16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

El 44 aniversari de Kiko Hernández, el més trist de tots

 

Kiko Hernández ha celebrat este dimecres 26 d’agost un any més de vida. El col·laborador viu un moment dur i difícil en el seu entorn laboral i personal. Kiko, que ha bufat hui 44 ciris, ja no compartix plató amb la seua gran amiga, Marta López, que va ser despatxada de Mediaset per «conducta irresponsable» davant del Covid-19. A demés, va ser el madrileny qui va llegir el comunicat en directe dijous passat i no va poder evitar mostrar el seu dolor per la decisió de la direcció de la cadena.

Kiko, molt trist després de llegir el comunicat de Mediaset

«Mediaset Espanya ha decidit prescindir des de hui de la col·laboració de Marta López en els diferents programes d’entreteniment davant de l’actitud públicament irresponsable que ha manifestat en el seu àmbit privat, en no mantindre la rigorosa conducta que tot ciutadà ha de complir per a superar la crisi sanitària provocada pel Covid-19 i que, evidentment, exigix l’empresa», llegia en directe Kiko Hernández amb una expressió molt trista.

 

 

Dies abans, Kiko li pegava un bon carxot a la seua amiga Marta per este tema: «Em pareix una poca vergonya que quan estan dient que cada volta hi ha més infectats i que se saturaran els hospitals, vos en n’aneu de festa a ajuntar la careta els uns amb els altres i, després, ho publiqueu en Instagram. Em pareix d’un altre món», deia el col·laborador, que enguany no podrà celebrar el seu aniversari amb una festa grossa.

No podrà tindre festa privada pels 44 

L’any passat, Kiko Hernández va bufar 43 ciris en una festa privada al costat dels seus amics més pròxims  en el restaurant V Club feat Arola, situat en el terrat del Bingo Las Vegas, en Madrid, que va acabar a altes hores de la matinada.

 

Entre els convidats a la festa, a on també es va poder viure una exhibició de focs artificials, van estar alguns membres d”IdoloFilms’, empresa amb la que Kiko es va iniciar en el món del cine i,  evidentment, el seu entorn més pròxim.

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.