«Fidel Albiac i Rocío Carrasco em fan enveja, però de la dolenta»

Lara Dibildos ha trencat el seu silenci. Després de passar un llarg temps sense fer declaracions a la premsa del cor, l’actriu ha parlat amb ‘Europa Press’ sobre la seua vida més personal, el seu nou projecte professional en el teatre i, a més, ha opinat sobre la història que esglaia a Espanya cada setmana, i no és altra que la docu-sèrie sobre la vida de Rocío Carrasco, que emet cada setmana Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

La filla de Laura Valenzuela i José Luis Dibildos és gran amiga de Rocío Carrasco des de fa molt de temps i, com no podia ser d’una altra manera, la presentadora considera que ella «ha tingut molts anys de silenci i tots tenim el dret a parlar de la nostra vida on volem, quan volem, com volem i ella ho ha fet ara. És la seua vida i qui millor que ella per explicar-la», s’ha pronunciat l’actriu.

 

 

«Són la parella més enamorada que conec, d’esta que dius, em donen enveja, però de la dolenta»

A més, Lara confessa que s’alegra «moltíssim» del pas que ha donat la seua amiga. «Em pose a plorar quan veig els programes perquè la veig… i encara que hem treballat juntes i ens tenim molt afecte, no tenia ni idea de la quantitat de coses que hi havia darrere i plore molt sentint-la», revela als companys de l’agència ‘Europa Press’.

Gran defensora de Fidel Albiac, Lara afirma que «són la parella més enamorada que conec, d’aquesta que dius em donen enveja, però de la dolenta. Són feliços. Fidel és un paio divertidíssim, molt llest, cada vegada que he estat amb ells només puc parlar meravelles», assegura.

Lara Dibildos trenca el seu silenci: «És una barbaritat com una catedral»

L’actriu espanyola travessa per una de les èpoques més estables de la seua vida, i ja pensa en l’estrena teatral de ‘Hongos’ al costat de Carmen Alcayde i César Lucendo, una obra que li farà recórrer moltes ciutats arreu del país i que ha presentat als mitjans fa unes hores.

Sempre amb l’atenció posada en els seus fills Fran i Álvaro, Lara també parla sobre la seua mare, la veterana Laura Valenzuela: «Està fenomenal. Ara està molt nerviosa perquè sap que estic amb una nova obra i es posa més nerviosa que abans, més fins i tot que jo. Quan em veu tan estressada a punt d’estrenar ho passa fatal, però és normal».

L’actriu també té temps per confessar que el seu fill Fran, de 22 anys, «de moment no m’ha dit que tinga parella oficial», encara que els rumors hi són. Quant al seu fill petit, Álvaro, de 14 anys, Lara afirma que és «com el seu pare, cada dia s’assemblen més. Tenen el mateix caràcter, amb este orgull que els dona, però tenen un sentit de l’humor molt espavilat, molt do de gent», revela, presumint del fill que va tenir al seu dia amb Álvaro Muñoz Escassi.

Finalment, en el terreny amorós, Lara rasa un cop més aquells rumors que van sortir sobre una possible relació sentimental amb l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas, tornant a negar-ho rotundament: «Això és una barbaritat com una catedral. Em fa vergonya tornar a parlar-ne. El trist d’això és fer mal a altres persones amb una cosa que no és certa. Ja en tenen prou amb un divorci i amb uns nens que jo he passat per això i sé el dur que és com per a sobre afegir-ho i crega que tu pots afegir una mica de patiment, ja et dic que no he tingut res a veure».

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.