«Fidel Albiac i Rocío Carrasco em fan enveja, però de la dolenta»

Lara Dibildos ha trencat el seu silenci. Després de passar un llarg temps sense fer declaracions a la premsa del cor, l’actriu ha parlat amb ‘Europa Press’ sobre la seua vida més personal, el seu nou projecte professional en el teatre i, a més, ha opinat sobre la història que esglaia a Espanya cada setmana, i no és altra que la docu-sèrie sobre la vida de Rocío Carrasco, que emet cada setmana Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

La filla de Laura Valenzuela i José Luis Dibildos és gran amiga de Rocío Carrasco des de fa molt de temps i, com no podia ser d’una altra manera, la presentadora considera que ella «ha tingut molts anys de silenci i tots tenim el dret a parlar de la nostra vida on volem, quan volem, com volem i ella ho ha fet ara. És la seua vida i qui millor que ella per explicar-la», s’ha pronunciat l’actriu.

 

 

«Són la parella més enamorada que conec, d’esta que dius, em donen enveja, però de la dolenta»

A més, Lara confessa que s’alegra «moltíssim» del pas que ha donat la seua amiga. «Em pose a plorar quan veig els programes perquè la veig… i encara que hem treballat juntes i ens tenim molt afecte, no tenia ni idea de la quantitat de coses que hi havia darrere i plore molt sentint-la», revela als companys de l’agència ‘Europa Press’.

Gran defensora de Fidel Albiac, Lara afirma que «són la parella més enamorada que conec, d’aquesta que dius em donen enveja, però de la dolenta. Són feliços. Fidel és un paio divertidíssim, molt llest, cada vegada que he estat amb ells només puc parlar meravelles», assegura.

Lara Dibildos trenca el seu silenci: «És una barbaritat com una catedral»

L’actriu espanyola travessa per una de les èpoques més estables de la seua vida, i ja pensa en l’estrena teatral de ‘Hongos’ al costat de Carmen Alcayde i César Lucendo, una obra que li farà recórrer moltes ciutats arreu del país i que ha presentat als mitjans fa unes hores.

Sempre amb l’atenció posada en els seus fills Fran i Álvaro, Lara també parla sobre la seua mare, la veterana Laura Valenzuela: «Està fenomenal. Ara està molt nerviosa perquè sap que estic amb una nova obra i es posa més nerviosa que abans, més fins i tot que jo. Quan em veu tan estressada a punt d’estrenar ho passa fatal, però és normal».

L’actriu també té temps per confessar que el seu fill Fran, de 22 anys, «de moment no m’ha dit que tinga parella oficial», encara que els rumors hi són. Quant al seu fill petit, Álvaro, de 14 anys, Lara afirma que és «com el seu pare, cada dia s’assemblen més. Tenen el mateix caràcter, amb este orgull que els dona, però tenen un sentit de l’humor molt espavilat, molt do de gent», revela, presumint del fill que va tenir al seu dia amb Álvaro Muñoz Escassi.

Finalment, en el terreny amorós, Lara rasa un cop més aquells rumors que van sortir sobre una possible relació sentimental amb l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas, tornant a negar-ho rotundament: «Això és una barbaritat com una catedral. Em fa vergonya tornar a parlar-ne. El trist d’això és fer mal a altres persones amb una cosa que no és certa. Ja en tenen prou amb un divorci i amb uns nens que jo he passat per això i sé el dur que és com per a sobre afegir-ho i crega que tu pots afegir una mica de patiment, ja et dic que no he tingut res a veure».

Últimes notícies

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.