11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El 44 aniversari de Kiko Hernández, el més trist de tots

 

Kiko Hernández ha celebrat este dimecres 26 d’agost un any més de vida. El col·laborador viu un moment dur i difícil en el seu entorn laboral i personal. Kiko, que ha bufat hui 44 ciris, ja no compartix plató amb la seua gran amiga, Marta López, que va ser despatxada de Mediaset per «conducta irresponsable» davant del Covid-19. A demés, va ser el madrileny qui va llegir el comunicat en directe dijous passat i no va poder evitar mostrar el seu dolor per la decisió de la direcció de la cadena.

Kiko, molt trist després de llegir el comunicat de Mediaset

«Mediaset Espanya ha decidit prescindir des de hui de la col·laboració de Marta López en els diferents programes d’entreteniment davant de l’actitud públicament irresponsable que ha manifestat en el seu àmbit privat, en no mantindre la rigorosa conducta que tot ciutadà ha de complir per a superar la crisi sanitària provocada pel Covid-19 i que, evidentment, exigix l’empresa», llegia en directe Kiko Hernández amb una expressió molt trista.

 

 

Dies abans, Kiko li pegava un bon carxot a la seua amiga Marta per este tema: «Em pareix una poca vergonya que quan estan dient que cada volta hi ha més infectats i que se saturaran els hospitals, vos en n’aneu de festa a ajuntar la careta els uns amb els altres i, després, ho publiqueu en Instagram. Em pareix d’un altre món», deia el col·laborador, que enguany no podrà celebrar el seu aniversari amb una festa grossa.

No podrà tindre festa privada pels 44 

L’any passat, Kiko Hernández va bufar 43 ciris en una festa privada al costat dels seus amics més pròxims  en el restaurant V Club feat Arola, situat en el terrat del Bingo Las Vegas, en Madrid, que va acabar a altes hores de la matinada.

 

Entre els convidats a la festa, a on també es va poder viure una exhibició de focs artificials, van estar alguns membres d”IdoloFilms’, empresa amb la que Kiko es va iniciar en el món del cine i,  evidentment, el seu entorn més pròxim.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.