10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Antonio David Flores i Marta Riesco ja viuen junts a la casa de la periodista

 

Antonio David Flores ha fet un pas més en la relació que li uneix a Marta Riesco. Segons publica aquest dimecres la revista ‘Lecturas’, l’ex d’Olga Moreno, viu ja amb la periodista a la casa d’aquesta a Madrid.

Després de les vacances de Nadal, on l’excolaborador de televisió ha passat a Màlaga amb els seus fills i prop de la qual encara és la seua dona, l’ex guàrdia civil s’ha instal·lat a casa de la reportera del programa d’Ana Rosa i Ja són les huit.

Sempre fent cas a la mateixa informació, a pesar que la parella intenta passar desapercebuda, entrant i eixint per separat –i en el cas d’Antonio David camuflat amb gorra, màscara i sota una caputxa–, comparteixen ja el seu dia a dia. Fora de casa, cautelosos, no es deixen veure junts. ‘Lecturas’ ha tingut accés, en exclusiva, a les imatges que demostren aquesta convivència.

 

 

Per part seua, Olga Moreno continua residint a Màlaga, on es troba centrada en el seu negoci i en la cura de la seua filla Lola i de David, el fill menor d’Antonio David i Rocío Carrasco.

 

 

Nadal junts… i separats

 

Malgrat la seua ruptura, Antonio David Flores i Olga Moreno han tractat de passar de la millor manera i en família el seu primer Nadal com a exparella. Tal com va comptar Rocío Flores en ‘El Programa de Ana Rosa’, tots dos van celebrar junts els dies de Nit de Nadal i Nadal, i també la Nit de cap d’any, una festa a la qual a més es va unir Flores. No obstant això, la situació no hauria sigut la mateixa en Reis, segons va explicar.

“Que et separes d’una persona no equival al fet que t’hages de portar malament o al fet que no t’hages de saludar. A més, tens alguna cosa en comú que, al final, és l’important i jo l’única cosa que vull és que aqueixes dos criatures -els seus germans Lola i David- estiguen bé. Que no passen pel que jo he passat“, se sincerava Rocío Flores en el plató de Telecinco.

 

Íntima de Rocío Flores

 

Marta, íntima amiga de Rocío Flores des de fa anys i que mai ha desmentit que tinguera una relació amb Antonio David, segueix amb el seu treball en televisió, mentre que ell acudeix periòdicament a veure als seus advocats. Segueix a l’espera que se celebre el judici per insolvència punible derivat del presumpte impagament de pensions pels seus fills que podria portar-lo a la presó.

 

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.