«Fidel Albiac i Rocío Carrasco em fan enveja, però de la dolenta»

Lara Dibildos ha trencat el seu silenci. Després de passar un llarg temps sense fer declaracions a la premsa del cor, l’actriu ha parlat amb ‘Europa Press’ sobre la seua vida més personal, el seu nou projecte professional en el teatre i, a més, ha opinat sobre la història que esglaia a Espanya cada setmana, i no és altra que la docu-sèrie sobre la vida de Rocío Carrasco, que emet cada setmana Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

La filla de Laura Valenzuela i José Luis Dibildos és gran amiga de Rocío Carrasco des de fa molt de temps i, com no podia ser d’una altra manera, la presentadora considera que ella «ha tingut molts anys de silenci i tots tenim el dret a parlar de la nostra vida on volem, quan volem, com volem i ella ho ha fet ara. És la seua vida i qui millor que ella per explicar-la», s’ha pronunciat l’actriu.

 

 

«Són la parella més enamorada que conec, d’esta que dius, em donen enveja, però de la dolenta»

A més, Lara confessa que s’alegra «moltíssim» del pas que ha donat la seua amiga. «Em pose a plorar quan veig els programes perquè la veig… i encara que hem treballat juntes i ens tenim molt afecte, no tenia ni idea de la quantitat de coses que hi havia darrere i plore molt sentint-la», revela als companys de l’agència ‘Europa Press’.

Gran defensora de Fidel Albiac, Lara afirma que «són la parella més enamorada que conec, d’aquesta que dius em donen enveja, però de la dolenta. Són feliços. Fidel és un paio divertidíssim, molt llest, cada vegada que he estat amb ells només puc parlar meravelles», assegura.

Lara Dibildos trenca el seu silenci: «És una barbaritat com una catedral»

L’actriu espanyola travessa per una de les èpoques més estables de la seua vida, i ja pensa en l’estrena teatral de ‘Hongos’ al costat de Carmen Alcayde i César Lucendo, una obra que li farà recórrer moltes ciutats arreu del país i que ha presentat als mitjans fa unes hores.

Sempre amb l’atenció posada en els seus fills Fran i Álvaro, Lara també parla sobre la seua mare, la veterana Laura Valenzuela: «Està fenomenal. Ara està molt nerviosa perquè sap que estic amb una nova obra i es posa més nerviosa que abans, més fins i tot que jo. Quan em veu tan estressada a punt d’estrenar ho passa fatal, però és normal».

L’actriu també té temps per confessar que el seu fill Fran, de 22 anys, «de moment no m’ha dit que tinga parella oficial», encara que els rumors hi són. Quant al seu fill petit, Álvaro, de 14 anys, Lara afirma que és «com el seu pare, cada dia s’assemblen més. Tenen el mateix caràcter, amb este orgull que els dona, però tenen un sentit de l’humor molt espavilat, molt do de gent», revela, presumint del fill que va tenir al seu dia amb Álvaro Muñoz Escassi.

Finalment, en el terreny amorós, Lara rasa un cop més aquells rumors que van sortir sobre una possible relació sentimental amb l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas, tornant a negar-ho rotundament: «Això és una barbaritat com una catedral. Em fa vergonya tornar a parlar-ne. El trist d’això és fer mal a altres persones amb una cosa que no és certa. Ja en tenen prou amb un divorci i amb uns nens que jo he passat per això i sé el dur que és com per a sobre afegir-ho i crega que tu pots afegir una mica de patiment, ja et dic que no he tingut res a veure».

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.