Antonio David Flores i Marta Riesco ja viuen junts a la casa de la periodista

 

Antonio David Flores ha fet un pas més en la relació que li uneix a Marta Riesco. Segons publica aquest dimecres la revista ‘Lecturas’, l’ex d’Olga Moreno, viu ja amb la periodista a la casa d’aquesta a Madrid.

Després de les vacances de Nadal, on l’excolaborador de televisió ha passat a Màlaga amb els seus fills i prop de la qual encara és la seua dona, l’ex guàrdia civil s’ha instal·lat a casa de la reportera del programa d’Ana Rosa i Ja són les huit.

Sempre fent cas a la mateixa informació, a pesar que la parella intenta passar desapercebuda, entrant i eixint per separat –i en el cas d’Antonio David camuflat amb gorra, màscara i sota una caputxa–, comparteixen ja el seu dia a dia. Fora de casa, cautelosos, no es deixen veure junts. ‘Lecturas’ ha tingut accés, en exclusiva, a les imatges que demostren aquesta convivència.

 

 

Per part seua, Olga Moreno continua residint a Màlaga, on es troba centrada en el seu negoci i en la cura de la seua filla Lola i de David, el fill menor d’Antonio David i Rocío Carrasco.

 

 

Nadal junts… i separats

 

Malgrat la seua ruptura, Antonio David Flores i Olga Moreno han tractat de passar de la millor manera i en família el seu primer Nadal com a exparella. Tal com va comptar Rocío Flores en ‘El Programa de Ana Rosa’, tots dos van celebrar junts els dies de Nit de Nadal i Nadal, i també la Nit de cap d’any, una festa a la qual a més es va unir Flores. No obstant això, la situació no hauria sigut la mateixa en Reis, segons va explicar.

“Que et separes d’una persona no equival al fet que t’hages de portar malament o al fet que no t’hages de saludar. A més, tens alguna cosa en comú que, al final, és l’important i jo l’única cosa que vull és que aqueixes dos criatures -els seus germans Lola i David- estiguen bé. Que no passen pel que jo he passat“, se sincerava Rocío Flores en el plató de Telecinco.

 

Íntima de Rocío Flores

 

Marta, íntima amiga de Rocío Flores des de fa anys i que mai ha desmentit que tinguera una relació amb Antonio David, segueix amb el seu treball en televisió, mentre que ell acudeix periòdicament a veure als seus advocats. Segueix a l’espera que se celebre el judici per insolvència punible derivat del presumpte impagament de pensions pels seus fills que podria portar-lo a la presó.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.