El 44 aniversari de Kiko Hernández, el més trist de tots

 

Kiko Hernández ha celebrat este dimecres 26 d’agost un any més de vida. El col·laborador viu un moment dur i difícil en el seu entorn laboral i personal. Kiko, que ha bufat hui 44 ciris, ja no compartix plató amb la seua gran amiga, Marta López, que va ser despatxada de Mediaset per «conducta irresponsable» davant del Covid-19. A demés, va ser el madrileny qui va llegir el comunicat en directe dijous passat i no va poder evitar mostrar el seu dolor per la decisió de la direcció de la cadena.

Kiko, molt trist després de llegir el comunicat de Mediaset

«Mediaset Espanya ha decidit prescindir des de hui de la col·laboració de Marta López en els diferents programes d’entreteniment davant de l’actitud públicament irresponsable que ha manifestat en el seu àmbit privat, en no mantindre la rigorosa conducta que tot ciutadà ha de complir per a superar la crisi sanitària provocada pel Covid-19 i que, evidentment, exigix l’empresa», llegia en directe Kiko Hernández amb una expressió molt trista.

 

 

Dies abans, Kiko li pegava un bon carxot a la seua amiga Marta per este tema: «Em pareix una poca vergonya que quan estan dient que cada volta hi ha més infectats i que se saturaran els hospitals, vos en n’aneu de festa a ajuntar la careta els uns amb els altres i, després, ho publiqueu en Instagram. Em pareix d’un altre món», deia el col·laborador, que enguany no podrà celebrar el seu aniversari amb una festa grossa.

No podrà tindre festa privada pels 44 

L’any passat, Kiko Hernández va bufar 43 ciris en una festa privada al costat dels seus amics més pròxims  en el restaurant V Club feat Arola, situat en el terrat del Bingo Las Vegas, en Madrid, que va acabar a altes hores de la matinada.

 

Entre els convidats a la festa, a on també es va poder viure una exhibició de focs artificials, van estar alguns membres d”IdoloFilms’, empresa amb la que Kiko es va iniciar en el món del cine i,  evidentment, el seu entorn més pròxim.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.