«Fidel Albiac i Rocío Carrasco em fan enveja, però de la dolenta»

Lara Dibildos ha trencat el seu silenci. Després de passar un llarg temps sense fer declaracions a la premsa del cor, l’actriu ha parlat amb ‘Europa Press’ sobre la seua vida més personal, el seu nou projecte professional en el teatre i, a més, ha opinat sobre la història que esglaia a Espanya cada setmana, i no és altra que la docu-sèrie sobre la vida de Rocío Carrasco, que emet cada setmana Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

La filla de Laura Valenzuela i José Luis Dibildos és gran amiga de Rocío Carrasco des de fa molt de temps i, com no podia ser d’una altra manera, la presentadora considera que ella «ha tingut molts anys de silenci i tots tenim el dret a parlar de la nostra vida on volem, quan volem, com volem i ella ho ha fet ara. És la seua vida i qui millor que ella per explicar-la», s’ha pronunciat l’actriu.

 

 

«Són la parella més enamorada que conec, d’esta que dius, em donen enveja, però de la dolenta»

A més, Lara confessa que s’alegra «moltíssim» del pas que ha donat la seua amiga. «Em pose a plorar quan veig els programes perquè la veig… i encara que hem treballat juntes i ens tenim molt afecte, no tenia ni idea de la quantitat de coses que hi havia darrere i plore molt sentint-la», revela als companys de l’agència ‘Europa Press’.

Gran defensora de Fidel Albiac, Lara afirma que «són la parella més enamorada que conec, d’aquesta que dius em donen enveja, però de la dolenta. Són feliços. Fidel és un paio divertidíssim, molt llest, cada vegada que he estat amb ells només puc parlar meravelles», assegura.

Lara Dibildos trenca el seu silenci: «És una barbaritat com una catedral»

L’actriu espanyola travessa per una de les èpoques més estables de la seua vida, i ja pensa en l’estrena teatral de ‘Hongos’ al costat de Carmen Alcayde i César Lucendo, una obra que li farà recórrer moltes ciutats arreu del país i que ha presentat als mitjans fa unes hores.

Sempre amb l’atenció posada en els seus fills Fran i Álvaro, Lara també parla sobre la seua mare, la veterana Laura Valenzuela: «Està fenomenal. Ara està molt nerviosa perquè sap que estic amb una nova obra i es posa més nerviosa que abans, més fins i tot que jo. Quan em veu tan estressada a punt d’estrenar ho passa fatal, però és normal».

L’actriu també té temps per confessar que el seu fill Fran, de 22 anys, «de moment no m’ha dit que tinga parella oficial», encara que els rumors hi són. Quant al seu fill petit, Álvaro, de 14 anys, Lara afirma que és «com el seu pare, cada dia s’assemblen més. Tenen el mateix caràcter, amb este orgull que els dona, però tenen un sentit de l’humor molt espavilat, molt do de gent», revela, presumint del fill que va tenir al seu dia amb Álvaro Muñoz Escassi.

Finalment, en el terreny amorós, Lara rasa un cop més aquells rumors que van sortir sobre una possible relació sentimental amb l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas, tornant a negar-ho rotundament: «Això és una barbaritat com una catedral. Em fa vergonya tornar a parlar-ne. El trist d’això és fer mal a altres persones amb una cosa que no és certa. Ja en tenen prou amb un divorci i amb uns nens que jo he passat per això i sé el dur que és com per a sobre afegir-ho i crega que tu pots afegir una mica de patiment, ja et dic que no he tingut res a veure».

Últimes notícies

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.