Els iogurts més saludables de l’estiu són de Carrefour

 

Carrefour ho ha tornat a fer i ha tret un nou producte aprofitant que l’estiu ja està ací. El producte de què parlem és el Quefir, també anomenat iogurt búlgar, que consistix en llet fermentada rica en bacteris i llevats probiòtics que ajuden a millorar la flora intestinal. Es tracta d’un aliment que ajuda a mantindre la salut general del nostre organisme, ja que ens ajuda a tindre un bon sistema immunitari i a millorar el trànsit intestinal. 

 

La simplicitat dels seus ingredients fa que molta gent opte per elaborar-lo en casa perquè només es necessiten llet, quefir, un pot de vidre i un lloc fosc i sec a on deixar reposar la mescla per a que fermente i obtindre un bon resultat. Encara que pareix molt fàcil de fer quefir, conseguir el fong és una tasca complicada. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

 

Carrefour ens ha volgut posar les coses més fàcils i per això ha tret a la venda unes varietats de sabors de iogurt búlgar. D’esta manera, pots ‘matar la gana’ amb el natural ensucrat, el de civada i nous o el de nabius. Els tres sabors es venen en paquets de quatre deliciosos iogurts que no tenen colorants i tenen un aroma natural amb una textura molt cremosa. Totes estes qualitats convertixen estos iogurts en unes postres ideals per a qualsevol moment del dia. Els packs de quatre iogurts es venen a un preu de 2,09 euros.

 

Un quefir més ecològic

Estes postres no han sigut l’única aposta de la companyia que ha comercialitzat i distribuït diferents classes de Quefir en les seues tendes i, d’entre ells, la gamma Bio és la que ha obtingut millor resposta per part dels consumidors de Carrefour. Estos productes es venen en un format de 420 grams. En este cas, la companyia ha sorprès amb tres nous quefirs 0% matèria grassa: de cabra i ovella, d’ovella i vaca i d’ovella. A demés de dos iogurts 0%, de vaca i ovella; i un iogurt d’ovella natural.

 

La seua elaboració es produïx en Espanya i es fa amb llet sencera ecològica d’origen nacional i procedent de zones a on no s’han usat adobs químics, pesticides de síntesi o organismes modificats genèticament. La seua elaboració s’ha fet respectant el medi ambient i el ritme de creixement de plantes i animals. Esta gamma de quefirs s’ha posat a disposició dels clients en xicotets envasos de vidre, ja que l’empresa de distribució està compromesa amb la sostenibilitat i la reducció de plàstic a les seues botigues.

Últimes notícies

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.