‘matar la gana’ amb el natural ensucrat, el de civada i nous o el de nabius. Els tres sabors es venen en paquets de quatre deliciosos iogurts que no tenen colorants i tenen un aroma natural amb una textura molt cremosa. Totes estes qualitats convertixen estos iogurts en unes postres ideals per a qualsevol moment del dia. Els packs de quatre iogurts es venen a un preu de 2,09 euros.

 

Un quefir més ecològic

Estes postres no han sigut l’única aposta de la companyia que ha comercialitzat i distribuït diferents classes de Quefir en les seues tendes i, d’entre ells, la gamma Bio és la que ha obtingut millor resposta per part dels consumidors de Carrefour. Estos productes es venen en un format de 420 grams. En este cas, la companyia ha sorprès amb tres nous quefirs 0% matèria grassa: de cabra i ovella, d’ovella i vaca i d’ovella. A demés de dos iogurts 0%, de vaca i ovella; i un iogurt d’ovella natural.

 

La seua elaboració es produïx en Espanya i es fa amb llet sencera ecològica d’origen nacional i procedent de zones a on no s’han usat adobs químics, pesticides de síntesi o organismes modificats genèticament. La seua elaboració s’ha fet respectant el medi ambient i el ritme de creixement de plantes i animals. Esta gamma de quefirs s’ha posat a disposició dels clients en xicotets envasos de vidre, ja que l’empresa de distribució està compromesa amb la sostenibilitat i la reducció de plàstic a les seues botigues.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.