Els iogurts més saludables de l’estiu són de Carrefour

 

Carrefour ho ha tornat a fer i ha tret un nou producte aprofitant que l’estiu ja està ací. El producte de què parlem és el Quefir, també anomenat iogurt búlgar, que consistix en llet fermentada rica en bacteris i llevats probiòtics que ajuden a millorar la flora intestinal. Es tracta d’un aliment que ajuda a mantindre la salut general del nostre organisme, ja que ens ajuda a tindre un bon sistema immunitari i a millorar el trànsit intestinal. 

 

La simplicitat dels seus ingredients fa que molta gent opte per elaborar-lo en casa perquè només es necessiten llet, quefir, un pot de vidre i un lloc fosc i sec a on deixar reposar la mescla per a que fermente i obtindre un bon resultat. Encara que pareix molt fàcil de fer quefir, conseguir el fong és una tasca complicada. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

 

Carrefour ens ha volgut posar les coses més fàcils i per això ha tret a la venda unes varietats de sabors de iogurt búlgar. D’esta manera, pots ‘matar la gana’ amb el natural ensucrat, el de civada i nous o el de nabius. Els tres sabors es venen en paquets de quatre deliciosos iogurts que no tenen colorants i tenen un aroma natural amb una textura molt cremosa. Totes estes qualitats convertixen estos iogurts en unes postres ideals per a qualsevol moment del dia. Els packs de quatre iogurts es venen a un preu de 2,09 euros.

 

Un quefir més ecològic

Estes postres no han sigut l’única aposta de la companyia que ha comercialitzat i distribuït diferents classes de Quefir en les seues tendes i, d’entre ells, la gamma Bio és la que ha obtingut millor resposta per part dels consumidors de Carrefour. Estos productes es venen en un format de 420 grams. En este cas, la companyia ha sorprès amb tres nous quefirs 0% matèria grassa: de cabra i ovella, d’ovella i vaca i d’ovella. A demés de dos iogurts 0%, de vaca i ovella; i un iogurt d’ovella natural.

 

La seua elaboració es produïx en Espanya i es fa amb llet sencera ecològica d’origen nacional i procedent de zones a on no s’han usat adobs químics, pesticides de síntesi o organismes modificats genèticament. La seua elaboració s’ha fet respectant el medi ambient i el ritme de creixement de plantes i animals. Esta gamma de quefirs s’ha posat a disposició dels clients en xicotets envasos de vidre, ja que l’empresa de distribució està compromesa amb la sostenibilitat i la reducció de plàstic a les seues botigues.

Últimes notícies

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.