«Fidel Albiac i Rocío Carrasco em fan enveja, però de la dolenta»

Lara Dibildos ha trencat el seu silenci. Després de passar un llarg temps sense fer declaracions a la premsa del cor, l’actriu ha parlat amb ‘Europa Press’ sobre la seua vida més personal, el seu nou projecte professional en el teatre i, a més, ha opinat sobre la història que esglaia a Espanya cada setmana, i no és altra que la docu-sèrie sobre la vida de Rocío Carrasco, que emet cada setmana Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

La filla de Laura Valenzuela i José Luis Dibildos és gran amiga de Rocío Carrasco des de fa molt de temps i, com no podia ser d’una altra manera, la presentadora considera que ella «ha tingut molts anys de silenci i tots tenim el dret a parlar de la nostra vida on volem, quan volem, com volem i ella ho ha fet ara. És la seua vida i qui millor que ella per explicar-la», s’ha pronunciat l’actriu.

 

 

«Són la parella més enamorada que conec, d’esta que dius, em donen enveja, però de la dolenta»

A més, Lara confessa que s’alegra «moltíssim» del pas que ha donat la seua amiga. «Em pose a plorar quan veig els programes perquè la veig… i encara que hem treballat juntes i ens tenim molt afecte, no tenia ni idea de la quantitat de coses que hi havia darrere i plore molt sentint-la», revela als companys de l’agència ‘Europa Press’.

Gran defensora de Fidel Albiac, Lara afirma que «són la parella més enamorada que conec, d’aquesta que dius em donen enveja, però de la dolenta. Són feliços. Fidel és un paio divertidíssim, molt llest, cada vegada que he estat amb ells només puc parlar meravelles», assegura.

Lara Dibildos trenca el seu silenci: «És una barbaritat com una catedral»

L’actriu espanyola travessa per una de les èpoques més estables de la seua vida, i ja pensa en l’estrena teatral de ‘Hongos’ al costat de Carmen Alcayde i César Lucendo, una obra que li farà recórrer moltes ciutats arreu del país i que ha presentat als mitjans fa unes hores.

Sempre amb l’atenció posada en els seus fills Fran i Álvaro, Lara també parla sobre la seua mare, la veterana Laura Valenzuela: «Està fenomenal. Ara està molt nerviosa perquè sap que estic amb una nova obra i es posa més nerviosa que abans, més fins i tot que jo. Quan em veu tan estressada a punt d’estrenar ho passa fatal, però és normal».

L’actriu també té temps per confessar que el seu fill Fran, de 22 anys, «de moment no m’ha dit que tinga parella oficial», encara que els rumors hi són. Quant al seu fill petit, Álvaro, de 14 anys, Lara afirma que és «com el seu pare, cada dia s’assemblen més. Tenen el mateix caràcter, amb este orgull que els dona, però tenen un sentit de l’humor molt espavilat, molt do de gent», revela, presumint del fill que va tenir al seu dia amb Álvaro Muñoz Escassi.

Finalment, en el terreny amorós, Lara rasa un cop més aquells rumors que van sortir sobre una possible relació sentimental amb l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas, tornant a negar-ho rotundament: «Això és una barbaritat com una catedral. Em fa vergonya tornar a parlar-ne. El trist d’això és fer mal a altres persones amb una cosa que no és certa. Ja en tenen prou amb un divorci i amb uns nens que jo he passat per això i sé el dur que és com per a sobre afegir-ho i crega que tu pots afegir una mica de patiment, ja et dic que no he tingut res a veure».

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.