Antonio David Flores i Marta Riesco ja viuen junts a la casa de la periodista

 

Antonio David Flores ha fet un pas més en la relació que li uneix a Marta Riesco. Segons publica aquest dimecres la revista ‘Lecturas’, l’ex d’Olga Moreno, viu ja amb la periodista a la casa d’aquesta a Madrid.

Després de les vacances de Nadal, on l’excolaborador de televisió ha passat a Màlaga amb els seus fills i prop de la qual encara és la seua dona, l’ex guàrdia civil s’ha instal·lat a casa de la reportera del programa d’Ana Rosa i Ja són les huit.

Sempre fent cas a la mateixa informació, a pesar que la parella intenta passar desapercebuda, entrant i eixint per separat –i en el cas d’Antonio David camuflat amb gorra, màscara i sota una caputxa–, comparteixen ja el seu dia a dia. Fora de casa, cautelosos, no es deixen veure junts. ‘Lecturas’ ha tingut accés, en exclusiva, a les imatges que demostren aquesta convivència.

 

 

Per part seua, Olga Moreno continua residint a Màlaga, on es troba centrada en el seu negoci i en la cura de la seua filla Lola i de David, el fill menor d’Antonio David i Rocío Carrasco.

 

 

Nadal junts… i separats

 

Malgrat la seua ruptura, Antonio David Flores i Olga Moreno han tractat de passar de la millor manera i en família el seu primer Nadal com a exparella. Tal com va comptar Rocío Flores en ‘El Programa de Ana Rosa’, tots dos van celebrar junts els dies de Nit de Nadal i Nadal, i també la Nit de cap d’any, una festa a la qual a més es va unir Flores. No obstant això, la situació no hauria sigut la mateixa en Reis, segons va explicar.

«Que et separes d’una persona no equival al fet que t’hages de portar malament o al fet que no t’hages de saludar. A més, tens alguna cosa en comú que, al final, és l’important i jo l’única cosa que vull és que aqueixes dos criatures -els seus germans Lola i David- estiguen bé. Que no passen pel que jo he passat«, se sincerava Rocío Flores en el plató de Telecinco.

 

Íntima de Rocío Flores

 

Marta, íntima amiga de Rocío Flores des de fa anys i que mai ha desmentit que tinguera una relació amb Antonio David, segueix amb el seu treball en televisió, mentre que ell acudeix periòdicament a veure als seus advocats. Segueix a l’espera que se celebre el judici per insolvència punible derivat del presumpte impagament de pensions pels seus fills que podria portar-lo a la presó.

 

Últimes notícies

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.

La UA reclama un pacte d’Estat en educació arran de l’últim informe PISA

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, ha exigit un pacte d’Estat en educació després de l’últim informe PISA de l’OCDE i ha reivindicat més finançament i beques en l’acte d’obertura del curs 2026-2027. La consellera d’Educació ha defensat l’acord plurianual 2026-2029 i ha posat en valor l’augment històric del pressupost universitari valencià.

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.