El 44 aniversari de Kiko Hernández, el més trist de tots

 

Kiko Hernández ha celebrat este dimecres 26 d’agost un any més de vida. El col·laborador viu un moment dur i difícil en el seu entorn laboral i personal. Kiko, que ha bufat hui 44 ciris, ja no compartix plató amb la seua gran amiga, Marta López, que va ser despatxada de Mediaset per «conducta irresponsable» davant del Covid-19. A demés, va ser el madrileny qui va llegir el comunicat en directe dijous passat i no va poder evitar mostrar el seu dolor per la decisió de la direcció de la cadena.

Kiko, molt trist després de llegir el comunicat de Mediaset

«Mediaset Espanya ha decidit prescindir des de hui de la col·laboració de Marta López en els diferents programes d’entreteniment davant de l’actitud públicament irresponsable que ha manifestat en el seu àmbit privat, en no mantindre la rigorosa conducta que tot ciutadà ha de complir per a superar la crisi sanitària provocada pel Covid-19 i que, evidentment, exigix l’empresa», llegia en directe Kiko Hernández amb una expressió molt trista.

 

 

Dies abans, Kiko li pegava un bon carxot a la seua amiga Marta per este tema: «Em pareix una poca vergonya que quan estan dient que cada volta hi ha més infectats i que se saturaran els hospitals, vos en n’aneu de festa a ajuntar la careta els uns amb els altres i, després, ho publiqueu en Instagram. Em pareix d’un altre món», deia el col·laborador, que enguany no podrà celebrar el seu aniversari amb una festa grossa.

No podrà tindre festa privada pels 44 

L’any passat, Kiko Hernández va bufar 43 ciris en una festa privada al costat dels seus amics més pròxims  en el restaurant V Club feat Arola, situat en el terrat del Bingo Las Vegas, en Madrid, que va acabar a altes hores de la matinada.

 

Entre els convidats a la festa, a on també es va poder viure una exhibició de focs artificials, van estar alguns membres d”IdoloFilms’, empresa amb la que Kiko es va iniciar en el món del cine i,  evidentment, el seu entorn més pròxim.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.

Sergio García arranca tercer a Hong Kong; Carlos Ortiz vola al lideratge amb -10

Sergio García va defendre el títol a Hong Kong amb un -7 que li va col·locar tercer després d'una volta sense errors. Carlos Ortiz va enlairar amb un 60 (-10) per a liderar.

Ábalos demana al Suprem ajornar un mes el juí per no poder descarregar la causa

La defensa de José Luis Ábalos sol·licita al Suprem retardar un mes el juí del cas de les màscares per problemes d'accés a la causa i falta de temps per a preparar-la.

Un cotxe cau a la via del TRAM a la Vila Joiosa i tala la circulació entre Cala Piteres i Creueta

Un vehicle ha caigut des d'un pont a la via del TRAM a la Vila Joiosa. No hi ha ferits; el trànsit s'ha interromput i s'han activat busos entre El Campello i Creueta.

El Vila-real ha duplicat els gols encaixats en la segona volta

El Vila-real ha passat d'encaixar 0,8 gols per partit en la primera volta a 2 en l'arrancada de la segona. En set xocs ha rebut 14 punts, quasi tants com en les 19 jornades inicials, en un tram amb rivals exigents i baixes arrere.

El Vila-real duplica els seus gols encaixats: de 0,8 per partit en la primera volta a 2 en la segona

L'equip ha passat d'una mitjana de 0,8 punts en contra en la primera volta a 2 en l'arrancada de la segona, amb un calendari exigent i baixes en defensa.

Dituro defén a Rafa Mir: ‘Creiem en la seua paraula’ després de les acusacions de racisme

Matías Dituro va assegurar que el vestuari de l'Elx cree la versió de Rafa Mir i rebutja qualsevol acte discriminatori. L'àrbitre va detindre el joc i es va obrir un expedient disciplinari.