17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El 44 aniversari de Kiko Hernández, el més trist de tots

 

Kiko Hernández ha celebrat este dimecres 26 d’agost un any més de vida. El col·laborador viu un moment dur i difícil en el seu entorn laboral i personal. Kiko, que ha bufat hui 44 ciris, ja no compartix plató amb la seua gran amiga, Marta López, que va ser despatxada de Mediaset per «conducta irresponsable» davant del Covid-19. A demés, va ser el madrileny qui va llegir el comunicat en directe dijous passat i no va poder evitar mostrar el seu dolor per la decisió de la direcció de la cadena.

Kiko, molt trist després de llegir el comunicat de Mediaset

«Mediaset Espanya ha decidit prescindir des de hui de la col·laboració de Marta López en els diferents programes d’entreteniment davant de l’actitud públicament irresponsable que ha manifestat en el seu àmbit privat, en no mantindre la rigorosa conducta que tot ciutadà ha de complir per a superar la crisi sanitària provocada pel Covid-19 i que, evidentment, exigix l’empresa», llegia en directe Kiko Hernández amb una expressió molt trista.

 

 

Dies abans, Kiko li pegava un bon carxot a la seua amiga Marta per este tema: «Em pareix una poca vergonya que quan estan dient que cada volta hi ha més infectats i que se saturaran els hospitals, vos en n’aneu de festa a ajuntar la careta els uns amb els altres i, després, ho publiqueu en Instagram. Em pareix d’un altre món», deia el col·laborador, que enguany no podrà celebrar el seu aniversari amb una festa grossa.

No podrà tindre festa privada pels 44 

L’any passat, Kiko Hernández va bufar 43 ciris en una festa privada al costat dels seus amics més pròxims  en el restaurant V Club feat Arola, situat en el terrat del Bingo Las Vegas, en Madrid, que va acabar a altes hores de la matinada.

 

Entre els convidats a la festa, a on també es va poder viure una exhibició de focs artificials, van estar alguns membres d”IdoloFilms’, empresa amb la que Kiko es va iniciar en el món del cine i,  evidentment, el seu entorn més pròxim.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.